*LOL* Nah dat zal toch wel loslopen mam?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel goed jezelf met zonnebrand insmeren he.
Je weet maar nooit, kind.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Nah dat zal toch wel loslopen mam?
Naar de Hyundai I20 op dat blok zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hier kijken, op een groot scherm
arme jij, en jij dacht nog dat het leuk wonen was met een stadion om de hoekquote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb mij net door een zee van oranje orang oetangs moeten worstelen om thuis te komen.
En het is wedstrijd één he, voor Nederland.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb mij net door een zee van oranje orang oetangs moeten worstelen om thuis te komen.
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En het is wedstrijd één he, voor Nederland.
die discussie hier hier vanochtend al gevoerdquote:Op maandag 14 juni 2010 13:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.
Ben jij dan iemand met snelwegangst?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:47 schreef creno het volgende:
ik ga auto-rijden, volgens mij kan ik gerust heel de weg op de andere baan rijden, veel verkeer zal er niet zijn
Ik wilde serieus net ene sms'je versturen met "Als ik een granaatwerper had gehad, dan was er nu op het nieuws iets geweest over een explosie in het PSV-stadion" maar bedacht mij toen dat sms'jes misschien inderdaad wel gescanned worden op dergelijke woorden. Dus ik hield mij in.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien wordt het Internet wel net zo gecontroleerd als sms'jes. Want alle sms'jes die in Nederland verstuurd worden gaan door een soortement van filter en als er woorden in voorkomen als bom, Bin Laden en Allah Akbar of hoe je dat ook schrijft, dan worden de sporen nagegaan door de AIVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |