Main cardBrock Lesnar vs. Shane CarwinIk was er eerst heilig van overtuigd dat Lesnar ook deze fight wel effe zou gaan pakken maar daarmee doe ik Carwin toch echt tekort. Wat een trackrecord heeft Carwin tot nu toe opgebouwd zeg. Uit mijn hoofd 12-0 met een gemiddelde tijd van 1:48 per fight?! Goddamn thats awesome!! Maar ik blijf natuurlijk bij mijn standpunt dat Lesnar toch te sterk voor Carwin is. Súper interessant om te zien hoe Brock op de mokerslagen van Shane gaat reageren!!! Mijn avatar bet is al voor 50% binnen, so dont let me down Brock!!
Yoshihiro Akiyama vs. Chris LebenDe grootste vraag voor mij blijft: hoe gaat Akiyama voor de dag komen nadat hij Leben eerst geen waardige
vervanger voor Wanderlei vond. Tijdens de pre fight press conference had ik de indruk dat hij het gevecht
toch erg serieus nam. Daarnaast is de vraag hoe Leben reageerd op het feit dat hij twee weken geleden
ook al een fight heeft gevochten. Ik zie Leben niet winnen en uiteindelijk mss wel KO gaan.
Krzysztof Soszynski vs. Stephan BonnarIk begrijp dat Bonnar de sport op de kaart heeft gezet maar het wordt toch echt tijd dat Dana ook over hem
een beslissing gaat nemen. Soszynski gaat gewoon winnen vandaag dus is Bonnar 0-4 in zijn laatste fights.
M.a.w. heeft hij geen ruk meer in te brengen en zal hij ook nooit meer aan de subtop in de divisie komen.
George Sotiropoulos vs.Kurt PellegrinoVorige keer dacht ik dat Daddy het klusje wel zou klaren tegen Soti maar niets bleek minder waar.
Afgaande op de vorm van George moet dit gevecht geen probleem voor hem zijn als is Kurt ook slick met
zijn submissions. JD denk ik.
Chris Lytle vs. Matt BrownBeide heren hebben al een keer tegenover elkaar gestaan en toen was Lytle met een sub. victory
de sterkste. Ik denk echter dat Brown sindsdien véél meer gegroeid is en daarom ook de W pakt vandaag.
Spike TV fightsBrendan Schaub vs. Chris TuchschererTuchschner is een grote underdog en dat is niet helemaal terecht. Ik denk dat Schaub veel te snel
en veel te veel cardio heeft om Chris een kans te geven. Maar Tuchschner zet je niet zomaar
even opzij dus hij maakt een redelijke kans om voor de upset te kunnen gaan.
Seth Petruzelli vs. Ricardo RomeroSnap niet waarom deze fight op Spike te zien is.. zal mss iets met Seth te maken hebben ofzo.
Terecht ontslagen door de UFC maakt Petruzelli zijn comeback, maar ik weet niet of beide heren ver
zullen komen in de division. Romero heeft overigens ook een redelijke kans om deze fight te winnen.
Preliminary cardKendall Grove vs. Goran ReljicGrove is wisselvallig en met hem zit ik er elke fight naast. Over Reljic hoor ik veel positieve dingen, dus ik denk
dat ik een gokje zal wagen en voor een brute KO victory ga!
Gerald Harris vs. Dave BranchBen met beide heren niet bekend dus er valt weinig zinnigs over te zeggen. Harris heeft het in de IFL geprobeerd maar faalde tegen twee respectabele tegenstanders. Brach traint samen met Almeida en Gracie en is in zijn jonge MMA carriere nog ongeslagen.
Daniel Roberts vs. Forrest PetzPetz heeft een W tegen Dan Hardy staan die dateert uit 2006, dus hij moet wel goed zijn!!

Nee natuurlijk niet, laten we eerlijk zijn, dit is een typisch undercard gevecht tussen twee heren
die zich niet veel kunnen permiteren of ze liggen er (wederom) uit.
Laat Daniel Roberts de submission victory maar pakken.
Jon Madsen vs. Karlos VemolaIk vind Madsen tot nu toe dodelijk saai, therefore hoop ik dat de Terminator uit Czech de winst zal pakken
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 03-07-2010 21:51:13 ]