Komt voornamelijk door de pathfinding. Van elke trein, boot en bus moet constant een optimale route berekend worden...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef T_Killer het volgende:
Oke, vreemd dat zo'n 'klein en simpel' spel zoveel van je PC trekt dan. T is nu niet fijn spelen meer met die hapering
Je weet dat er een 'volg topic'-knop is?quote:
Ongetwijfeld, heb het ook al een tijdje niet gespeeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:52 schreef Jump het volgende:
Whoo, lang geleden dat ik het eens gespeeld heb. Veel veranderd zeker het laatste jaar?
Ja dat is wel een mooie, maar nu nog met vier sporen..quote:Op zondag 19 december 2010 17:42 schreef Peter het volgende:
Kijk in de OP eens bij http://lingen.nu/img/halfcl.png hoe een efficiënte afslag gemaakt wordt.
Ik vind dat lelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 18:57 schreef Bart het volgende:
Drukke kruisingen moet je juist met normale seinen bouwen en sporen voor iedere richting. Het wordt wel groter, maar ook veel efficiënter. PBS is mooi, compact en realistisch, maar het heeft een veel lagere capaciteit.
[ afbeelding ]
Dit is een kruising van vier sporen met hoge doorvoermogelijkheden, dat redt je niet met PBS. Of je moet hem identiek maken maar dan met PBS-seinen, maar dat voegt dan ook niets toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |