abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82949988
McLaura wat goedvan Thijs! Finn doet sinds een paar dagen zijn handen omhoog als je hieperdepiep zegt, dat moet hij natuurlijk wel kunnen op zijn verjaardag

Ik was net de foto's op de computer aan het zetten van ons weekendje bij mijn schoonouders,
Wie heeft mijn baby gestolen?
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 22:30:27 #227
5428 crew  miss_sly
pi_82955723
Finn dat is heul geen klein baby'tje meer!

Thijs wat goed van hem!

wup, gefeliciteerd en succes morgen

innepin, wat naar toch. Ook dat je geen echte, rustgevende diagnose hebt, maar alleen vaagheden dus. Kan me voorstellen dat dat niet echt lekker voelt.

Bar fijn dat het zo goed gaat met jullie. Een week zonder Roy, dat is lang!

Ik vind het nog steeds zo verbazend hoe die ontwikkeling gaat. Kan me er dagelijks over verbazen hoe ze al zo echt een persoontje, een individu is Ik zie echt al bepaalde karaktertrekjes, zoals dat echt oefenen van dingen. Zo geconcentreerd als ze daarbij kan kijken. En zoals ze dan dingen echt eerst een aantal keren voorzichtig uitprobeert, om dan ineens te beslissen dat ze vindt dat ze het kan. Klinkt een beetje vaag, maar zo zie ik het.

Ook erg grappig vind ik hoe bepaalde dingen bij mij horen en andere bijv bij schaap. Als schaap haar in bad doet, en hij haalt haar eruit, gaan ze altijd even voor de spiegel gek doen samen. Dan wordt ze helemaal enthousiast, gaat lachen en gillen enzo Maar als ik haar in bad doe en nog even voor de spiegel ga staan, kijkt ze er eigenlijk nauwelijks in. Kennelijk is dat iets van haar en papa
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_82955858
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
McLaura wat goedvan Thijs! Finn doet sinds een paar dagen zijn handen omhoog als je hieperdepiep zegt, dat moet hij natuurlijk wel kunnen op zijn verjaardag

Ik was net de foto's op de computer aan het zetten van ons weekendje bij mijn schoonouders,
Wie heeft mijn baby gestolen?
[ afbeelding ]
Finn..... wat een prachtventje!

Thijs kan idd ook al hoera, we waren bezig met 'klap eens in je handjes', maar hij vond nee schudden veel toffer!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 22:44:18 #229
5428 crew  miss_sly
pi_82956658
innepin, vast een hele fijne dag morgen hoop dat het helemaal geweldig wordt
pi_82957031
Innepin, heeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen! Geniet ervan!
pi_82957147
Innepin, een fijne dag morgen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:59:57 #232
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_82957614
Zeg, mede-buikslapers, hoe gaat dat bij jullie? Thomas wordt regelmatig wakker met een nat buikje, maar zijn luier zit dan pas halfvol. Omdat hij altijd op zijn buik slaapt doet de achterste helft van de luier niks qua vochtopname. Herkenbaar? Of weten jullie wél hoe het moet?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:06:08 #233
100412 mefke79
komt goed!
pi_82957961
Zooo...beetje bijgelezen.
Ca.ra: heb je de MRI er nou ook gewoon doorheen op de eerste datum? Of dat dan weer niet? En wat rot van de fysio. Je mama instinct zat dus gewoon goed. Pff, stomme artsen ook.
Miss, leuk he, om dat karakter te zien. Driekus kan ook zo enorm geconcentreerd kijken en dan met het puntje van zijn tong buiten zijn mond. Lijkt erg op zijn moeder!
Rienk, welkom! Wat ben je toch een mooie man. Hij ligt zo mooi op dat aankleedkussen.
Sorbo, ik hoop op wederom een lekkere nacht voor je. En voor die plekjes...ik weet niet hoe jullie zelf reageren op warmte of andere zaken. Wij zijn beide bekend met huidreacties op vanalles en nog wat, hier ligt de tube cetomacrogol voor het grijpen en ik gebruik em overal voor. Kan geen kwaad volgens de ha.
Driekus is erg van het kletsen de laatste dagen. De leidster van het kdv vertelde dat ie daarvoor bewust de oudere dames in zijn groepje opzoekt, die kletsen namelijk meteen terug en anders is het niet gezellig. En meneer heeft denk ik deze week al een hand of 10 aan zand op. En maar smerige bekken trekken en dan nog een keertje inladen...gek kind.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:10:46 #234
100412 mefke79
komt goed!
pi_82958221
Ca.ra, buiklekkages hebben we niet, wel zij lekkage. Maar ja, kind gaat het hele bed door, dus wat doe je eraan. Tis meestal zo dat alleen de romper nat is, slaapzak niet. En je ziet dan ook dat de luier verschoven is. Achter in de luier is het dan droog ja. Maar de luier weegt wel een kilo ofzo. Hij lijkt veel meer te plassen 's nachts.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:24:39 #235
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_82958906
Nee, de MRI is nog steeds uitgesteld tot 6 juli. Maar de dame van het opnamebureau heeft me nog wel gebeld om te vertellen dat ze het zo vervelend vond (ze herinnert zich nog dat ik met Thomas aan de balie stond en vond het zo zielig voor hem) en dat we wel bovenaan de reservelijst komen als ik dat wil. Nou is mijn baas niet de beroerdste dus ik kan op stel en sprong weg mocht het nodig zijn. Dus als er voor 6 juli iemand uitvalt zijn wij als eerste aan de beurt.

En nouja, morgen in ieder geval de fysio. Ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:25:44 #236
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_82958957
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef mefke79 het volgende:
Ca.ra, buiklekkages hebben we niet, wel zij lekkage. Maar ja, kind gaat het hele bed door, dus wat doe je eraan. Tis meestal zo dat alleen de romper nat is, slaapzak niet. En je ziet dan ook dat de luier verschoven is. Achter in de luier is het dan droog ja. Maar de luier weegt wel een kilo ofzo. Hij lijkt veel meer te plassen 's nachts.
Hier is het ook alleen de romper, gek genoeg.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 06:17:56 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82964281
goedemorgen

WupWup een nieuwe baan! wat goed zeg! is al dat wachten in die files toch niet helemaal voor niets geweest

en jaaaaaah daar zijn ze; ook welkom Vlindur en Rienk! leuk dat jullie ook gezellig hier komen bijkletsen. En wat een mooie foto's van Rienk

Bar welkom terug

Innepin een fijne dag gewenst voor vandaag.

Gister amper online geweest; met mijn zus naar het ziekenhuis geweest voor een darmonderzoek en die was dr ff goed ziek van. (driedubbel dosis slaapmedicatie gehad..) Had zelf snachts amper geslapen, dus was gisteravond toen zij weer thuis was, en Evie op bed lag. helemaal kapot... wel ff snel bijgelezen, maar niet de puf om te reageren.
Einde van de morgen mag ik eindelijk naar de bekkentherapeut, ben benieuwd!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 07:53:20 #238
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82964708
WupWup, gefeliciteerd met je nieuwe baan

Succes bij de bekkentherapeur BJ'

Innepin een geweldige dag gewenst!!!

Ca.ra suc6 bij de fysio met je menneke

FTA wat een mooi mannetje ook. Tgaat snel he?

Hier fiets ik ook al kleine stukken met Alexa, ook al zit ze nog niet zelfstandig. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Karin

Verder niets te melden eigenlijk. Ik vind Alexa lief <3! Het is hier gezellig in huis en mevrouw ontdekt elke dag iets nieuws. Het is er één met een pittig temperament, maar dat heeft ook wel wat.
Gisteren zong ik haar slaapliedje en kreeg ik tussendoor opeens een enorme glimlach *smelt* En ze knuffelt en zwaait tegenwoordig, tis net een echt mens. Had ik al gezegd dat ik haar lief vond <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_82964738
Zo.... ik ben lekker uitgeslapen

Isabeau is gisteren bij mijn ouders geweest. Mijn moeder vertelde dat ik als baby dezelfde (warmte!) uitslag in mijn nek had. Het is wel vervelend, ze heeft er echt last van.

Bar! Fijn dat je er weer bent, ik vroeg me al af hoe het met je ging!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:50:17 #240
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82965492
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:25 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Hier is het ook alleen de romper, gek genoeg.
Is de romper misschien iets te klein aan het worden? Met wasbare luiers is het zo dat als de romper te strak langs de luier gaat dat je dan lekkages krijgt. Misschien gaat het in sommige gevallen voor wegwerpluiers ook wel op?

Wup werkse vandaag, veel succes en plezier!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82980732
Gefeliciteerd met je baan Wup! Hoe ging je eerste werkdag?

Cara, ik hoop dat het eerder kan dan 6 juli. Hoe ging de fysio vandaag?

Finn wat ben jij een mooi jongetje!

Wat goed dat Senna al los kan staan En dat ze zich zo beheerst laat zakken ook.

Innepin, ik hoop dat je vandaag een heeeeele mooie dag hebt!

Met Xeentje gaat het weer goed. De vlekjes zijn zo goed als weg en ze eet en drinkt weer heel goed.
Ik heb een vraagje, tot nog toe geven we haar alleen maar smeerkaas op brood. Ik las dat appelstroop ook kan, maar dat zit toch vol met suiker? Wat geven jullie op brood?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:45:50 #242
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_82980837
Innepin heel erg veel plezier vandaag!!! Geniet er maar heerlijk van
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator vrijdag 18 juni 2010 @ 14:48:12 #243
5428 crew  miss_sly
pi_82981115
Fijn dat het weer beter gaat met xeentje!
Appelstroop zitten fruitsuikers in, maar vooral zit daar ijzer in. Erg goede bron van ijzer voor je kind. Je kunt ook rozenbotteljam geven (van Roosvicee), daar zitten ook fruitsuikers in, maar ook veel vitamine C. Daarnaast kun je ook pindakaas geven (even kijken welke, Calve is goed zonder toegevoegde suiker, maar er zijn er meer) met gezonde vetten en vitamines.
Smeerkaas kun je eigenlijk beter niet doen, ivm smeltzouten. Of iig niet te vaak. Beter kun je dan een zachte roomkaas geven, daar zitten die smeltzouten weer niet in. Veel roomkazen zijn ook vegetarisch.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:57:10 #244
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82981831
Innepein gaat trouwen/ is aan het trouwen . Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:11:39 #245
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82982766
Mijn zoon heeft vandaag voor het eerst rode billen en koorts (ik kan nog geen scherpe randjes in z'n mondje vinden). En op de afrondende afspraak bij de kinderfysio net bleek dat hij toch nogsteeds beduidend sterker is aan één kant, en ook een beetje achterloopt, toch wel, in de motorische ontwikkeling (nog niks zorgelijks maar wel iets om goed in da gaten te houden en ook voldoende reden om hem bewust te blijven stimuleren/ helpen). We blijven voorlopig dus toch maar weer afspraken maken.

Maar hij is geweldig lief en charmant .
  Moderator vrijdag 18 juni 2010 @ 15:21:33 #246
5428 crew  miss_sly
pi_82983419
Groofs, ik heb even gemist hoe en wat mbt de motorische ontwikkeling. Waarom loopt hij wat achter?

Maar dat hij lief en charmant is, spreekt voor zich
pi_82985531
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat het weer beter gaat met xeentje!
Appelstroop zitten fruitsuikers in, maar vooral zit daar ijzer in. Erg goede bron van ijzer voor je kind. Je kunt ook rozenbotteljam geven (van Roosvicee), daar zitten ook fruitsuikers in, maar ook veel vitamine C. Daarnaast kun je ook pindakaas geven (even kijken welke, Calve is goed zonder toegevoegde suiker, maar er zijn er meer) met gezonde vetten en vitamines.
Smeerkaas kun je eigenlijk beter niet doen, ivm smeltzouten. Of iig niet te vaak. Beter kun je dan een zachte roomkaas geven, daar zitten die smeltzouten weer niet in. Veel roomkazen zijn ook vegetarisch.
Dank je Ik ga dan eerst eens appelstroop proberen. En ik zal eens op zoek gaan naar roomkazen
pi_82986197
Ik kom hier even voorzichtig spieken. Helemaal nog niet ingelezen, maar vandaag is Dyon 6 maanden en wordt het dus tijd om het kleine babytjestopic te verlaten....

Vanmiddag op het CB geweest en hij is weer helemaal goedgekeurd. Dyon weegt nu 7520 gram en is 69 cm.

vrijdag 18 juni 2010 @ 16:24:42 #249
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82986964
Hoi Meimel .

Miss, hij doet eigenlijk gewoon nogsteeds niks. Zijn manier van communiceren (lachen bij herkenning, blikken zoeken, geluiden maken om aandacht te krijgen, enz) en de fijne motoriek (reiken en dingen pakken met handje/vingertjes enzo) zijn wel passend bij z'n 6 maanden, maar z'n grovere motoriek blijft achter. Hij kan goed op z'n buik liggen, duwt zich soms met gestrekte armpjes al goed op, sabbelt flink op zijn eigen tenen maar maakt op een enkele banaan-beweging nog helemaal geen aanstalten om te rollen, kruipen of wat dan ook. De kinderfysio schatte vandaag in dat hij op ongeveer 4,5 à 5 mnd zat met z/n motorische ontwikkeling (beweeglijkheid en kracht). Daarbij heeft hij een voorkeurshouding, af en aan, en dat leek bijna verdwenen te zijn de vorige keer, maar kwam nu bij nieuwe oefeningen weer heel duidelijk naar voren. Hij is aan één kant toch (weer? nogsteeds?) veel sterker dan aan de andere kant. Vorige keer gaf ze aan te denken dat deze afspraak de laatste zou kunnen zijn, maar nu kwam ze daar toch op terug.

Positief is dat alles wel steeds lijkt te helpen. Dus we gaan maar fijn zo door dan .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:30:37 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82987272
welkom Meimeltje en Dyon ook alweer een half jaar!

@Sorboo; wat heeeeeeeeeeeeeerlijk dat je je uitgeslapen voelt!

en Groofs; sneu he?? Evie is ook tandjes aan het krijgen; al een paar dagen diarree en inmiddels ook luieruitslag... ben al flink aan het smeren met sudocreme, vind het zoooo zielig..
(vooral met verschonen; Evie huilt bijna nooit, maar vanmiddag toen ik met een doekje erlangs ging, begon ze spontaan... )

en ik ben zelf bij de bekkentherapeut geweest; ze heeft me volledig onderzocht en kwam er al snel achter dat ik een geblokkeerd SI-gewricht had. En daarna heeft ze me dus grondig onder handen genomen om dat gewricht te mobiliseren.. best even pijnlijk. Heb nu oefeningen meegekregen die ik 2 keer per dag moet gaan doen; ik moet deze week ook 3 keer een flinke wandeling gaan doen.
Bij pijnklachten moet ik hetgeen ik doe staken; als ik ergens nadien veel last van blijk te hebben moet ik dat ook de volgende keer niet meer doen...ze verwacht dat me het 'mobiliseren' van dat gewricht de klachten vrij snel zouden moeten gaan verbeteren. En ik mag over een week terugkomen op controle, of misschien nog een ronde 'kraken'...
(ik moest er wel rekening mee houden dat het best kan zijn dat de pijn de komende dagen alleen maar heftiger zou gaan worden.).
ben benieuwd!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')