Het is veel te vroeg voor mij om te gaan slapen, maar dacht laat ik het eens proberenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dat uit geloofsovertuiging of heeft dat andere redenen?
Zijn het allemaal mensen met hetzelfde geloof of zit daar ook nog diversiteit tussen? Kun je een voorbeeld geven van iets waarop jullie van mening verschillen?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja zeker wel. Er blijft ondanks meningsverschillen op dat vlak wederzijds respect. We weten van elkaar hoe we in het leven staan. Ik hou er ook rekening mee in de omgang.
Wat ik daar van vind? pfffft...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, en lange vooral. Wat vind je van mensen die wel leven volgens een bepaald geloof?
Slaap lekker dan maarquote:Op zondag 13 juni 2010 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik heb morgen een lange dag en ga dus slapen. Er komen drukke tijden aan, dus dit zal vaker voorkomen.
Heb je wel eens problemen met mensen die volgens een bepaald geloof leven, en zo ja, kun je daar een voorbeeld van geven? Zo nee, zijn er bepaalde zaken uit een ander geloof die waar je het niet mee eens bent?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ik daar van vind? pfffft...
...ff denken hoor
Bedankt voor je antwoorden en slaap lekkerquote:Op zondag 13 juni 2010 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik heb morgen een lange dag en ga dus slapen. Er komen drukke tijden aan, dus dit zal vaker voorkomen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden en slaap lekker!
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo ook maar weer eens een poging doen.. 2 zware weken tegemoet...
Slaap lekker jullie beidenquote:
hmmm, familie en vrienden... mensen die ik ken en waar ik (als het er op aan komt) op kan vertrouwenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef Rauzer het volgende:
Oké Benny, kun je aangeven wat voor jou belangrijk is in het leven?
Okeequote:Op zondag 13 juni 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, de 'lekkere mannen'-plaatjes zijn nu wel weg... dus kom er gezellig bij
Ik denk dat het vroeger beter was... Het respect naar anderen wordt langzaamaan steeds minder. Je word al raar aangekeken als je iemand een goededag wenst, vroeger kreeg je nog een knikje, oid.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
Toffe antwoorden BenHoe vind je dat de mensen in Nederland met elkaar omgaan?
Ik zelf geloof niet in een God, maar zoals ik begrijp is het een bovennatuurlijk-iets wat wonderen zou kunnen verrichten als je er lang genoeg om smeekt.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
Kun je uitleggen wat je onder 'God' verstaat?
U riep?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
Kun je uitleggen wat je onder 'God' verstaat?
Okeequote:Op maandag 14 juni 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Ja ik moeteen interview met iemand houden waarin zijn levensvisie naar voren komt. Een van de opdrachten die ik lang heb laten liggen omdat ik er geen zin in had.Maar nu moet het woensdag klaar zijn
En dan heb ik nog niet eens een kwart gevraagd nu van wat ik eigenlijk moest vragenquote:
euthanasie moet gewoon legaal zijn... als iemand er goed over nagedacht heeft om met zijn leven te stoppen dan moet dat gewoon kunnen. Wie bepaalt er of iemand wel of niet mag leven? Volgens mij hoor je dat gewoon voor jezelf mogen beslissen. (en dus niet voor een ander)quote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
Nog twee vragen en dan is het klaar voor vandaag!
Wat vind je van euthanasie en zou je later kinderen willen en hoe zou je die dan opvoeden?
Ik kan je ook mijn emailadres PM'en ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens een kwart gevraagd nu van wat ik eigenlijk moest vragen
We gaan morgenavond wel verderquote:Op maandag 14 juni 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan je ook mijn emailadres PM'en ofzo?
Graag gedaan en...quote:Op maandag 14 juni 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
We gaan morgenavond wel verder. Nu slapen, morgen vroeg eruit. Tot morgenavond
En bedankt voor je antwoorden
!
Veel mensen zullen net als ik moeten werken morgen of hebben tentamens/school enzoquote:
Ik snap hetquote:Op maandag 14 juni 2010 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel mensen zullen net als ik moeten werken morgen of hebben tentamens/school enzo
Je kan ze alsnog wel beantwoordenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
Je had mij die dingen moeten vragen, Rauz. Ik had heel wat minder politiek correcte antwoorden gegeven.
Ik pak 'm ook in, doe 'm vanmiddag wel aanquote:Op maandag 14 juni 2010 07:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal m'n shirt toch maar even meenemen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |