Stiekem vind ik het extreem geilquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oprotten met je topic dan, dit is toch geen klacht.
quote:
quote:
dat plaatjequote:
quote:
Nee, het is gewoon niet de bedoeling dat je voor elke hersenscheet een topic maakt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet gecorrigeerd te worden juf. Ik wil gewoon een lekker topic over aambeien, en als dat je niet aanstaat dan is daar de spreekwoordelijke deur
Leer eens iets over zinsopbouw...quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pics van die lekkere chicks met rare tepels
Daar zou ik wel wat leuks mee willen doenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Toen ik googlede kreeg ik dit. Hm, sort of want
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet de bedoeling dat je voor elke hersenscheet een topic maakt.![]()
Ik zou dr doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Toen ik googlede kreeg ik dit. Hm, sort of want
[ afbeelding ]
Ik neem je wel even mee naar achterquote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar even serieus, waarom zou je met je aambeien op tv willen?
Krijgen die mensen dik betaald ofzo?
Met die besneden rode lul ?quote:
Hoe doet jouw dokter het? Die richt zijn toverstaf op je kont en voor het resultaat kijkt hij in zijn glazen bol?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:36 schreef Salatrel het volgende:
en die doktor die ook nog ff met zijn vinger aan de binnenkant van zijn aars ging voelen of daar ook nog aardbeien zaten
Die doet dat nu juist nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:51 schreef Salatrel het volgende:
geen idee. nog nooit last gehad van aambeien.
als jou doktor regelmatig met zijn vingers in je kont zit te roeren zou ik toch eens een andere doktor opzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |