Das Gert toch niet? Das een Japans mokkeltje die van een hotdog snoept!quote:
Teveel informatie voor mijn tere zieltje.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das Gert toch niet? Das een Japans mokkeltje die van een hotdog snoept!![]()
Een face-lift?quote:
Wat tof.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef CarOnline het volgende:
Boh, niks aan als je tijdens het tweede doelpunt de kinders op moet halen.
En ja hallo, de Juf van de Kinders hier heeft vrijdag gewoon een reis naar ZA gewonnen![]()
Zat in de auto, hoorde de vraag, vriend zegt antwoord, zij SMSt voor de grap en hop, in de uitzending en 2 tickets gewonnen.
Gaan vrijdag weg, zaterdag naar NL-Japan en komen dinsdag weer terug
Da's vast big in Japan. Je zal maar bij die freaks wonen. Lijkt me echt tof!quote:
Wil je daar ook een keer joggen?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Da's vast big in Japan. Je zal maar bij die freaks wonen. Lijkt me echt tof!
Oh ja hoor, in Nochikwa park kan dat prrrrima.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef CarOnline het volgende:
Wil je daar ook een keer joggen?![]()
Ik wil daar wel een keer vis eten
We krijgen het nog drukquote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja hoor, in Nochikwa park kan dat prrrrima.
Ja, vis met een vissaus. Als toetje ook vis!
Ja, een avondje klaverjassen of risken is er daar niet bij. Dat gaat anders.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:
Ik vind ze raar die Japannersquote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja de groetenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
Ok, ik word genegeerd. Krijg de tering maar met die moffen, Japanners en sushi.
Tot in een volgend leven. Ooooohhhhmmm.![]()
Hoooooo huuuuuuuuuuuu ik was gewoon wat anders aan het doen...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
nee hoor, ik volg je op de voet in de COSquote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
Beetje meer respect voor de buren!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
See ya in a next life, brother.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
quote:
Ben je er weer of stond je nog in de deuropening?quote:
De Pi's doen het hè?quote:
PI's interpreteren valt niet mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je er weer of stond je nog in de deuropening?
quote:
Where the hell are Noek & CarOquote:Op maandag 14 juni 2010 16:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien moeten we bij Australië de overstap naar Facebook maar maken.
quote:
Was gewoon een vraag en nee, je hebt me nooit iets gedaanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat al niet eerder deed....en wie zegt dat ik jou uberhaupt verantwoording hoef af te leggen....does ff normaal ik heb jou nooit wat gedaan!
quote:
Hé! Jij FOK!t met mijn iPhone!quote:
Goed zo!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Laysa het volgende:
ff voor de duidelijkheid....ik zit hier voor mn lol en voel me nergens voor een ander verantwoordelijk....en dan ga ik nu weer gezellig doen!
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Laysa het volgende:
ff voor de duidelijkheid....ik zit hier voor mn lol en voel me nergens voor een ander verantwoordelijk....en dan ga ik nu weer gezellig doen!
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef Disana het volgende:
En zo worden mensen op hun plaats gezet. Je bent incrowd of je bent het niet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef Laysa het volgende:
Zelfs ik snap dr geen flikker meer van!....Ik wil alleen maar gezelligheid...
Ik zit op mijn laptop en zie de Japanse tekens ... precies zoals ik ze op mijn iPhone zag toen ik me afvroeg hoe die eruit zou zien in Japanse taal ...quote:
Ik ook niet.quote:
Moi? Nooit I guessquote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof, hoe vaak heb jij de Afrika Cup gewonnen?
Loserquote:
Ik had wel gedacht dat je HW voor zou zijnquote:Ik ben bijna officieel voorgoed verdoemd
Op zaterdagmiddag om half 2 kan je anders ook prima aan het bier hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Nederland volgende keer weer 's middags moet spelen. Ik weet niet, de sfeer 's avonds is anders. Kun je lekker aan het bier enzo
Mja, met forumposts niet dusquote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Loser
[..]
Ik had wel gedacht dat je HW voor zou zijn
Ik zag door dat topic vandaag pas dat ik boven de 99k zatquote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Je was goed op weg, maar vorige week was je een paar dagen stil
Oh, spelen ze zaterdag? Ik dacht donderdag.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag om half 2 kan je anders ook prima aan het bier hoor
Ik had mijn geld op jou gezetquote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag door dat topic vandaag pas dat ik boven de 99k zat
Een kopje bier?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, spelen ze zaterdag? Ik dacht donderdag.
In that case![]()
![]()
We zitten verdorie niet in [Singles]quote:
Ow kut, ik moet werken dan, geloof ikquote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, spelen ze zaterdag? Ik dacht donderdag.
In that case![]()
![]()
Poezelsquote:Op maandag 14 juni 2010 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, ik moet werken dan, geloof ik
Dat wordt dus kijken van achter de laptop met m'n twee katten
Dat klinkt als hard werkenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:22 schreef remlof het volgende:
Dat wordt dus kijken van achter de laptop met m'n twee katten
Dat mag om 4 uur 's middags toch ookquote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Nederland volgende keer weer 's middags moet spelen. Ik weet niet, de sfeer 's avonds is anders. Kun je lekker aan het bier enzo
O ja dat is waarquote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, thuis wel, maar op mijn werk ligt dat een tikkie anders
Ik zet straks de frituurpan aanquote:
quote:
Jullie ookquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan geen passende smiley vinden voor bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |