Wat deed Nederland er tegen? Hou toch op man, Duitsland speelde gewoon erg sterk.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:57 schreef Confetti het volgende:
Overschat team. Australië was gewoon echt kut
NL is gewoon kutquote:Op zondag 13 juni 2010 22:56 schreef Jovatov het volgende:
Twee jaar geleden riep iedereen dat ook toen NL gewonnen had van Italië/Frankrijk, en toen vlogen we er gewoon in de kwartfinale uit...
Ik denk dat ook frustratie een grote reden is.quote:
Realisme is veel Nederlanders vreemd, dus trek je conclusies er maar uit.quote:
wat het probleem van Nederland is ze worden altijd te overmoedig en daar door halen ze nooit de finale.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Realisme is veel Nederlanders vreemd, dus trek je conclusies er maar uit.
Precies. Echt een fantastisch team heeft Duitsland.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:08 schreef Nappie-Oleon het volgende:
dudes... duitsland supporteren na een overwinning op een uiterst mager australie![]()
duitsland![]()
morgen komt het echte voetbal
Jep.. nld was kansloos tegen het vlotte spel van Australie maar de Duitsers weten daar wel gelukkig raad meequote:Op zondag 13 juni 2010 23:11 schreef Brerius het volgende:
[..]
uiterst magere Australie WHAHAHAHAHAHA wat een lachertje. Hebben zij toevallig NL niet geklopt met 2-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het idd ja. En dat tweede heb je ook gelijk in. Ze gaven daarbij de andere teams echt al een teken dat het verdomd moeilijk wordt om tegen Duitsland te gaan winnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef Brerius het volgende:
[..]
wat het probleem van Nederland is ze worden altijd te overmoedig en daar door halen ze nooit de finale.
Vond trouwens de teamwork van Duitsland geniaal, magisch, geweldig![]()
Hey ik zit met een vraag,quote:Op zondag 13 juni 2010 23:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep.. nld was kansloos tegen het vlotte spel van Australie maar de Duitsers weten daar wel gelukkig raad mee
Duitsland - Nederland op dit WK?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:15 schreef RooieVanGestel het volgende:
[..]
Hey ik zit met een vraag,
Duitsland verloor afgelopen WK van Italië met 2-0, op het vorige EK won Nederland met 3-0 van Italië. Nu schijt ik echt bagger dat we Duitsland gaan tegenkomen op dit WK maar wat is dan de te verwachten uitslag?
Alvast bedankt
Barca?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Duitsland - Nederland op dit WK?
4-0 denk ik... misschien 5-0 zelfs
Is toch heerlijk man die Duitsers.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus, wat is dat toch met die Duitsers adoratie?![]()
Voor mij is er maar 1 land
Haha, nou ik ga bidden dat we ze niet tegenkomen dit WK.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Duitsland - Nederland op dit WK?
4-0 denk ik... misschien 5-0 zelfs
Trollllllllllllllllllllllllquote:Op zondag 13 juni 2010 23:19 schreef RooieVanGestel het volgende:
[..]
Haha, nou ik ga bidden dat we ze niet tegenkomen dit WK.
Maar goed, die kans is toch best wel klein. Laten we eerlijk zijn Denemarken en Kameroen zijn toch wel een maatje te groot voor Nederland. Tegen Japan zouden we nog een gelijkspel uit het vuur kunnen slepen.
Prima wedstrijd tegen een zéér zwakke tegenstander. Als Nederlander weten we inmiddels toch dat je niet te vroeg moeten pieken?quote:
Australie is zeker zwak maar sterk genoeg om Nederland flink de baas te zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima wedstrijd tegen een zéér zwakke tegenstander. Als Nederlander weten we inmiddels toch dat je niet te vroeg moeten pieken?
Ik moet het allemaal nog zien of de Duitsers ook zo dominant en attractief spelen tegen een betere tegenstander. Australië was gewoon té zwak om een goed oordeel te kunnen vellen over de kracht van de Duitsers.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima wedstrijd tegen een zéér zwakke tegenstander. Als Nederlander weten we inmiddels toch dat je niet te vroeg moeten pieken?
Ik moet het allemaal nog zien of de Duitsers ook zo dominant en attractief spelen tegen een betere tegenstander. Australië was gewoon té zwak om een goed oordeel te kunnen vellen over de kracht van de Duitsers.
Bij Duitsland is dat idd een zekerheid. De Australiërs maakten het de Nederlanders verdomd moeilijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Australie is zeker zwak maar sterk genoeg om Nederland flink de baas te zijnDuitsland gaat cker ver komen dit toernooi hoor
Daar ben ik het ook zeker mee eens, maar ik bedoel meer dat het over algemeen toch een heerlijk land en volk is.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jep en bij Nederland is er altijd wel een vormcrisis... zie australie, zie rusland zie dit zie dat en zie TUNESIE !!!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef Nappie-Oleon het volgende:
niet voor het eggie idd, als je zelf niet eens snapt wat je typt..![]()
daarnaast heb je ook nog zoiets als de vorm van de dag
Structureel idd.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep en bij Nederland is er altijd wel een vormcrisis... zie australie, zie rusland zie dit zie dat en zie TUNESIE !!!
Je mag pas iets zeggen als NL - Den gespeeld hebben, dan zul je even anders piepen. Want zo'n goed spel dat zul je niet meer snel zien. Duistland weet hoe ze goed spel moeten leverenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Deutschland Deutschland alles is schnell vorbei
Helemaal mee eensquote:Op zondag 13 juni 2010 23:18 schreef MB23 het volgende:
Moet zeggen dat het de eerste wedstrijd dit WK is waar ik een positief gevoel bij had toen het afgelopen was. De rest was ongelofelijk kut, dit ging nog wel
JAWOHL!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:47 schreef Brerius het volgende:
DEUTSCHLAND OLÉ OLÉ OLEEEEE, DEUTSCHLAND WIRD WELT MEISTER OLÉ OLÉ OLÉEEEE 4-0 4-0 !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()