Ja weet ik, maar ik bedoel dus specifiek de mensen zonder leven (of een slechte leven).quote:Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
volgensmij zitten er echt niet alleen mensen zonder leven achter FOK. Ze zullen er vast wel tussen zitten maar het zullen vast niet allemaal schenkstroopjes zijn
als ze vanaf hun jeugd al zo in hun eigen problemen vastzitten en geen social-skills opdoen leer je dat natuurlijk niet. En op dat op latere leeftijd nog aan te leren lijkt me erg lastig aangezien je toch vooral in je jeugd "gevormd" wordtquote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel dus specifiek de mensen zonder leven (of een slechte leven).
Waarom zijn er mensen van 30 jaar oud die niet snappen dat je interessant of zelf-verzekerd moet zijn om een vrouw geinteresseerd te krijgen?
Eens. Contactgestoorden.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel dus specifiek de mensen zonder leven (of een slechte leven).
Waarom zijn er mensen van 30 jaar oud die niet snappen dat je interessant of zelf-verzekerd moet zijn om een vrouw geïnteresseerd te krijgen?
Ja snap ik, maar toch. Het boeit me. Ik zou ook dolgraag willen zien dat het goedkomt met zo iemand.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef DeBassist het volgende:
[..]
als ze vanaf hun jeugd al zo in hun eigen problemen vastzitten en geen social-skills opdoen leer je dat natuurlijk niet. En op dat op latere leeftijd nog aan te leren lijkt me erg lastig aangezien je toch vooral in je jeugd "gevormd" wordt
ik zit er wel serieus aan te denken om dat te gaan studeren ja ipv van rockacademiequote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar toch. Het boeit me. Ik zou ook dolgraag willen zien dat het goedkomt met zo iemand.
Was ik maar slim genoeg om psycholoog te worden.
Entertainment als in leuk tijdverdrijf.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef DeBassist het volgende:
waarom zou je R&P eigenlijk als entertainment zien ?
problemen van anderen zijn nou niet echt om te lachen ofzo
Op FOK! heb je het voordeel dat je kunt praten met ervaringsdeskundigen in problemen oplossen en in gelukkig zijn. Daar kan geen psych je mee helpen, want die spreken alleen mensen met problemenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Pulzzar het volgende:
Hier op Fok! reageren mensen niet altijd serieus. Maar als je Fok! een beetje kent, kan je dat ook verwachten, dus ik probeer me er zelf niet veel van aan te trekken. Ik ben wel vaak benieuwd naar de reacties van mensen die heel anders in het leven staan dan ik. Wie weet komen ze met iets waar ik echt wat aan heb.
En daarmee ontkracht je wat je daarvoor zeiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:19 schreef Apotheose het volgende:Fuck off
hoezo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En daarmee ontkracht je wat je daarvoor zei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |