quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou hij bij m'n ouders alsnog heel erg anders uit moeten komen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Stoeprand het volgende:
TS heeft alleen zijn eigen nummer en het nummer van zijn ouders in z'n telefoon staan
Iedereen ziet Almere toch als een deel van Amsterdam dus wat boeit het?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zou hij bij m'n ouders alsnog heel erg anders uit moeten komen.
Een etage lagerquote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zou hij bij m'n ouders alsnog heel erg anders uit moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
ik weet nog dat je aan eentje zat te denken en het moeilijk had met de keuze, nu heb je een Desire en is Apple ineens rommelquote:
Overigens heeft hij zelf een Macbook waarvan de specs gewoon bagger zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik weet nog dat je aan eentje zat te denken en het moeilijk had met de keuze, nu heb je een Desire en is Apple ineens rommel
misschien een deel van noord of de bijlmerquote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen ziet Almere toch als een deel van Amsterdam dus wat boeit het?
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Stoeprand het volgende:
TS heeft alleen zijn eigen nummer en het nummer van zijn ouders in z'n telefoon staan
Soberzo HTCquote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik weet nog dat je aan eentje zat te denken en het moeilijk had met de keuze, nu heb je een Desire en is Apple ineens rommel
Jij gelooft nog altijd in van die lollige Jamba applicatiesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef Juicyhil het volgende:
Dus zo'n app die claimt dat je aan de hand van een telefoonnummer de locatie van iemand kan bepalen. Maar het schijnt hier bij mij in huis wel erg druk te zijn, want bij elk nummer dat ik probeer kont hij bij mij thuis uit.
Klacht: app dat faalt
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:36 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die denken dat je met een kut-app zomaar iemand zijn locatie kan bepalen adhv het telefoonnummer zijn echt kankerachterlijk
crazy frog :Squote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij gelooft nog altijd in van die lollige Jamba applicaties
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |