Wacht. Even mijn oordopjes uit doen. Ik heb eerder op de avond naar een nummer van Meeuwis moeten/mogen luisteren.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jill gaat waarschijnlijk voor minstens 1 jaar naar Bangkok.....
Is een vereniging niet per definitie gewoon kostendekkend?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat zal ik dan bij een rijke club zitten, want ook de contributie vind ik vrij hoog
En ze verdienen aan ons team in de kantine ook elke week bakken met geld
Ze kan daar haar les geven als ballet/dansinstructrice.....quote:
Ik zal vast 2 melkpakken als onderpand inbrengen...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alvast een hypotheek afsluiten dus....
Oh. Das dus goed voor haar maar klote voor jou.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kan daar haar les geven als ballet/dansinstructrice.....
Okay, niet de moeite waard om 3000 euro aan te spenderen dusquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het 'dak' bij de achterbank was bij ons van plastic en dat was redelijk kut. En het zat wat krapjes. Dus nee, geen echt succes.
Komt mij goed uit, ik had Paraguay op winst gezet in de poulequote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Italië gaat verliezen.![]()
Dat doen ze in elke oorlog.
Ja, de club zal al het binnenkomende geld ook weer in de vereniging steken natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een vereniging niet per definitie gewoon kostendekkend?
Dus goedkoop bier = hogere contributie óf papier ophalen langs de weg?
Dankzij die plasmatv's heb je nu ook al geen mooie tv-dozen meer waar een heel minstens 1 heel pygmeeëngezin in kon wonen....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal vast 2 melkpakken als onderpand inbrengen...
Ze zei al dat ik gewoon ook naar Thailand moest komen. Kan ik elke dag kickboksen met de allerbesten.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh. Das dus goed voor haar maar klote voor jou.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zei al dat ik gewoon ook naar Thailand moest komen. Kan ik elke dag kickboksen met de allerbesten.
Da's ook wel nodig ook...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kan daar haar les geven als ballet/dansinstructrice.....
Gelukkig zijn er nog wasmachines...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dankzij die plasmatv's heb je nu ook al geen mooie tv-dozen meer waar een heel minstens 1 heel pygmeeëngezin in kon wonen....
Ik heb die grap ook al gemaakt tegen Jill!quote:
Blaauw oog!?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb die grap ook al gemaakt tegen Jill!![]()
dat kwam me overigens wel op een fikse tik te staan....
Waarop ze zei: 'Me love you long time' en het weer goed maakte?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb die grap ook al gemaakt tegen Jill!![]()
dat kwam me overigens wel op een fikse tik te staan....
MSX2... jeugdsentimentquote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
Wel een Mac gehad.![]()
De opvolger van mijn MSX2 was er één.
Op zich zou ik wel willen maar dan moet ik wel eerst even de loterij winnen....quote:
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel willen maar dan moet ik wel eerst even de loterij winnen....
Nee wel een pijnlijk achterhoofd...quote:
ssstttquote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
C4! What the hell!
http://twitter.com/CobraCommander/statuses/16158499437
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |