Oh.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Neen
Lezen. Auto voorzien van verse achterbandjes.
Dat kan ik wel zonder. Is niet de eerste keer.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Met of zonder gebruiksaanwijzing?
Hihi dat zeg ik altijd als volleerde geek tegen collega's als ze stomme vragen stellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zonder. Is niet de eerste keer.
Toen ik bezig was met opruimen kwam ik onderin de wielbak trouwens wel een sticker met een gebruiksaanwijzing voor de krik tegen.
Ik moest GIYBF googlen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi dat zeg ik altijd als volleerde geek tegen collega's als ze stomme vragen stellen.
"RTFM or GTFO"
Of "GIYBF"
Ik ben verloren, ik weet het
liefdeloze!quote:
Wiewatwaar?quote:
Bij Erik he?quote:
Wat doen ze en wat moet ik er aan doen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Heej Loveless, kun jij in mijn topic de Limoenherplaats brigade helpen in toom te houden? Het zijn schatten, maar de dames worden wat hevig.
Ik woon niet onder een steenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je roept kroket en wie kruipt er onder z'n steen vandaan
Ze draaien die arme watuntrik die Tom wil adopteren de virtuele duimschroeven aan want Limoentje moet mee. Dadelijk durft hij niet meer langs te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doen ze en wat moet ik er aan doen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Gooi ze eens over de knie als je wil? Het gaat om Eliesje, Tombo en (uiteraard ) Ingetje.
Wil jij ook?quote:
quote:
Zie iig op die laatste pagina geen gepush danquote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic: Redcat: Cat 4e nestje #3: goed huis voor Limoentje gezocht!! ??
Valt toch wel mee daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |