oh hij mag een vriendin hebben hoor! ik wil alleen dolgraag een oudere broer! zoiemand die je beschermt tegen mannen enzoquote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar eentje over die geen vriendin heeft, dies 27. Van mij mag je hem hebben![]()
en ja hij deed mee aan wipeout
Nopequote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zuchtwas de achterliggende gedachte dan niet duidlijk genoeg?
quote:
OOh je wil hem ook echt als broerquote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh hij mag een vriendin hebben hoor! ik wil alleen dolgraag een oudere broer! zoiemand die je beschermt tegen mannen enzo![]()
ik heb alleen 3 zusjes
als ie maar lief isquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef Aure het volgende:
[..]
OOh je wil hem ook echt als broerMag ook
![]()
En dat beschermen tegen mannen.. Af en toe word je daar helemaal gek van hoor! Vooral als ik met de tweeling ga stappenDie zijn samen echt een verschrikking
heb jij ook oranje rotzooi om dan? nee? dan bedoel ik jou nietquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef cybermans het volgende:
@MM ik vind het vandaag gewoon een goed excuus om minder te werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er stond bosquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geeft niets, ik ben niet boos, alleen teleurgesteld
ach dat deert me niet ;Pquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geeft niets, ik ben niet boos, alleen teleurgesteld
haha, ik wil gewoon een oudere broer. Thanks voor je aanbod!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:34 schreef Laydina het volgende:
@FF.. je mag mijn broer hebben hoor! Ben ik er vanaf
Maar of hij je gaat beschermen, denk dat je dat beter zelf kan
quote:De Bloeskiesj met roomboter korstdeeg :
200 gram bloem zeven in een ruime kom
100 zachte roomboter erdoor snijden/roeren/metjehandjes tot het vlokkerig is
50 ml. water en 15gr parmezaanse kaas erdoor kneden tot een bal, half uurtje in een plastic zakje in de koelkast laten rusten.
In de tussentijd de vulling maken :
100 of ietsje meer ontbijtspek plakjes uitbakken en afkoelen/uitlekken op keukenpapier
400 gr roerbakmix (appie) met champignons, rode uit & prei even roerbakken tot beetgaar en afkoelen
4 eieren losroeren in grote kom en 200 creme fraiche erbij roeren
theelepel oregano en een theelepel paprikapoeder erdoor
150 hamreepjes en 50 gr geraspte kaas erdoor roeren
De afgekoelde groente erdoor
(GEEN ZOUT EXTRA TOEVOEGEN!)
Oven voorverwarmen op 220 gr
Dan je deegje uitrollen tot ie iets groter is dan je springvorm....
In de springvorm en eventueel nog even gaatjes in de bodem prikken met een vork en nog een half uurtje koud laten worden in de koelkast....
Dan op de bodem van je met deeg beklede vorm de uitgebakken plakjes ontbijtspek
Daarover heen je mengsel van ei kruiden ham ger kaas enzo
35 minuutjes op 220
Wow, dan was je wel heel snel met F5-en, dat stond er nog geen 3 seconde aangezien ik de tikfout al zag toen ik op invoeren kliktequote:
sjewwquote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb jij ook oranje rotzooi om dan? nee? dan bedoel ik jou niet
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Meer neuken D_H daar slaap je goed van
hehe ik F5 eigenlijk nooitquote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, dan was je wel heel snel met F5-en, dat stond er nog geen 3 seconde aangezien ik de tikfout al zag toen ik op invoeren klikte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |