quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie iig op die laatste pagina geen gepush dan
Jawel hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic: Redcat: Cat 4e nestje #3: goed huis voor Limoentje gezocht!! ??
Valt toch wel mee daar?
Ook geen getrek trouwens bwehehehhequote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook geen getrek trouwens bwehehehhe
Was ook een grapje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja heul niet, ik was alleenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt toch net staan schuren soppen onder de douche?
quote:
Gofferquote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was ook een grapje.Ik ga ervan uit dat de dames mijn verzoek wel zullen snappen. Jij hoeft niks te bewaken als ik er niet bij ben. Na woensdag weten we meer.
Ja dat dusquote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er geen zak van. Op die laatste pagina komen de dames helemaal eigenlijk niet voor
. Waar is de rel?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GofferZit ik daar net heul wijs te doen
![]()
Ik las net bij van een dag. En toen moest hij alweer zijn redenen uitleggen en dat heeft hij al eerder gedaan. Dus hoe lief het ook bedoeld is, effe Limoenpush pauze.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er geen zak van. Op die laatste pagina komen de dames helemaal eigenlijk niet voor
. Waar is de rel?
Oeffffffff.quote:
Ze bedoelen het niet verkeerd, maar kan wellicht nogal pusherig overkomen wellicht, voor een buitenstaander.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las net bij van een dag. En toen moest hij alweer zijn redenen uitleggen en dat heeft hij al eerder gedaan. Dus hoe lief het ook bedoeld is, effe Limoenpush pauze.Verder geen rel of kwade gezichten hoor, maar wel fijn dat Watuntrik nu van meer mensen leest dat hij geen boeman is als hij Limoentje niet neemt.
Ik weet niet meer precies welk land Aamu-land isquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeffffffff.
Dat alle vrouwen nu ineens voetbalfan zijn dat weten we al, maar....maar...maar... zelfs mannen faken
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las net bij van een dag. En toen moest hij alweer zijn redenen uitleggen en dat heeft hij al eerder gedaan. Dus hoe lief het ook bedoeld is, effe Limoenpush pauze.Verder geen rel of kwade gezichten hoor, maar wel fijn dat Watuntrik nu van meer mensen leest dat hij geen boeman is als hij Limoentje niet neemt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies welk land Aamu-land is![]()
Maar volgens mij doen er sowieso bar weinig Scandinavische landen mee?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Huh ik dacht Zweden wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |