De euforie over v. Persie, Sneijder en Robben is gelijk weg als je je beseft dat Japan een absolute wereldspeler als Honda in het elftal heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik wel dat zeker Japan kwalitatief veel meer in huis heeft dan Nederland. Jongens als Tamada, Okubo en Kawaguchi zijn toch enorm grote namen in het Aziatische circuit.
Dat kunnen we dan ook na morgen. NLD is een overhyped team.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 wedstrijd zegt nog NIKS. Je moet er 6 spelen voordat je in de finale komt.
Denemarken is zeker niet kansloos. Maar ik schat ons elftal toch hoger in. Het overgrote deel van ons elftal is van wereldklasse. Van Denemarken niveau'tje eredivisie.
Verdediging is en blijft ruk. No doubt 'bout that. Maar de aanval is de beste verdediging. Tegen landen als Brazilië, Spanje en Argentinië zullen we het waarschijnlijk niet redden.
Maar Denemarken? Kom op zegAls je dit verliest, kan je net zo goed je koffers alvast pakken.
Mee eens... ik ben dan ook benieuwd hoe Gio en Mathijsen dat soort spelers gaan tegenhoudenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik wel dat zeker Japan kwalitatief veel meer in huis heeft dan Nederland. Jongens als Tamada, Okubo en Kawaguchi zijn toch enorm grote namen in het Aziatische circuit.
Als er een hype zou zijn, dan zou dat kloppen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat kunnen we dan ook na morgen. NLD is een overhyped team.
Mee eens. Dan blijven de echte voetbalkenners over. Daar hoor jij overduidelijk niet bij, heb het gevoel dat het jouw bolletje allemaal een beetje te boven gaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:20 schreef minutenman het volgende:
hopelijk gaan wel alle haters en trolls na morgen terug in hun KLB-hok.
Ik ga een poging wagen om jouw gedachte in te zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:09 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de centrale verdedigers van de Duitsers ook erg kwetsbaar blijken, wanneer ze tegen topspitsen spelen.
Ik denk dat Nederland en Duitsland beide outsiders zijn.
quote:
Z'n opa werkte in Palawan toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:20 schreef El_Bassie het volgende:
Echt die reacties hier.Niets weten ze van het Aziatische voetbal. Durf te wedden dat andere grootheden als 'de slager' Iwamasa.
En dan meteen ook pics van je skinny.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef ThePianoMan het volgende:
3-0 voor Denemarken, ik ga naakt door de stad rennen als Denemarken verliest. PM voor pics, dan sta je op de gastlijst.
Als Honda maar ken remmen,quote:Op maandag 14 juni 2010 00:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
De euforie over v. Persie, Sneijder en Robben is gelijk weg als je je beseft dat Japan een absolute wereldspeler als Honda in het elftal heeft.
Nee, nee, dat is de vader van de grote Iniko Iwasama. We hebben het hier echter over Daiki Iwamasa. Zijn vader is een bakkersknecht uit Oshima.quote:
En dat soort voorspellingen werken niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:29 schreef Kekster het volgende:
Waarom Nederland gaat verliezen:
Portugal > Nederland (dit is al 100x bewezen in de praktijk)
Denemarken > Portugal
Dus: Denemarken > Nederland
Niet romig?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie is zonder maar ook één bal te hebben geraakt nu al de man van het WK. Wat een topper. Hij is echt edel.²
Er ontstaan nogal snel Escher-achtige situaties.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat soort voorspellingen werken niet.
Laten we hopen dat die romigheid pas na de wedstrijd komt. Een speler met pure room stromend door de aderen zal lui zijn. Dat willen we niet. En zeker niet bij een edele topper als de Pers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |