Hopen is prima maar je hebt het wel over een levend wezen en niet over en kledingstuk of zo. En ik ben bij zulke topics dan altijd een beetje bang dat mensen die eventueel belangstelling hebben zich daarna niet meer durven terug te trekken door de 'groepsdruk'. En daar is zowel baas als beest niet mee geholpen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal
En hij moet idd helemaal niks.
Ik denk alleen dat mensen het ook gaan posten als jij ook wel eens iets met een knipoog of eenhebt geschreven over Limoentje
Ze woont immers bij jou, dus dan gaan mensen meehopen en dus erover posten.
Panklaar om een Italiaan te ontvangen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ff languit op de bank liggen, voor de Italianen
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Ah, we hadden het alweer over voetbal sex.Ik kijk wel een film.
Tjah je moet die beslissing persoonlijk nemen. Ik had evt. ook wel wat interesse in de beginne in een van de beestjes. Maar ik vond het niet praktisch en handig en had sowieso nog wat twijfels over uberhaupt een tweede kat. En dan moet je het gewoon niet doen vind ik. Wellicht zijn de twijfels die je hebt voor anderen totaal geen twijfels, maar je moet je er wel gewoon goed bij voelen en 100% achter staan.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopen is prima maar je hebt het wel over een levend wezen en niet over en kledingstuk of zo. En ik ben bij zulke topics dan altijd een beetje bang dat mensen die eventueel belangstelling hebben zich daarna niet meer durven terug te trekken door de 'groepsdruk'. En daar is zowel baas als beest niet mee geholpen.
En wellicht heeft niet iedereen door hoe zijn of haar woorden overkomen op het scherm.
Zoals ik daar al zei, ik liet me soms ook meeslepen. Terwijl ik helemaal niet zo houd van die overhaalpraktijken. Was bij Yoko ook zo: mensen riepen al snel dat ik haar moest houden maar ik heb bewust een poosje gewacht met die beslissing (kon immers ook) om zeker te weten dat zij en ik (en Naartjie natuurlijk) bij elkaar pasten. En dan moet niemand me voor die tijd zeggen dat ik haar moet nemen. Want zo werkt het niet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
En ik ben bij zulke topics dan altijd een beetje bang dat mensen die eventueel belangstelling hebben zich daarna niet meer durven terug te trekken door de 'groepsdruk'.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Panklaar om een Italiaan te ontvangen?
quote:
Hela hola...quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Die komma wil natuurlijk altijd naar rechts he?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
echt hé altijd voor iedereen de salarissen uittellen en moet je het voor jezelf doen is het lastig
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die komma wil natuurlijk altijd naar rechts he?
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jij houdt van grote stappen snel thuis?
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenvroeg eerste werkdag! Rondje samen met collega en daarna mag ik alleen los.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen een afspraak met de P&O mevrouw. Die zal me weinig nieuws qua salaris kunnen vertellen, heb ik al met de baas besproken.Dat doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenvroeg eerste werkdag! Rondje samen met collega en daarna mag ik alleen los.
![]()
Heb gelukkig ook een baas die zei oh nou daar valt wat aan te doen.
Dus ik bennu alleen nog krabbelen.
En gedag zeggen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Per wanneer zou je kunnen beginnen?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe je goed![]()
Heb gelukkig ook een baas die zei oh nou daar valt wat aan te doen.
Dus ik bennu alleen nog krabbelen.
En gedag zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |