1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Moet het nog maar zien. Zoveel heeft die nog niet bewezen in Engeland.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonder een bal te raken is van Persie nu al de man van het WK.²
Nee hij is voor Feyenoordquote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef Nuchterheid het volgende:
Wouter Bos heeft verstand van voetbal?
WIlfred naait 'm zo vaakquote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Hahaha, die Johan hoort het altijd daarna en dan kijkt ie weer zo
Zonder ook maar 1 goeie post ben jij de irritantste user van Fok.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonder een bal te raken is van Persie nu al de man van het WK.²
...en er kan geen glimlachje bij de kijker van afquote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef voetbalkenner het volgende:
Als ik objectief ben dan is het pijnlijk om te zien als je kijkt naar de verschillen tussen vi oranje en het programma bij de nos. Studio sportzomer is veel strakker geregiseerd, veel meer diepgang en inhoud...
Saai kut programma waar niemand ooit kritiek op iemand uitquote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef voetbalkenner het volgende:
Als ik objectief ben dan is het pijnlijk om te zien als je kijkt naar de verschillen tussen vi oranje en het programma bij de nos. Studio sportzomer is veel strakker geregiseerd, veel meer diepgang en inhoud...
Veel plezier met top analisten als Koeman en Waterreusquote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef voetbalkenner het volgende:
Dat klopt, alleen jammer dat ze de wedstrijden van de dag nauwelijks bespreken. Te veel reportages over het land en de gemeenschap zelf, en wanneer het over voetbal gaat is het over vermeende opstootjes op de Oranjetraining of uitspraken van van Marwijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef voetbalkenner het volgende:
Nogmaals van Persie is écht een topper. Puur technisch is hij één der beste.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:11 schreef jakkop het volgende:
Zonder ook maar 1 goeie post ben jij de irritantste user van Fok.
dit dusquote:Op zondag 13 juni 2010 23:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Saai kut programma waar niemand ooit kritiek op iemand uit
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand die youtube link van die vrouwen die aan het voetballen waren ?
Studio Sportzomer is ook niets wat serieuze analyses betreft. Dan kijk ik liever MotD. VI is gewoon lekker slap geouwehoer en dat is prima zolang je er maar naar kijkt met dat in je achterhoofd.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef voetbalkenner het volgende:
eensquote:Op zondag 13 juni 2010 23:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
VI is echt!!
Studio Sportzomer is gladde neppigheid.
Iedereen mag zelf kiezen waar hij van houdt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |