spamquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef vuvuzelaverbodfok het volgende:
Fok vrienden HELP ons AUB
Teken nu onze petitie op
zodat we weer normaal voetbal kunnen kijke en Van Persie geen gele kaart krijgt omdat die de fluit van de scheidsrechter niet hoort
Commerciële site, niet meer doen bitte.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef vuvuzelaverbodfok het volgende:
Fok vrienden HELP ons AUB
Teken nu onze petitie op
zodat we weer normaal voetbal kunnen kijke en Van Persie geen gele kaart krijgt omdat die de fluit van de scheidsrechter niet hoort
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef JohnDDD het volgende:
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Vuvuzela-zuipen/m1bz0g1fjghq
Iemand hier een voorbeeldje van al gevonden ergens? Ben benieuwd hoe goed 't ze lukt.quote:Canal Plus
Het Franse Canal Plus biedt alle WK-wedstrijden aan zonder het gezoem van de vuvuzela's. Het bedrijf Audionamix heeft dit voor de zender ontwikkeld. Het systeem werd dinsdag voor het eerst getest. Donderdag, bij de wedstrijd tussen Argentinië en Zuid-Korea (4-1), noemde Cyrille Linette van Canal Plus het geluid 'bijna perfect'.
bron
Idd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:43 schreef Klipnap het volgende:
als ze in plaats van de bavaria babes gewoon vuvuzela-blazers in de cel stoppen...
vuvuzela vrij is overdreven maar ik hoorde zowaar het publiek juichen bij een goal of schotquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:15 schreef kingmob het volgende:
De wedstrijd Mexico - Frankrijk was ineens erg vuvuzela vrij, wat een verademing was dat!
Ik hoorde zelfs gezangquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
vuvuzela vrij is overdreven maar ik hoorde zowaar het publiek juichen bij een goal of schot
Viel mij ook opquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:15 schreef kingmob het volgende:
De wedstrijd Mexico - Frankrijk was ineens erg vuvuzela vrij, wat een verademing was dat!
Vanuit de keuken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |