quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Zaterdag moet Nederland weer. Ik ben dan in de Efteling, zal wel minder druk dan normaal zijn toch?
Ja da's volgens mij een topdag om te gaan Eftelingen!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Zaterdag moet Nederland weer. Ik ben dan in de Efteling, zal wel minder druk dan normaal zijn toch?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's volgens mij een topdag om te gaan Eftelingen!
Oeh bah ja, wij eten lekker makkelijk spinazie a la cremequote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb macaroni op staanKan wel merken dat het lekker weer is vandaag, tijdens het koken is het ook meteen lekker warm in de nek
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh bah ja, wij eten lekker makkelijk spinazie a la creme
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
\
Ships, nou ben ik die yoghurt vergeten van AH waar je het over had, morgen dan maar halen![]()
quote:
Ik moest het hiermee doen zei Fredquote:Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer maken ze het af?
Er zitten allemaal gekke plukken op je hoofd.
Heet jouw kapper Fred?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moest het hiermee doen zei Fred
Ja het was zo'n bokkepruik dat hij eerst wat knipte, toen ging zo'n mokkeltje m'n haar wassen,en die zei toen ' Fred komt het zo afmaken'. Oh en ze zei ' Zit het niet te strak hihi, je moet wel kunnen ademen natuurlijk' (over dat schortje). Maar het zat veel te ruim m'n hele rug zit onder de vastgeplakte haartjes en mn overhemd vol.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Heet jouw kapper Fred?
En het groeit vast wel bij hoor.
Ik eet trouwens left-over-chinese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 18:03:19 ]
Ja, het laatste was wel het betere voetbal zal ik maar zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Bonsoir!
Ik vond er weinig aan, aan het voetbal
Tenminste, die laatste 20 minuten die ik gezien heb en volgens mij waren die nog het spannendst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |