Das Gert toch niet? Das een Japans mokkeltje die van een hotdog snoept!quote:
Teveel informatie voor mijn tere zieltje.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das Gert toch niet? Das een Japans mokkeltje die van een hotdog snoept!![]()
Een face-lift?quote:
Wat tof.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef CarOnline het volgende:
Boh, niks aan als je tijdens het tweede doelpunt de kinders op moet halen.
En ja hallo, de Juf van de Kinders hier heeft vrijdag gewoon een reis naar ZA gewonnen![]()
Zat in de auto, hoorde de vraag, vriend zegt antwoord, zij SMSt voor de grap en hop, in de uitzending en 2 tickets gewonnen.
Gaan vrijdag weg, zaterdag naar NL-Japan en komen dinsdag weer terug
Da's vast big in Japan. Je zal maar bij die freaks wonen. Lijkt me echt tof!quote:
Wil je daar ook een keer joggen?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Da's vast big in Japan. Je zal maar bij die freaks wonen. Lijkt me echt tof!
Oh ja hoor, in Nochikwa park kan dat prrrrima.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef CarOnline het volgende:
Wil je daar ook een keer joggen?![]()
Ik wil daar wel een keer vis eten
We krijgen het nog drukquote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja hoor, in Nochikwa park kan dat prrrrima.
Ja, vis met een vissaus. Als toetje ook vis!
Ja, een avondje klaverjassen of risken is er daar niet bij. Dat gaat anders.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:
Ik vind ze raar die Japannersquote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja de groetenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
Ok, ik word genegeerd. Krijg de tering maar met die moffen, Japanners en sushi.
Tot in een volgend leven. Ooooohhhhmmm.![]()
Hoooooo huuuuuuuuuuuu ik was gewoon wat anders aan het doen...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
nee hoor, ik volg je op de voet in de COSquote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
Beetje meer respect voor de buren!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
See ya in a next life, brother.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
quote:
Ben je er weer of stond je nog in de deuropening?quote:
De Pi's doen het hè?quote:
PI's interpreteren valt niet mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je er weer of stond je nog in de deuropening?
quote:
Where the hell are Noek & CarOquote:Op maandag 14 juni 2010 16:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien moeten we bij Australië de overstap naar Facebook maar maken.
quote:
Was gewoon een vraag en nee, je hebt me nooit iets gedaanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat al niet eerder deed....en wie zegt dat ik jou uberhaupt verantwoording hoef af te leggen....does ff normaal ik heb jou nooit wat gedaan!
quote:
Hé! Jij FOK!t met mijn iPhone!quote:
Goed zo!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Laysa het volgende:
ff voor de duidelijkheid....ik zit hier voor mn lol en voel me nergens voor een ander verantwoordelijk....en dan ga ik nu weer gezellig doen!
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Laysa het volgende:
ff voor de duidelijkheid....ik zit hier voor mn lol en voel me nergens voor een ander verantwoordelijk....en dan ga ik nu weer gezellig doen!
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef Disana het volgende:
En zo worden mensen op hun plaats gezet. Je bent incrowd of je bent het niet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef Laysa het volgende:
Zelfs ik snap dr geen flikker meer van!....Ik wil alleen maar gezelligheid...
Ik zit op mijn laptop en zie de Japanse tekens ... precies zoals ik ze op mijn iPhone zag toen ik me afvroeg hoe die eruit zou zien in Japanse taal ...quote:
Ik ook niet.quote:
Moi? Nooit I guessquote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof, hoe vaak heb jij de Afrika Cup gewonnen?
Loserquote:
Ik had wel gedacht dat je HW voor zou zijnquote:Ik ben bijna officieel voorgoed verdoemd
Op zaterdagmiddag om half 2 kan je anders ook prima aan het bier hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Nederland volgende keer weer 's middags moet spelen. Ik weet niet, de sfeer 's avonds is anders. Kun je lekker aan het bier enzo
Mja, met forumposts niet dusquote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Loser
[..]
Ik had wel gedacht dat je HW voor zou zijn
Ik zag door dat topic vandaag pas dat ik boven de 99k zatquote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Je was goed op weg, maar vorige week was je een paar dagen stil
Oh, spelen ze zaterdag? Ik dacht donderdag.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag om half 2 kan je anders ook prima aan het bier hoor
Ik had mijn geld op jou gezetquote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag door dat topic vandaag pas dat ik boven de 99k zat
Een kopje bier?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, spelen ze zaterdag? Ik dacht donderdag.
In that case![]()
![]()
We zitten verdorie niet in [Singles]quote:
Ow kut, ik moet werken dan, geloof ikquote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In that case![]()
![]()
Poezelsquote:Op maandag 14 juni 2010 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, ik moet werken dan, geloof ik
Dat wordt dus kijken van achter de laptop met m'n twee katten
Dat klinkt als hard werkenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:22 schreef remlof het volgende:
Dat wordt dus kijken van achter de laptop met m'n twee katten
Dat mag om 4 uur 's middags toch ookquote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Nederland volgende keer weer 's middags moet spelen. Ik weet niet, de sfeer 's avonds is anders. Kun je lekker aan het bier enzo
O ja dat is waarquote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, thuis wel, maar op mijn werk ligt dat een tikkie anders
Ik zet straks de frituurpan aanquote:
quote:
Jullie ookquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan geen passende smiley vinden voor bier drinken
hij is Viesssssssssssssquote:Op maandag 14 juni 2010 13:35 schreef Coos het volgende:
Ik zie nu alleen nog normale mensen op straat.![]()
Fann!!!!
In een dorp in de provincie Manicaland was de bejaarde Petro Maradze (73) net in de keuken bezigquote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef Coos het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erkrachten-kip.dhtml
Mij interresseert alleen hoe het nu met de kip gaat.
Waarom moet Laysa op haar plaats worden gezet ?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef Disana het volgende:
En zo worden mensen op hun plaats gezet. Je bent incrowd of je bent het niet.
Nee morgen...vandaag is ie varen en bier drinkenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef FANN het volgende:
Ow... en Teun was vandaag naar het ziekenhuis voor plekkies toch?
hopenlijk is alles goed !
Z'n ogen waren niet best meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef FANN het volgende:
In een dorp in de provincie Manicaland was de bejaarde Petro Maradze (73) net in de keuken bezig
de kip seksueel te molesteren![]()
Wat een mazzel dat er twee helften warenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
De tweede helft gezien, want we hadden later pauze en mochten niet tussendoor even roken. De eerste helft mocht ik niet op de groep luisteren, en mijn leidinggevenden namen dubbel pauze zodat ze de hele wedstrijd konden zien. En gillen en op de banken springen en ik voelde me net een man die met vrouwen voetbal keek.
Wat een feest.
Maar we hebben gewonnen.
ah... foutje...quote:Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee morgen...vandaag is ie varen en bier drinken
Op zaterdagmiddag kan dat ook primaquote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Dacht ik ook hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... foutje...![]()
hopenlijk is morgen dan alles goed !
Zo vraag je er toch omquote:Op maandag 14 juni 2010 18:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Z'n ogen waren niet best meer.![]()
[ afbeelding ]
Bij een verlenging was het inderdaad een beetje vervelend geweest.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een mazzel dat er twee helften waren
Teun is onkruidquote:Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew... komt vast goed, als je er maar snel bij bent...
quote:
quote:
Jij klinkt al aardig als een expertquote:Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij een verlenging was het inderdaad een beetje vervelend geweest.
Muis is stiekum best lief heurquote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
...En zo op zn tijd ook nog best wel lief
...maar dat heb ik niet gezegd anders gaat muis weer blazen
Ik vind Muis ook best liefquote:Op maandag 14 juni 2010 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Muis is stiekum best lief heur![]()
![]()
maar dat heb ik ook niet gezegd dus heh...
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind Muis ook best liefMoet vaak om dr lachen...
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef FANN het volgende:
Ik ben niet in oranje, maar ik heb wel mijn paarse sokken en t-shirt aan![]()
en mijn ''huisbroek''![]()
[ link | afbeelding ]
ik gooi gewoon deze dr ff bijquote:Op maandag 14 juni 2010 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ssssttttttt drijf het nu niet op de spits
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker toch.....ik ga mn spijkerbroek aantrekken en dan weg...ff op mn nichtje passen....fijne avond
OMG, ik ben kleurenblind en het doet al zeer aan me ogen!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef FANN het volgende:
Ik ben niet in oranje, maar ik heb wel mijn paarse sokken en t-shirt aan![]()
en mijn ''huisbroek''![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb zoveel verstand van voetbal, wil je niet weten.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij klinkt al aardig als een expert![]()
ben je ook gekleed in oranje outfit?
*gaat de tuinboontjes opzetten.quote:Aanhoudingen in Den Haag na gewonnen wedstrijd
DEN HAAG - De politie heeft maandag na de gewonnen wedstrijd van Oranje meerdere jongeren aangehouden op het Jonckbloetplein in Den Haag. Op het plein in het Laakkwartier had zich veel publiek verzameld.
Direct na de wedstrijd verzamelden zich enkele honderden Oranjefans op het plein voor een feestje, maar dat liep uit de hand. Volgens een politiewoordvoerder brachten de jongeren met hun 'uitingen van vreugde' de openbare orde in gevaar. Voetballiefhebbers trapten midden op het plein een balletje en agenten moesten mensen van de rijbaan halen.
Het verkeer in de buurt liep vast en de trams 16 en 17 werden op last van de politie omgeleid. Even na 16.00 uur vond de politie het welletjes en is de mobiele eenheid ingezet om het plein schoon te vegen. Er zijn aanhoudingen verricht, maar hoeveel is nog niet duidelijk.
Onrust verplaatst
Een groep van ongeveer dertig jongeren verplaatste zich na de actie van de mobiele eenheid richting het politiebureau Laakkwartier aan de Slachthuisstraat, waar de ME-bussen stonden opgesteld. Daar gedroegen ze zich provocerend tegenover de politie.
Er zijn geen charges uitgevoerd, maar opnieuw wel meerdere mensen aangehouden.
Vaker onrustig
In het Haagse Laakkwartier is het vaker onrustig rond wedstrijden van het Nederlands elftal. Oud-burgemeester Deetman heeft al eens een samenscholingsverbod ingesteld naar aanleiding van Oranjefeesten en tijdens het EK in 2008 werd op voorhand besloten trams van de HTM om te laten rijden.
Het Jonckbloetplein is vaak een centrale ontmoetingsplek voor de Oranjesupporters.
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
...En zo op zn tijd ook nog best wel lief
...maar dat heb ik niet gezegd anders gaat muis weer blazen
A.s. Zaterdagmiddag 13:30 uur en daarna donderdag de 24e, om 20:30 uur.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In that case![]()
![]()
Je doet een bongetjequote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
Hahaha nee echt.... Dat meent BQ niet ..quote:
Ik ben zo blij dat ik in een beschaafde straat, zonder vlaggetjes woonquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb 2 buurmannen met een hele lange ladder geregeld om mijn vlaggetjes opnieuw op te hangen! "Geen zorgen mevrouwtje, komt voor elkaar" Ik aanwijzen waar ze vast zaten maar de meneren hadden zelf punaises.
Was zeker goed zeilweer, pittig windjequote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een prachtige zeilmiddag![]()
Dat voelde als thuiskomen vanmiddag, zeilen, Beerenburg, bier, mooi weer en een lekker windje
Telt niet met die zwarte broek eronderquote:
Cool Teun. ja was een prima zeilweer vandaagquote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een prachtige zeilmiddag![]()
Dat voelde als thuiskomen vanmiddag, zeilen, Beerenburg, bier, mooi weer en een lekker windje
Godverdomme man, ik voelde mij zo ontzettend thuis, beetje sjorren aan die piekval om dat zeil omhoog te krijgen, trekken en duwen aan die helmstok van die aftandse kutbotter, bierjte in de hand, wind om mijn kale hoofd, zon op mijn bolle kop, wat mooi, wat mooi!!!quote:
Was keigaaf, dit moet ik dus eigenlijk iedere dag gaan doenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool Teun. ja was een prima zeilweer vandaag
Een botter zeilt ook niet met een briesje, die heeft een lekkere straffe wind nodig, ik hou van die stoere bootjes, die roepen om stoere kerelsquote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik voelde mij zo ontzettend thuis, beetje sjorren aan die piekval om dat zeil omhoog te krijgen, trekken en duwen aan die helmstok van die aftandse kutbotter, bierjte in de hand, wind om mijn kale hoofd, zon op mijn bolle kop, wat mooi, wat mooi!!!
Dat dusquote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Een botter zeilt ook niet met een briesje, die heeft een lekkere straffe wind nodig, ik hou van die stoere bootjes, die roepen om stoere kerels
Ook dat, nu nog van die te foute strikjes in je haar.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
dat ziet er super gezellig uit Mera, en tof jurkje!
Ik had vlaggetjes op mijn wangen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook dat, nu nog van die te foute strikjes in je haar.
quote:
Top man, ik heb een tijdje voor een Schipper gewerkt op het IJsselmeer op een Tjalk. Als ik nog denk aan de tijd dat ik zittend op de helmstok, met een Schelvispekel in de hand, na een dag werken 's avonds de haven inliep, Heerlijk, ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Het is lang geleden dat ik mij zo lekker voelde!!Bruine vloot
Edit: nou ja, twee weken geleden was ook best lekker, maar da's anders![]()
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk Meer, veel pallets
. Je werkt op een groot kantoor?
Ik zag er in de kroeg (na werktijd, lol) een stel met beessies in hun haarquote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook dat, nu nog van die te foute strikjes in je haar.
Van 1980 tot 1992 op die dingen gevaren, klippers, schoeners, botters, de hele meuk. Mèn, één voet aan boord en ik wist het allemaal weer te vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Top man, ik heb een tijdje voor een Schipper gewerkt op het IJsselmeer op een Tjalk. Als ik nog denk aan de tijd dat ik zittend op de helmstok, met een Schelvispekel in de hand, na een dag werken 's avonds de haven inliep, Heerlijk, ik weet wat je bedoelt
Liever dat dan blaasontsteking door de airco of fappende collega's in je nekquote:
Ojeeeeequote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu moet ik mij melden, drie deuren verderop
Tis goed neuken, na een dag zeilenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu moet ik mij melden, drie deuren verderop
Staat je hartstikke goed, dat jurkje!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Liever dat dan blaasontsteking door de airco of fappende collega's in je nek
Trouwens, Oranje draagt toch ook een zwarte broek eronder![]()
En als ze verder komen gewoon wat eerder beginnen en dan alsnog de kroeg in rollen om 16:00 uurquote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staat je hartstikke goed, dat jurkje!
Bedankt voor het schema van de wedstrijden die 's avonds gespeeld worden. Toch twee avonden aan het bier![]()
Doet me een beetje hier aan denken.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik mij zo lekker voelde!!Bruine vloot
oh Mera wat ziet het daar gezellig eruit, en wat zie jij er lekker uit, ik zie de liefde doet je goedquote:Op maandag 14 juni 2010 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Had foto's beloofd...
[ afbeelding ]
de geïmproviseerde tribune
[ afbeelding ]
gratis lunchbuffet
[ afbeelding ]
en mijn jurrrkje![]()
En Italie wordt tweede?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het doemscenario, Italië heeft een slow start. Mochten we 1e in de poule worden dan moeten tegen de 2e uit de poule van Italië.
Nederland voetbalt wel lekker tegen goede ploegen, dus kom maar op. En daarna Brazilië, waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, maar ze staan nu achter, dan wordt die kans groter.
Zoiets, maar dan heel andersquote:
Wel hè? Ik zeik wel altijd enzo, maar het is daar heul zo slecht nog nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef CarOnline het volgende:
Toffe foto's Mera, wel leuk dat ze dat doen!
dankjequote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Mera wat ziet het daar gezellig eruit, en wat zie jij er lekker uit, ik zie de liefde doet je goed
heel goed plan ga ik ook zo doenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, volgens mij kan het geen kwaad als ik zo ff ga slapen
Dan moet ik dat natuurlijk we gaan doen hèquote:Op maandag 14 juni 2010 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
heel goed plan ga ik ook zo doen![]()
trusten
He lullo heb je nog geneukt ?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet ik dat natuurlijk we gaan doen hè
Nee, ik neuk 'r niet meer. Probeer er juist wat van los te komen en de situatie te normaliseren. Een goede buur is immers altijd beter dan een verre vriend en ze is ook gewoon aardig. Daarnaast is het er ook simpelweg regelmatig gezellig.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
He lullo heb je nog geneukt ?![]()
nah neeik wilde je effe sterkte wensen voor morgen in het ziekenhuis...
gaan ze meteen die plekkies weghakken of eerst onderzoeken ofzo?
ik zeg meteen weghakken
Ah, oke en oke...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik neuk 'r niet meer. Probeer er juist wat van los te komen en de situatie te normaliseren. Een goede buur is immers altijd beter dan een verre vriend en ze is ook gewoon aardig en het is er ook simpelweg gezellig.
Ik denk dat ze morgen eerst gaan kijken of er iets loos is. Gewoon onderzoek dus.
Weet ik veel skattie. Zij doen hun werk, ik het mijnequote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, oke en oke...![]()
dus dan weet je morgen nog niks, dan gaan ze een stukkie op kweek zetten zeker?
Thnxquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
Ow sterkte Teun met het weghakken. Of het onderzoek ernaar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik veel skattie. Zij doen hun werk, ik het mijne
De 25-ste moet ik nog een keer, dat vind ik kutter. Krijg ik weer een blaasonderzoek, moeten ze weer met een camera via mijn penis naar binnen. Niet dat dat de vorige keer pijn deed, maar je ligt daar zo onhandig en letterlijk voor lul
Nou ja, die dag gaat uiteindelijk ook gewoon weer voorbij zoals alle andere dagenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk alleen van je plekkies iets weten
![]()
maar ja, dat van de 25e is ook kut...
mwja... enzo worden we langzaam gruwelijk oud en lelijk allemaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, die dag gaat uiteindelijk ook gewoon weer voorbij zoals alle andere dagen
Mannen worden gelukkig mooier als ze ouder wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
mwja... enzo worden we langzaam gruwelijk oud en lelijk allemaal![]()
nah.... in ieder geval sterkte en trusten voor straks !
is ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mannen worden gelukkig mooier als ze ouder worden
quote:JOHANNESBURG - Wereldvoetbalbond FIFA heeft gisteren na afloop van de wedstrijd Nederland-Denemarken 36 ‘Bavaria-Babes’ laten oppakken. Zij waren gekleed in de befaamde oranje jurkjes, de Dutch Dress van bierbrouwer Bavaria.
Ook dertig meiden die in de oranje jurken de fanzone betraden, werden verwijderd. De FIFA wil zo de eigen sponsoren beschermen, in dit geval het biermerk Budweiser.
Naar verluidt zou de FIFA zelfs even hebben overwogen de meiden de jurken uit te laten trekken. Maar al snel realiseerden de officials zich dat zo’n actie nog veel meer publiciteit zou opleveren.
Bavaria-directeur Peer Swinkels vindt het belachelijk dat de voetbalmeiden gearresteerd zijn. „Er staat niet eens een merk op die jurkjes, dus wat doen we verkeerd? Sinds wanneer bestaat er een kledingvoorschrift tijdens wedstrijden?”.
"Gearresteerd"? Op grond van wát dan?quote:
...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:21 schreef Gert het volgende:
[..]
"Gearresteerd"? Op grond van wát dan?![]()
Wat een mongolen.![]()
't Is mijn merk niet, maar ik ga een kratje Bavaria halen van de week.
Proost alvastquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:21 schreef Gert het volgende:
[..]
"Gearresteerd"? Op grond van wát dan?![]()
Wat een mongolen.![]()
't Is mijn merk niet, maar ik ga een kratje Bavaria halen van de week.
[ afbeelding ]
Jij hebt toch al rood-wit-blauw, veur op fietse?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:23 schreef Noek het volgende:
[..]
...
MAG IK DAN HET JURRRRKJE HEBBEN? Voor vanavond 19.00 uur.![]()
Cute hoor, Mera. Volgende keer zonder skipak ja?
Ja, maar die is nu oud en niet meer hip. Je draagt ook geen 2x dezelfde jurk op een gala.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt toch al rood-wit-blauw, veur op fietse?
Dat laatste is zeker ook waar, de TV-regisseur was in ieder geval niet gebriefd om ze buiten beeld te houden (volgende keer waarschijnlijk wel). Maar ook al waren het tientonners in een slobberige oranje overall, het is echt belachelijk dat je blijkbaar gerarresteerd kan worden vanwege dubieuze sponsorbelangen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Proost alvast![]()
Ik vind het ook raar, er staat schijnbaar niet eens een merk op die jurkjes. En wie wil er nu niet van die leuke kleurige en fleurige Hollandse meiden in een stadion.
Thnx, komt vast goed hoor, ik heb nog nul zorgenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:49 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, het is nog een beetje frisjes maar er schijnt een beetje zon![]()
Teuntje, succes straks![]()
Het heeft wél wat, sporten in een oranje jurkje (al sla ik zelf even over). Alleen: wat hierná hè.. dat wordt nog wat, als ze ver komen en jij in nieuwe en hippe outfits wilt blijven verschijnen. Gelukkig heb je hier in de SC een denktank van formaat tot je beschikking.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar die is nu oud en niet meer hip. Je draagt ook geen 2x dezelfde jurk op een gala.
Ga zo wel naar de Jumbo. Exotisch!
Je draag een gewoon oranje jurkje.... en daar word je voor gearresteerd??quote:
Na vanavond geen oranje meer maar dan ga ik internationaal. Brazilië heeft gewoon mooiere shirts.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het heeft wél wat, sporten in een oranje jurkje (al sla ik zelf even over). Alleen: wat hierná hè.. dat wordt nog wat, als ze ver komen en jij in nieuwe en hippe outfits wilt blijven verschijnen. Gelukkig heb je hier in de SC een denktank van formaat tot je beschikking.
Héél avantgarde bijvoorbeeld: het pak waar Joran over 35 jaar in mag lopen, als hij uitgeleverd wordt aan de VS:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan, ik dacht dat het een kroontje was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er staat een best wel groot Bavaria vignet in het goud op de rug (of op je borst als je het jurkje andersom draagt), en er zit een afknipbaar labeltje met Bavaria erop aan de zijkant aan het rokje. Dat vignet valt echter niet erg op vanwege de kleur, en zeker als je het jurkje met het vignet op de achterkant draagt valt je haar er overheen...
Overdreven sponsorbelang dusZouden ze alle Pletterpetten e.d. van Heineken dan ook verbieden? Daar hoor je dit jaar niet over hè.
Wat ze blijkbaar niet begrijpen is dat ze het jurkje alleen maar controversieel maken nu, dus populair.![]()
Ik lees net in het AD dat ze ook nog eens urenlang vast hebben gezeten op het bureau, dat hun paspoorten werden ingenomen en dat ze te horen hebben gekregen dat ze zes maanden gevangenisstraf riskeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er staat een best wel groot Bavaria vignet in het goud op de rug (of op je borst als je het jurkje andersom draagt), en er zit een afknipbaar labeltje met Bavaria erop aan de zijkant aan het rokje. Dat vignet valt echter niet erg op vanwege de kleur, en zeker als je het jurkje met het vignet op de achterkant draagt valt je haar er overheen...
[ afbeelding ]
Overdreven sponsorbelang dusZouden ze alle Pletterpetten e.d. van Heineken dan ook verbieden? Daar hoor je dit jaar niet over hè.
Wat ze blijkbaar niet begrijpen is dat ze het jurkje alleen maar controversieel maken nu, dus populair.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:19 schreef Gert het volgende:
Ik lees net in het AD dat ze ook nog eens urenlang vast hebben gezeten op het bureau, dat hun paspoorten werden ingenomen en dat ze te horen hebben gekregen dat ze zes maanden gevangenisstraf riskeren.
Heineken zou er verstandig aan doen zich hiervan te distantiëren, denk ik.
Deze keer is het Budweiser die hoofdsponsor is geloof ik, vandaar dat ik me afvraag of Heineken ook geboycot wordt daarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees net in het AD dat ze ook nog eens urenlang vast hebben gezeten op het bureau, dat hun paspoorten werden ingenomen en dat ze te horen hebben gekregen dat ze zes maanden gevangenisstraf riskeren.
Zo! Nu eerst een Bavaria dan maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:19 schreef Gert het volgende:
Nee, en dat terwijl in de VS de Budweiser vs Heineken reclames niet onder doen voor die van Coca cola vs Pepsi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sowieso, wat voor idiote wetten heb je daar als je gearresteerd kunt worden omdat je in een ander merk loopt dan dat van de hoofdsponsor? Wat heeft de politie daarmee te maken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en dat terwijl in de VS de Budweiser vs Heineken reclames niet onder doen voor die van Coca cola vs Pepsi.
Er zijn een paar landen waar samengewerkt wordt, maar ik snap ook niet waarom ze reclame-uitingen van het relatief kleine Bavaria zelfs met een arrestatie belonen, terwijl die van Heineken (wat overal ter wereld herkend wordt, en dus altijd reclame is) gewoon probleemloos het stadion in en uit kan.
Idd, je zou bijna uit dwarsigheid.... en dan te bedenken dat Budweiser echt waardeloos bier is.quote:
Als dat het criterium is... het rood/groen van Portugal is ook veel mooier, maar als je het maar uit je hoofd laat! Portugal, met die enge halve nicht van een ronaldoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Na vanavond geen oranje meer maar dan ga ik internationaal. Brazilië heeft gewoon mooiere shirts.
Ook dat nog een keer, het mag gezien worden als een reclame-uiting, maar dat geldt dus ook voor die Heineken dingen, en vermoedelijk voor nog tig vlaggetjes, sjaals en andere meuk uit een hele voorraad landen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sowieso, wat voor idiote wetten heb je daar als je gearresteerd kunt worden omdat je in een ander merk loopt dan dat van de hoofdsponsor? Wat heeft de politie daarmee te maken?
Alleen de commercials vallen in mijn smaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
Idd, je zou bijna uit dwarsigheid.... en dan te bedenken dat Budweiser echt waardeloos bier is.
Slootwater, want Amerikanen kunnen simpelweg geen fatsoenlijk bier brouwen.
Ja, maar het bier is echtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen de commercials vallen in mijn smaak.
Ja, ik zie wel waar je op doelt. Ik snap dat ook wel maar ze zijn blond, dat oogt gelijk anders met oranje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat het criterium is... het rood/groen van Portugal is ook veel mooier, maar als je het maar uit je hoofd laat! Portugal, met die enge halve nicht van een ronaldo![]()
En de dutch dress ziet er toch wel heel fleurig uit, van alle kanten!![]()
[ afbeelding ]
De Volkskrant meldt dat er gisteren bij NL-DK ook "pletterpetten" in beslag zijn genomen, omdat daar het logo van Heineken op staat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat door een paar lekkere wijven.... want een dikke vette zatlap die verder niets verkeerd doet behalve zijn Heinkenhelm dragen die pakken ze niet op.
Jij wel, geheel terecht natuurlijk. Het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef Noek het volgende:
Maar als Nike nu de sponsor is en ik kom daar binnen met een Puma shirt, moet die dan ook uit?
Wat een geheister.
En dat was alleen vanwege jatten? Er kwam geen bedreiging en geweld aan te pas?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef Noek het volgende:
Ik las dat je daar 15 jaar krijgt voor diefstal. Een paar locals hadden wat spul van journalisten gejat en 2 dagen later was er al besloten dat ze 15 jaar moeten zitten. Shit zeg!![]()
Oh nou ja, het was wel een beroving met een wapen (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat was alleen vanwege jatten? Er kwam geen bedreiging en geweld aan te pas?
Dan vallen die 6 maanden die de blonde mokkels toegesnauwd kregen als dreigement nóg mee.
Ah.. nog fors, 15 jaar, maar al een stuk acceptabeler. Zo'n bijna dood-ervaring heeft ernstig impact op sommige slachtoffers en kan hun leven behoorlijk vergallen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nou ja, het was wel een beroving met een wapen ()maar niemand raakte gewond.
Dat was ik even vergeten.
quote:Laura wil begin augustus weg
AMSTERDAM - De rechter beslist donderdag of Laura Dekker (14) in haar eentje de wereld mag rondzeilen.
Laura Dekker
Dekker moest maandag weer voor de rechtbank in Middelburg verschijnen in verband met de ondertoezichtstelling van Bureau Jeugdzorg. Deze vroeg gisteren aan de rechter om het toezicht met twee maanden te verlengen terwijl de advocaat van Laura ervoor pleitte deze op te heffen.
Volgens de kinderbescherming is niet duidelijk of Laura haar reis nu goed heeft voorbereid. Volgens de advocaat is dat juist wel het geval. Laura wil begin augustus vetrekken.
De wereledberoemde tiener werd eind december nog aangehouden op Sint Maarten, nadat ze Nederland was ontvlucht. Laura gaf aan depressief te zijn geworden omdat zij niet wist waar zij aan toe was. Zij dacht dat de voorwaarden met opzet vaag werden gehouden en alleen maar een middel waren om haar tegen te houden om de wereld rond te zeilen.
Relletjes en gedoe horen er ook bij!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef Toverheks het volgende:
het wordt weer een WK met allemaal schandalen, VuVuzewela/klachten, jurken bavaria mogen niet, echt laten ze zich druk maken over andere dingen, zoals de stewarts bij de stadions, die voor een appel en een ei daar de hele dag moeten werken, ze gingen niet voor niks de straat op na het duel Duitsland-Australie.
maar ja Commercie, alles draait om geld en het voetballen komt op plaats zoveel.
quote:WIGAN - Een 28-jarige vrouw is overleden nadat ze vijf maanden eerder via een transplantatie de longen had gekregen van iemand die 30 jaar stevig had gerookt.
Ik las sbavjurkjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:34 schreef remlof het volgende:
Ik vind ze gewoon leuk, die bavjurkjes.
Ow goeiemorgen trouwens
Volgens mij BQ's zoon.quote:
Mijn zoon.quote:
Wat leuk! Dat zag ik volgens mij vanochtend bij een RTL Ontbijtnieuws-item.quote:
Ohkee! Grappigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn zoon.
Zo, nu methet zonnetje opzoeken.
Ik denk dat dat in deze niet uit zou moeten maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef hondjes het volgende:
Maar dit zijn dus Bavaria-babes of niet.
Maar als je nu gewoon, als publiek ,zo een jurk aantrekt, kunnen ze dat dan ook verbieden.
![]()
![]()
![]()
Leuke jurkjes trouwens.
Teun sterkte vanmiddag.
Ik ken de reklame-wereld niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in deze niet uit zou moeten maken.
Het is een ander verhaal als ze Bavaria bier proberen te slijten aan het publiek.
Sbavjurkjes... Weetjewel... Van 'sbavare' (kwijlen)... Dacht dat jij hem wel zou snappenquote:
Ow! Nee dat woord kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sbavjurkjes... Weetjewel... Van 'sbavare' (kwijlen)... Dacht dat jij hem wel zou snappen![]()
Op Italiaanse fora schrijven ze ipv *fap*fap*: *sbav*sbav*
Lachen toch?quote:
Nou, van mij mag het nog wel even doorgaan hoor, begin het leuk te vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh das al snel. Misschien zijn we dus snel af van de oranje gekte.
Leuk BQ, dat filmpje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lachen toch?![]()
![]()
Klopt Cc, was vanochtend bij RTL.
quote:Woede over aanhouding Bavaria-Babes
door Joël Roerig
PRETORIA - De Nederlandse ambassade in Zuid-Afrika is hevig ontstemd over de aanhouding van de dertig Bavaria-Babes tijdens de wedstrijd Nederland-Denemarken, die gisteren in Soccer City in Johannesburg plaatsvond.
“We hebben opheldering gevraagd bij de politie op basis waarvan de dames zijn aangehouden”, aldus ambassadewoordvoerder Christoph Prommersbergen. “Het is ons niet duidelijk waarom dames die een oranje jurkje dragen urenlang ondervraagd moeten worden.”
Volgens Prommersbergen bestond de groep meiden uit drie Nederlandse vrouwen en 27 Zuid-Afrikaanse hulpkrachten. “Ze zijn niet naar een politiebureau gebracht, maar ter plekke ondervraagd. De Nederlandse vrouwen zaten twee uur vast, de Zuid-Afrikaansen zelfs zes uur.” Volgens de zegsman hebben de dames na afloop van hun botsing met justitie overigens nog wel gezellig samen gegeten en gedronken.
Echt hè?quote:
Ja, niks aan de hand. Ze gaan volgende week wel wat oneffenheden wegschaven, maar dat was op mijn verzoek zodat een eventueel volgende er niet weer over begint en mij wederom naar het ziekenhuis stuurtquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, niks aan de hand. Ze gaan volgende week wel wat oneffenheden wegschaven, maar dat was op mijn verzoek zodat een eventueel volgende er niet weer over begint en mij wederom naar het ziekenhuis stuurt
Overigens vind ik het uiterst merkwaardig dat een particulier beveiligingsbedrijf blijkbaar mensen urenlang mag vasthouden en ondervragen. Hebben die meer rechten dan burgers, in Zuid-Afrika? Of mag iedere burger een ander een paar uur vasthouden en ondervragen als hem iets niet zint?quote:De Zuid-Afrikaanse politie (SAPS) ontkent overigens iets te maken te hebben met de urenlange ondervraging van de Bavaria-Babes. “Wij waren het niet,” aldus SAPS-woordvoerder Vish Naidoo. ”De politie heeft de dames niet uit het stadion verwijderd en niet ondervraagd.” Volgens Naidoo was het de beveiliging van de wereldvoetbalbond FIFA die de dames tijdens de tweede helft in de kraag greep en urenlang aan de tand voelde. “Zij hebben het recht om dat te doen als de merkrechten worden geschonden,” aldus Naidoo.
Dat weet ik, maar toch beter als dat het niet isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, alhoewel huidkankertjes, mits op tijd erbij, goed te genezen zijn hoor
Ik denk dat daar het probleem zit, bij die particuliere bedrijven. Die doen voor pecunia blind wat ze opgedragen wordt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Verderop in het stukje staat nog dit, wat toch een ander licht op de zaak werpt:
[..]
Overigens vind ik het uiterst merkwaardig dat een particulier beveiligingsbedrijf blijkbaar mensen urenlang mag vasthouden en ondervragen. Hebben die meer rechten dan burgers, in Zuid-Afrika? Of mag iedere burger een ander een paar uur vasthouden en ondervragen als hem iets niet zint?
Die Blatter begint steeds enger te worden, nu heeft ie ook z'n eigen Gestapo al dus.![]()
Ik ben kei gezond, goed hèquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar toch beter als dat het niet is
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, niks aan de hand. Ze gaan volgende week wel wat oneffenheden wegschaven, maar dat was op mijn verzoek zodat een eventueel volgende er niet weer over begint en mij wederom naar het ziekenhuis stuurt
Nee ik zit op de bank heul niet lekker te zijn, teveel gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben kei gezond, goed hè![]()
En morgenvroeg lig ik natuurlijk zo dood als een pier in bed![]()
Ben jij lekker druk?
He bahquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik zit op de bank heul niet lekker te zijn, teveel gedaan
Geen kanker dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt goedquote:
Mooi zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
En hebben daar blijkbaar toestemming van de politie voor, om een stel dames in jurkjes urenlang te "ondervragen", ondertussen fantaserend over heel andere dingen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het probleem zit, bij die particuliere bedrijven. Die doen voor pecunia blind wat ze opgedragen wordt.
Zo is het maar net!quote:
Paturain ookquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zei gisteren tegen drie deuren verderop, als het kanker is, trakteer ik op gebak, want jij hebt het dan toch maar mooi ontdekt![]()
Ze krijgt geen gebak![]()
![]()
Kally, koekje bij?
Oh ja? Wat een lulloquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee, er zei net iemand dat ik gezond moest eten![]()
quote:Oranje dames bont en blauw
JOHANNESBURG - De ludieke actie van de oranje Bavaria-babes is uitgelopen op blauwe plekken en tranen. “Ze dreigden met een half jaar cel,” aldus Barbara Castelein, één van de babes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |