Inderdaad moet ik nog wel bezien hoe Duitsland zich tegen een betere tegenstander staande houdt maar ik vond ze op zich wel aanvallend spelen in tegenstelling tot wat ik meestal van Duitsland heb gezien.quote:
Er zijn zoveel manieren om aan geld te komen daar in Bangkok...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. En ik zou ook bij mijn 'stiefzusje' kunnen bietsen..... Die woont daar ook.....
Maf ze...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga snurken. Om 0500 gaat de wekker weer.
Trustequote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn zoveel manieren om aan geld te komen daar in Bangkok...![]()
Misschien zoekt Joran nog personeel...
Het komt wel af hoor, maar misschien niet zoals zij wilquote:
Ah Doris D and The Pins traden op?quote:
Ik zie 3 bowlingpins en een soort kabouter plop....quote:
Ik zie 4 hele enge sextoys. Je weet het namelijk maar nooit met die Japanners. Always expected the sickest shit!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie 3 bowlingpins en een soort kabouter plop....
Kabouter Buttplugquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie 4 hele enge sextoys. Je weet het namelijk maar nooit met die Japanners. Always expected the sickest shit!
het beeld is idd erg mooi!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Kwaliteit van mijn USB-ontvangertje is toch wel verbluffend:
[ afbeelding ]
Tsja, als het veel slechter had geweest, hadden we hier digitenne al een tijdje geleden opgezegd. Bovendien is het wel zo dat ze tijdens bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd de bitrate op dat kanaal omhoog gooien, ten koste van een ander kanaal. Dat wil zeggen, als je toevallig tijdens een champions league of WK wedstrijd een kanaal als discovery channel zou willen zien, ziet dat er voor geen meter uit, omdat dan daarvan de kwaliteit omlaag gegooit wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Kwaliteit van mijn USB-ontvangertje is toch wel verbluffend:
[ afbeelding ]
In Almere is Digitenne een drama.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja, als het veel slechter had geweest, hadden we hier digitenne al een tijdje geleden opgezegd. Bovendien is het wel zo dat ze tijdens bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd de bitrate op dat kanaal omhoog gooien, ten koste van een ander kanaal. Dat wil zeggen, als je toevallig tijdens een champions league of WK wedstrijd een kanaal als discovery channel zou willen zien, ziet dat er voor geen meter uit, omdat dan daarvan de kwaliteit omlaag gegooit wordt.
Ik ben er ook te lang niet geweest om je van dienst te kunnen zijn...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog winkel/horeca-tips voor Antwerpen?
Ben er al een flinke tijd niet meer geweest en ga er morgen met de Yanks heen...
Ja, ik zou naar Brussel gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog winkel/horeca-tips voor Antwerpen?
Ben er al een flinke tijd niet meer geweest en ga er morgen met de Yanks heen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |