stomme reclame, hij hoeft alleen maar op zijn rempedaal te trappen ipv sturenquote:
kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stomme reclame, hij hoeft alleen maar op zijn rempedaal te trappen ipv sturen
Denemarken in eigen doel ja...via de rugquote:
Geeftniet, je bent een vrouwquote:
Schrijven ze straks de helft van je uren afquote:
ik hoop het, ik heb geld gezet op 1-0quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
En dan de wedstrijd winnen, zonder zelf te scoren zeker
quote:
tvp voor de picsquote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als dat zo is verf ik morgen de deense vlag op mijn nagels
Neh, ben gewoon bereikbaar en los zowaar nog af en toe een call op.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Schrijven ze straks de helft van je uren af
Die tellen nietquote:
pak gewoon zo'n vulva dingquote:Op maandag 14 juni 2010 14:48 schreef ArTiC het volgende:
Als ik een kanon had zou ik het nu op straat afschieten
Ik woon in een beschaafd deel van de stadquote:Op maandag 14 juni 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht dat ze in helmond allemaal op de bank op de stoep veur voetbal keken
HOAXquote:Op maandag 14 juni 2010 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik woon in een beschaafd deel van de stad
voorspelbaarheidquote:
Mwaaah, dat was mijn broerquote:
niet nagelbijten!quote:
het zou nog opvallender zijn als het 'ne Belg was!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:05 schreef ArTiC het volgende:
Er stond een Deen bij van Bommel....het zou pas apart zijn als het een Spanjaard was
of r8quote:Op maandag 14 juni 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zou nog opvallender zijn als het 'ne Belg was!
Wie jat mijn originaliteit?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:14 schreef Inu het volgende:
Artic, je maakt dezelfde opmerkingen als hier over de reclame en de Deen
PWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPquote:
Ik met de reclame en vriend van Job over de Deenquote:
Gewoon slecht over nagedacht die reclamequote:Op maandag 14 juni 2010 15:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik met de reclame en vriend van Job over de Deen
Ik kreeg wel te horen dat ik de reclame verpestte
reclame is niet om over na te denken, moet gewoon leuk zijn!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon slecht over nagedacht die reclame
onwaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
reclame is niet om over na te denken, moet gewoon leuk zijn!
ik spreek namens de consumentquote:Op maandag 14 juni 2010 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens de ongeschreven wetten van marketing en reclame
consument koopt ook producten heel gretig als de reclames verschrikkelijk zijn. Sterker nog, een irritante reclame blijft over het algemeen juist goed hangen. Als een product maar aandacht krijgt, het soort aandacht is ondergeschikt.quote:
Werkeisen stellen terwijl er veel belangrijker zaken aan de orde zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou toch onderhand wel een keer ingeleerd willen wordenMaar niemand heeft er zin in volgens mij
ik ruim al 4 weken papier op. Het mag onderhand wel eensquote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Werkeisen stellen terwijl er veel belangrijker zaken aan de orde zijn.![]()
Als NL de finale haalt, zul je waarschijnlijk nog wel 4 weken papier opruimen.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ruim al 4 weken papier op. Het mag onderhand wel eens
ik werk met 7 vrouwen en nul mannen. Dat valt dus wel meequote:Op maandag 14 juni 2010 15:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als NL de finale haalt, zul je waarschijnlijk nog wel 4 weken papier opruimen.![]()
![]()
wie bedoel je? Kuyt?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef ArTiC het volgende:
Voetbalkijkers afgeslacht
Moslimextremisten hebben in Somalië twee mensen gedood omdat ze naar het wereldkampioenschap voetbal zaten te kijken. Tien voetballiefhebbers zijn gearresteerd, meldt de BBC vandaag. De militanten bestormden het huis tijdens de wedstrijd Argentinië - Nigeria.
De moordpartij geldt als een waarschuwing: Mensen die betrapt worden op kijken naar het wereldkampioenschap worden vanaf nu publiekelijk met een zweep afgeranseld of afgeslacht, aldus Mohamed Abdi Aros, operationeel chef van de groepering Hizbul Islam. ''Het wereldkampioenschap voetbal is geld- en tijdverspilling en het levert niets op. Het is kijken naar een paar gestoorden die omhoog en omlaag springen.''
Wie geeft de blonde führer een enkeltje Somalië?
Denk niet dat ik me dáár zorgen over hoef te maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
wie bedoel je? Kuyt?
Wilders bashers...maar wel klagen als een of andere asielert naast ze komt wonen en geheel volgens ritueel zijn eigen schaap slacht..
in jouw tuin past ook een asielzoekerttentquote:Op maandag 14 juni 2010 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat ik me dáár zorgen over hoef te maken.
Nooit over geklaagd (ja, naast mijn ouderlijk huis wonen toerken die zelf schaap slachten)...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
wie bedoel je? Kuyt?
Wilders bashers...maar wel klagen als een of andere asielert naast ze komt wonen en geheel volgens ritueel zijn eigen schaap slacht..
Maak ik zelf wel uitquote:
*steekt het weer aan*quote:
Mensen die je auto kopen en na 6 maanden nog niet alles betaald hebbenquote:
jij wilde thuis zijn vandaagquote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef FUFR het volgende:
"zeg, ik ben met S. naar het zwemmen, maak jij ondertussen maar ff paella!"
WTF? Ben ik een housewife of zo?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef FUFR het volgende:
"zeg, ik ben met S. naar het zwemmen, maak jij ondertussen maar ff paella!"
WTF? Ben ik een housewife of zo?
Gewoon zeggen dat je van Geert geen Paella mag etenquote:
Jezelf kwoten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je van Geert geen Paella mag eten
iemand moet het doenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:10 schreef ArTiC het volgende:
Epische faal²
Je CPU koeler die wel erg veel herrie maakt demonteren...zit de CPU gewoon knoertvast aan de heatsink
bijna...zooitje weer terug in de pc, ff 100% belasting dat het goed heet begint te worden. PC uit, heatsink een klein beetje wrikken, klaar.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bijna...zooitje weer terug in de pc, ff 100% belasting dat het goed heet begint te worden. PC uit, heatsink een klein beetje wrikken, klaar.
Nieuwe laag koelpasta erop en een nieuwe koelert bestellen
Je schrikt je wel ff de tandjes als je je koelert eruit trekt en je cpu is foetsiequote:
Dat geloof ik graag jaquote:Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je schrikt je wel ff de tandjes als je je koelert eruit trekt en je cpu is foetsie
hendig welquote:
Waarschijnlijk een Deen die het doelpunt in eigen doel niet kon verwerken.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:38 schreef bleiblei het volgende:
Chaos @ Eindhoven Centraal.
Springer tussen Best en Eindhoven en tig oranje lui die naar huis willen.
Was wel blij dat ik een lift van een collega kreeg.
meer dan zat...de grote fan draait op de laagste snelheid, de fan aan de achterkant op midden en boven staan ze uitquote:
Daar moet je lang wachten ja...eerst al die bomen kappen, spoor aanleggen, station bouwen etcquote:Op maandag 14 juni 2010 18:41 schreef -moppie- het volgende:
je moet niet in het bos maar in de trein gaan zitten Feb.
Ik had daar echt geen zin in dus heb maar lekker aso een collega gebeld of ik mee mocht liftenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:41 schreef febster het volgende:
Het is echt een hel. Ben al 2 uur onderweg. Zit nu in een bos stampvol zingende dronken oranje fans.
Zong Guus Meeuwis vandaag ja?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef amaranta het volgende:
Een springer met karakter dus!![]()
Die echt alleen aan zichzelf denkt, en het![]()
a) niet kan bommen dat Nederland heeft gewonnen![]()
b) niet kan bommen dat de GoesMoes fans naar huis willen![]()
c) niet kan bommen dat bleiblei naar huis wil gaan![]()
d) niet kan bommen dat febster naar huis wil gaan
Goes Moes zingt elke dag deze week volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zong Guus Meeuwis vandaag ja?
Rare tijd.
Ik dacht dat ie zaterdag a.s. dat Oranje Concert had.
Maareh, bleiblei is gewoon thuis hoor.
Ah verrekquote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goes Moes zingt elke dag deze week volgens mij.
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
hmm plaatje is wel erg klein
Een van mijn staptelefoons..quote:
das geen poll, je probeert je in te schrijven voor gratis productenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
of je krijgt deze vraag bij een poll
eh, ja zoiets...quote:
Verkoop hem voor 3 tientjes en koop voor dat geld bier voor mij!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, ja zoiets...
Maar ik ken TS niet, dus waarom zou ik een telefoon aan hem verkopen voor een bos uien?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verkoop hem voor 3 tientjes en koop voor dat geld bier voor mij!
200 euro?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef FUFR het volgende:
Die van mij is een 200 trouwens..
een E200 en geen mercedes, neequote:
ga door, het wordt al interessanterquote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Of ik ruil mijn vespa tegen jouw vespa en E200 met een bijbetaling van 75 euro. ( FUFR betaald mij 75 euro)
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb je van de week 50 euro geboden voor je vespa en toen was ik een oplichter.
Ah, is dat de juiste benamingquote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb je van de week 50 euro geboden voor je vespa en toen was ik een oplichter.
Aim highquote:Op maandag 14 juni 2010 20:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je gebruikt zaagtafel voor de nieuwprijs.
wij gaan dit offline afhandelen, maar niet, ik herhaal niet omdat Bolle Bertje dat zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn vespa kost 125 - 50 voor jou vespa. Dan heb ik een gratis e200
Ben je nu tegen jezelf aan het pratenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij gaan dit offline afhandelen, maar niet, ik herhaal niet omdat Bolle Bertje dat zegt.
Allemaal al gezienquote:
sommige afl. zijn zo goed dat ik het nog een keer aan kanquote:
Sommige zijn legendarischquote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
sommige afl. zijn zo goed dat ik het nog een keer aan kan
Beter opletten dan, die hebben bb en ik toch al zeker drie keer gepost hierquote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef febster het volgende:
Ik zit dus in een bus en allemaal van die boeren en zingen en doen. Liedjes als 'Ik heb 3 haren op mijn borst, dus ik ben een beer"Never heard of. En een liedje waarbij het reffrein 'Zuipuh, zuipuh, zuipuh, is
.
Hel dus.
quote:FedEx West Africa Nigeria Head Office
70 International Airport Road
Mafoluku, Lagos.
Tel +234-702-628-6528
Date:June/2010
Attention: Dear Valued Beneficiary,
CLAIM NOTIFICATION.
This is to notify you that your parcel is still in our possession, this parcel contained an International Cashier Bank Draft/Cheque worth the sum of $500,000.00(five thundred Thousand USA dollars)only and it is ready for delivery to your door step. Meanwhile, before the delivery or shipment will take place, you are advice to send to us the following data’s mention below:
1. Your full Name :
2. Residential Address:
3. Private Telephone:
The above requested information’s will enable us deliver your parcel correctly without any mistake or delivering your parcel to a wrong person.
Further more, you might be asking yourself how comes this email, cheque or draft, Anyway, your cheque was brought to this office by a Lottery Fiduciary Agent Or Claim Agent, signifying that you are a rightfulwinner to their Lottery Award selected randomly from 10 lucky email addresses which your email address is one of the lucky email address.FedEx courier service company mailing you as per your parcel that was brought to this company to be delivered to you by the lottery groups, along the delivery process that brought a misunderstanding between you and the lottery claim agent and in regards of their request as per their insurance certificate cost, tax fee and lots of other universal corps and drug searches which happened to be the course of your parcel being pending for the past months/year.
Meanwhile we are hereby happy to inform you that the FedEx Company has finalized and resolved the whole issued with the legal offices like the International Monetary of Funds(IMF),and the Internal Revenue Service(IRS) offices, the company organization has also listed 24 valuable parcel’s to be intact in their office after the released of the parcel’s from universal corps and drug searches.
We are happy to inform you once again that your parcel that contains the sum of $500,000.00 is among the 24 parcel’s listed which is now in our office and also with your name as the receivers despise, that we lost your private residential address’s, which is an indication that you can now re-send your residential address, telephone as stated above back to the FedEx company where your parcel can be delivered to you without hesitation.
Meanwhile remember that the sender of this parcel to you that’s the fiduciary agent still owes this company the sum of $105 usd before the incident occurs.
Note that this fee is not just for delivery but with the immigration and customs stamp duty, this company has spend out of their incomes in the process by the recovering back your parcel? so dear customer we once again appreciate your patronage in our favour.
Without hesitations you are to pay for just the balance left by your sender since we have lost his contact. this payment have to be made via western union money transfer or Money Gram with the below payment information so that your parcel can be delivered to your residential address before it accumulate a demurrage after one week, only,as you know your parcel is not just an ordinary parcel but with a huge amount and I think you understand what I mean by accumulating a demurrage? Which you will not allow that to happen to your recovered parcel that almost gone if not for the love that God have for you by favouring you with his favor by now there could have been no hope at all.
We assure you that your parcel will arrive at your home country in two days time and it will get to your door step the third day as soon as this company receive the balance payment of $105 usd the tracking number of your parcel will be sent toyou via e-mail immediately so that you can track it yourself to see your parcel on the way and you will also know when it will arrive at your home country because we operate in trust and loyalty in your favor.
And also the FedEx Courier Service Company hereby inform all their customers through this media by heradicating all their communication with the scam mails
that are going all-over the world be careful with their e-mails so that your parcel will not be in danger with their evil planes.
FedEx provides access to a growing global market place through a network of supply chain, transportation, business and related information services.
PAYMENT INFORMATION FOR THE IMMIGRATION AND CUSTOMS STAMP DUTY CHARGES BEFORE DELIVERY EFFECT, FIND BELOW the information for Western union or money gram to enable you make the payment of $105 usd before the delivery commence:
Receivers Name: Robert Peters
Receivers Address: 70 International Airport Road Mafoluku, Lagos
Senders Name: ------------?
Text Question: What Colour
Answer: Orange
MTCN Number...
Amount to be sent: $105 US Dollars.
Please you have to send the full payment information including the MTCN Number to enable us fully proceed on your deliveryFedEx is one of the world's greatest successful story, the start-up that revolutionized the delivery of packages and information. In the past 30 years, we've grown up and grown into a diverse family of companies as FedEx that's bigger, stronger, better than ever.
Call me now: Tel +234-702-628-6528
email: johnsmith080@att.net
WAITING TO READ YOUR E-MAIL.
YOURS AFFECTIONATLY.
FEDEX COURIER MANAGING DIRECTOR..
Mr. John Smith
Tel +234-702-628-6528
johnsmith080@att.net
Dat is echt triestquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beter opletten dan, die hebben bb en ik toch al zeker drie keer gepost hier
gaat dat niet zwaar stinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:45 schreef Juup© het volgende:
Mijn laptop is aardig vochtbestendig, gisteravond een vol glas melk over het toetsenbord laten vallen en nog werkt de laptop
Dat dacht ik dus ook, maar ik heb de laptop gelijk op z'n kop gehouden en alles schoongemaakt met vochtige doekjes. Als het alsnog gaat stinken dan demonteer ik het geheel wel en reinig ik het. Toetsenbord werkt wel veel beter nu alles rommel er onderuit gespoeld isquote:
het is inderdaad ongelooflijk hoeveel troep zich verzamelt onder toetsenborden en in afstandsbedieningenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik heb de laptop gelijk op z'n kop gehouden en alles schoongemaakt met vochtige doekjes. Als het alsnog gaat stinken dan demonteer ik het geheel wel en reinig ik het. Toetsenbord werkt wel veel beter nu alles rommel er onderuit gespoeld is
Mijn laptop heeft speciale gaatjes om vocht uit het toetsenbord te laten lopen en het loopt niet de rest vd laptop in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:45 schreef Juup© het volgende:
Mijn laptop is aardig vochtbestendig, gisteravond een vol glas melk over het toetsenbord laten vallen en nog werkt de laptop
Die is dan wel enorm overtuigd van de kwaliteiten van het product dat hij verkooptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft speciale gaatjes om vocht uit het toetsenbord te laten lopen en het loopt niet de rest vd laptop in.En je kunt mijn laptop van een meter hoog laten vallen en dan doet 'ie het nog en het scherm gaat niet kapot als je 'm verkeerd oppakt. Levi proof dus.
![]()
Oh en dat is allemaal gedemonstreerd door de accountmanager van de leverancier. Best geinig als iemand een laptop op de grond smijt, oppakt en gewoon weer verder kan werken.Of er opzettelijk een glas water in giet.
Zit een solid state harde schijf in, die kan dus niet crashen. En verder is de laptop foeilelijk en onverwoestbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die is dan wel enorm overtuigd van de kwaliteiten van het product dat hij verkoopt
me tooquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben aan vakantie toe!
Maak hem dan meteen doodquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:02 schreef FUFR het volgende:
Ik heb vannacht met de hand een muis gevangen
Ik kom boven en zie eigenlijk meteen een muisje boven de badkamerdeur op de muur zitten zo van: '' shit, betrapt. Laat ik heel stil blijven zitten dan val ik niet op.''
Fat chance, muisjes zijn donkergrijs, mijn deuren en muren wittig
Om een kort verhaal niet langer te maken dat het is, ik heb m in de groenbak gedaan, levend.
De praktijk leert dat ze dan binnen 24 uur het loodje leggen wegens gebrek aan voedsel en stress.
Bij ons plegen ze allemaal zelfmoord in de vijver, heb er al 5 keer een dooie muis uitgevist.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:02 schreef FUFR het volgende:
Ik kom boven en zie eigenlijk meteen een muisje boven de badkamerdeur op de muur zitten zo van: '' shit, betrapt. Laat ik heel stil blijven zitten dan val ik niet op.''
Om een kort verhaal niet langer te maken dat het is, ik heb m in de groenbak gedaan, levend.
De praktijk leert dat ze dan binnen 24 uur het loodje leggen wegens gebrek aan voedsel en stress.
nee, ik dood alleen in geval van nood of verwonding.quote:
Sadist, maak hem dan meteen doodquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:02 schreef FUFR het volgende:
ik heb geen vijver, das natuurlijk een probleem voor suïcidale muisbeesten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij ons plegen ze allemaal zelfmoord in de vijver, heb er al 5 keer een dooie muis uitgevist.
ik heb al genoeg beesten in mn leven gedood..knaagdieren, biggen,reptielen,honden en katten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sadist, maak hem dan meteen dood![]()
Durf je zeker niet he
Nee, maar dan had je hem ook gewoon in de tuin van de buren kunnen zetten, dan gaat ie ook wel een keer doodquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb al genoeg beesten in mn leven gedood..knaagdieren, biggen,reptielen,honden en katten.
Ik heb ook paarden proberen te wurgen maar dat duurde te lang.
Als het niet nodig is een beest meteen te doden doe ik het niet.
maar nu laat je hem lijdenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb al genoeg beesten in mn leven gedood..knaagdieren, biggen,reptielen,honden en katten.
Ik heb ook paarden proberen te wurgen maar dat duurde te lang.
Als het niet nodig is een beest meteen te doden doe ik het niet.
nee, dan komt ie misschien terugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar dan had je hem ook gewoon in de tuin van de buren kunnen zetten, dan gaat ie ook wel een keer dood
thou shall not enter my homequote:
euthanasie na overreden te zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:16 schreef -moppie- het volgende:
waarom heb je honden en katten dood gemaakt?
mogge!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:20 schreef Blueman het volgende:
Goedemorgen!
Dus hij moet wel dood, maar niet nu, dus dan mag het op een manier waarbij dat beestje 24 uur pijn lijdt?quote:
Is goed, zet hem maar bij mij beneden neerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:21 schreef FUFR het volgende:
Maar mijn volgende muis kom ik naar een van jullie brengen, alive
Kan 'ie mooi de vijver in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:21 schreef FUFR het volgende:
Maar mijn volgende muis kom ik naar een van jullie brengen, alive
als er een betere methode was had ik daar misschien wel voor gekozen maar niet om 1 uur snachts.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus hij moet wel dood, maar niet nu, dus dan mag het op een manier waarbij dat beestje 24 uur pijn lijdt?
Nobel van je
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef FUFR het volgende:
stelletje miepen, het enige wat jullie doen als je een muis ziet is op een stoel springen en heel hard je man roepen
ja ja, geef maar toequote:
Ik ben echt geen typische vrouw wat dat betreft. Lag een maand of 2 geleden een muisje in het gras bij ons, was duidelijk nog aan het ontwaken uit zijn winterslaap... was een leuk wollig muisje en ik heb 'm voorzichtig geaaid. En vervolgens ergens onder een struik gelegd, zodat hij niet gezien zou worden door grote vogels met honger.quote:
WHY? Denk je dat ze je gaan aanvallen ofzo?quote:
Nee, maar echt normaal en gewoon is het niet als je ze ineens door je huiskamer ziet rennen en dan schrik ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
WHY? Denk je dat ze je gaan aanvallen ofzo?
Tja, als je dat vies vindt, moet je natuurlijk geen carnivoren als huisdier houden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, maar echt normaal en gewoon is het niet als je ze ineens door je huiskamer ziet rennen en dan schrik ik.
Vind ze vies maar het meest bang ben ik dat Frits er weer een pakt en snel hapt en doorslikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben niet bang maar wel heel allergisch voor spinneharen..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
Spinnen geef ik geen zak om en ik begrijp ook niet dat er mensen bang voor kunnen zijn.
5 minuten later likt ie je weer in je gezichtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, maar echt normaal en gewoon is het niet als je ze ineens door je huiskamer ziet rennen en dan schrik ik.
Vind ze vies maar het meest bang ben ik dat Frits er weer een pakt en snel hapt en doorslikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben niet bang maar wel heel allergisch voor spinneharen..
Precies, ik vind dat echt heel goorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
5 minuten later likt ie je weer in je gezicht
I is notquote:
correctie, je hebt al heel lang geen huismuis GEZIENquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat echt heel goor![]()
![]()
Hoor je nog even alles kraken en dan slik weg muis.... brrrr....
En Levi, ik weet niet of het normaal is, onze andere hond doet dat ook niet.
We hebben overigens al lang geen huismuis gehad (dit had ik natuurlijk weer niet moeten typen)!
Maar die hebben geen schijn van kans bij ons in huis met onze 2 cats en Frits...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
correctie, je hebt al heel lang geen huismuis GEZIEN
Niet, ik doe de deur dicht en het balkonraam open zodat ie weg kanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef FUFR het volgende:
stelletje miepen, het enige wat jullie doen als je een muis ziet is op een stoel springen en heel hard je man roepen
Dus de ene hond is een suffert en de andere heeft nog iets van instinkt. En jij denkt dat de suffert normaal is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat echt heel goor![]()
![]()
Hoor je nog even alles kraken en dan slik weg muis.... brrrr....
En Levi, ik weet niet of het normaal is, onze andere hond doet dat ook niet.
We hebben overigens al lang geen huismuis gehad (dit had ik natuurlijk weer niet moeten typen)!
Onze hond heeft ooit een konijntje op willen eten, maar mn moeder hield hem tegen...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
Een kat hoort een muis op te eten een hond niet!
Rightquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
Een kat hoort een muis op te eten een hond niet!
Konijntjes vangen ze hier alleen maar daarna doen ze er niks meer mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Onze hond heeft ooit een konijntje op willen eten, maar mn moeder hield hem tegen...
ik heb 2007, weet jij of het zin heeft over te stappen?quote:
Ach, als je niet snapt hoe die office-knop werkt wel, verder is het volgens mij vooral vormgeving. Oh en Outlook is ook met ribbons in 2010.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb 2007, weet jij of het zin heeft over te stappen?
is er weer een normaal menu? Dat zou een reden zijn om over te stappen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, als je niet snapt hoe die office-knop werkt wel, verder is het volgens mij vooral vormgeving. Oh en Outlook is ook met ribbons in 2010.
Voor ons is het interessant omdat we veel met Sharepoint doen en binnenkort over willen op SP2010, de samenwerking tussen Sharepoint en Office is in de 2010 versie much better.
Nee, die ribbons/linten blijven. Alleen snapte blijkbaar niemand die officeknop, dus heet die nu weer "File".quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
is er weer een normaal menu? Dat zou een reden zijn om over te stappen.
Ik heb ook 0-1 ingevuld als eindstand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:36 schreef febster het volgende:
Hopelijk blijft het zo, goed voor mijn poule.
Dat is het nu ook ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ook 0-1 ingevuld als eindstand.
paar keer geprobeerd, maar die mensen kwamen er allemaal blind uit en nu durf ik niet meerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:52 schreef -moppie- het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met ooglaseren?
haha..Ik vind het doodeng maar zou het wel willen. Merk dat ik toch wel dagelijks een bril op zou moeten en dat wil ik niet. Lenzen werken niet bij mij dus het zou een hele goeie optie zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paar keer geprobeerd, maar die mensen kwamen er allemaal blind uit en nu durf ik niet meer
ik niet maar ken er wel een paar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:52 schreef -moppie- het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met ooglaseren?
Ik denk dat ik gewoon eens een keer een afspraak ga maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik niet maar ken er wel een paar.
na laseren veel pijn (ziektewet) maar uiteindelijk heeft het wel geholpen.
Maar het kan niet bij iedereen..
ik heb morgen wel even tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon eens een keer een afspraak ga maken.
Mijn poule, wat doen ze!quote:
Mja, heb ik ook...quote:
Ik heb geen idee, ik spiek alleen af en toe naar de stand, ben eigenlijk toch wel gewoon aan het werk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook...
Maar de manier waarop het gebeurde...
Te matig gewoon!
1-1quote:
lollerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
1-1
Goal van Nieuw Zeeland viel in minuut 93...
Bierquote:
dat is wat telt uiteindelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef ArTiC het volgende:
soms heb je van die dagen...dat alles tegenzit
zo'n dag is/was vandaag![]()
maar we hebben het gered
iddquote:
matchen die met een van je nagellakjes?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vet grote retroprint oorbellen gekocht
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
matchen die met een van je nagellakjes?
pics voor Juup!quote:
als het naakt is: picsquote:
Hoe raad je het zo? Ik wilde haar inderdaad om naaktfoto's vragen. Ik kan niet genoeg krijgen van haar bodie.quote:
weetjewel hoe dik ze is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo? Ik wilde haar inderdaad om naaktfoto's vragen. Ik kan niet genoeg krijgen van haar bodie.
ik val alleen op kindermaatjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus? Heb ik ergens gezegd dat ik alleen op maat 34 en minder val? Ik ben jou niet.
laatste scharrel had echt wel een 36/38 volgens mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat wilde ik er dus nét niet bijzetten, maar je kopt hem zelf al in.
Niet iedereen hoeft naar de andere kant van het land om iemand te vindenquote:
Ja dus?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laatste scharrel had echt wel een 36/38 volgens mij
ik ben niet dikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dus?
Viel zij wel op dikke mannen?
je kan idd ook in hellimond blijven en niemand vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft naar de andere kant van het land om iemand te vinden
Hoe heb je moppie gevonden? via marktplaats?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
je kan idd ook in hellimond blijven en niemand vinden
www.brides.ruquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe heb je moppie gevonden? via marktplaats?
rai amsterdam.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe heb je moppie gevonden? via marktplaats?
ze zag dat je het nodig hadquote:
quote:
Lekker retroquote:
idd, daar had Juup geen pics van hoeven te zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker retro
Ze hadden ook nog een stoere art deco print maar die was koraalroze en dat suckt
liefdequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:20 schreef ColtZ40 het volgende:
ze tapte mijn biertjes
nee van jou was het pure opwindingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |