Omdat er dan de mogelijkheid is om de smaak te perfectioneren.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, de C1000 hier zet iedere dag nieuwe zelfgemaakte sausen neer in zo'n plastic doosje, lekker lui.
Alhoewel ik vroeger met broodjes beenham wel altijd met mosterd, honing, suiker en water mijn eigen saus maakte.
Maar als anderen het ook kunnen, waarom de moeite doen? De slager hier is bijvoorbeeld weer geniaal in een perfecte knoflooksaus maken voor bij spare-ribs. Dat kan ik gewoon niet evenaren, dus ik erken mijn meerderen.
haha bragi is jaloers.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:21 schreef Bragi het volgende:
Serieus, ga online even opscheppen over je (vaders) camera!!! [ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:21 schreef Bragi het volgende:
Serieus, ga online even opscheppen over je (vaders) camera!!! [ afbeelding ]
Misschien toen ik nog een onzeker pubertje was, ja.quote:
Oja jouw pap was fotograaf. Nou en. Ik heb een canon 400d.quote:
Dus je geeft het toe.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien toen ik nog een pubertje was, ja.
Moet je niet je chick bangenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus je geeft het toe.
Ik heb zo net de aller lekkerste appelsap ooit gedronken, en nu gaat Mozy tukje doen.
Welterusten allemaal![]()
![]()
<3 <3 <3
En met die 400D ga jij er automatisch vanuit dat die beter is?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja jouw pap was fotograaf. Nou en. Ik heb een canon 400d.
Leken voorspellen altijd goed. Daarom heb ik mijn vriendin mijn andere poule in laten vullenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Mozy het volgende:
Tevens, mijn stand in de poule_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, ik was vergeten dat zn vader fotograaf was en een betere camera heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
En met die 400D ga jij er automatisch vanuit dat die beter is?
Rich girl.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Dan nog blijft m'n opmerking staan. Dat zijn vader fotograaf is doet er niks aan af...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik was vergeten dat zn vader fotograaf was en een betere camera heeft.
Okequote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog blijft m'n opmerking staan. Dat zijn vader fotograaf is doet er niks aan af...
Ik een Canon Powershot SX200 IS, dus jij hebt een betere camera dan ik heb. Hoe ga ik dat overleven?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Mozy begon.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik een Canon Powershot SX200 IS, dus jij hebt een betere camera dan ik heb. Hoe ga ik dat overleven?
Het is een uiting van rijkdom.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 'm wel zelf gekocht voor de goede orde.
Jij en ik. We hadden hier niet hoeven zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |