abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 23:02:48 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82813465
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef DeBassist het volgende:

[..]

volgensmij zitten er echt niet alleen mensen zonder leven achter FOK. Ze zullen er vast wel tussen zitten maar het zullen vast niet allemaal schenkstroopjes zijn
Ja weet ik, maar ik bedoel dus specifiek de mensen zonder leven (of een slechte leven).

Waarom zijn er mensen van 30 jaar oud die niet snappen dat je interessant of zelf-verzekerd moet zijn om een vrouw geinteresseerd te krijgen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 juni 2010 @ 23:04:34 #27
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82813557
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar ik bedoel dus specifiek de mensen zonder leven (of een slechte leven).

Waarom zijn er mensen van 30 jaar oud die niet snappen dat je interessant of zelf-verzekerd moet zijn om een vrouw geinteresseerd te krijgen?
als ze vanaf hun jeugd al zo in hun eigen problemen vastzitten en geen social-skills opdoen leer je dat natuurlijk niet. En op dat op latere leeftijd nog aan te leren lijkt me erg lastig aangezien je toch vooral in je jeugd "gevormd" wordt
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82813586
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom zijn er mensen van 30 jaar oud die niet snappen dat je interessant of zelf-verzekerd moet zijn om een vrouw geïnteresseerd te krijgen?
Eens. Contactgestoorden.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:06:59 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82813681
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef DeBassist het volgende:

[..]

als ze vanaf hun jeugd al zo in hun eigen problemen vastzitten en geen social-skills opdoen leer je dat natuurlijk niet. En op dat op latere leeftijd nog aan te leren lijkt me erg lastig aangezien je toch vooral in je jeugd "gevormd" wordt
Ja snap ik, maar toch. Het boeit me. Ik zou ook dolgraag willen zien dat het goedkomt met zo iemand.

Was ik maar slim genoeg om psycholoog te worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 juni 2010 @ 23:08:51 #30
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82813772
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar toch. Het boeit me. Ik zou ook dolgraag willen zien dat het goedkomt met zo iemand.

Was ik maar slim genoeg om psycholoog te worden.
ik zit er wel serieus aan te denken om dat te gaan studeren ja ipv van rockacademie

ik ga nu toch naar zo'n opvang dus ik kan gelijk wat ervaring opdoen daar

maar ik denk dat sommige mensen (bijna) niet meer te redden zijn. Als sommige dingen er als sinds je jeugd in zitten krijg je die er heel moeilijk uit denk ik. Denkbeelden aanpassen is heel lastig en kost veel tijd
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82814060
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef DeBassist het volgende:
waarom zou je R&P eigenlijk als entertainment zien ?

problemen van anderen zijn nou niet echt om te lachen ofzo
Entertainment als in leuk tijdverdrijf.

En dat laatste zie je verkeerd. Andermans ellende verkoopt, vrolijke dingen daarentegen, bloeden dood.
pi_82817661
Je hebt van die forums speciaal voor mensen met psychische problemen. Daar zitten best intelligente mensen tussen die met zinnige dingen komen. Maar vaak krijg je ook reacties van: "Wat erg voor je allemaal! Ik leef met je mee hoor. *kusje* *knuffel*"

Ik krijg daar echt kippenvel van!

Ik post alleen mijn probleem op internet als ik me ontzettend kut en machteloos voel. Allereerst doe ik er ontzettend lang over om mijn probleem neer te zetten, omdat ik het zo duidelijk mogelijk wil neerzetten en wil voorkomen dat het voor de ander één grote depressieve misère is om te lezen. Ik wil aangeven dat ik me écht kut voel en het niet meer weet. Niet dat ik mezelf ontzettend zielig vindt.

Hier op Fok! reageren mensen niet altijd serieus. Maar als je Fok! een beetje kent, kan je dat ook verwachten, dus ik probeer me er zelf niet veel van aan te trekken. Ik ben wel vaak benieuwd naar de reacties van mensen die heel anders in het leven staan dan ik. Wie weet komen ze met iets waar ik echt wat aan heb.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:49:48 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82818282
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Pulzzar het volgende:
Hier op Fok! reageren mensen niet altijd serieus. Maar als je Fok! een beetje kent, kan je dat ook verwachten, dus ik probeer me er zelf niet veel van aan te trekken. Ik ben wel vaak benieuwd naar de reacties van mensen die heel anders in het leven staan dan ik. Wie weet komen ze met iets waar ik echt wat aan heb.
Op FOK! heb je het voordeel dat je kunt praten met ervaringsdeskundigen in problemen oplossen en in gelukkig zijn. Daar kan geen psych je mee helpen, want die spreken alleen mensen met problemen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82991837
nee als ik me fucked up voel dan zit ik daar mee. En dat een ander het NOG slechter kan hebben - ja dat zal best. So? Wat rot mij dat nou? Ik zit met mn eigen pakkie an en heb geen reet te maken dat een ander willekeurige pipo zich nog wel es meer klote zou kunnen voelen. Fuck off
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:21:11 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82991906
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:19 schreef Apotheose het volgende:Fuck off
En daarmee ontkracht je wat je daarvoor zei
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82992091
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En daarmee ontkracht je wat je daarvoor zei
hoezo?
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: