Het werkt niet met alle wagons is mijn ervaring. De standaardwagons zijn wel ombouwbaar en hebben geen snelheidslimiet, ze hebben dan vaak wel een kleinere capaciteit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Willemsuh het volgende:
@ Bart dat gaat niet ik zit ff te klooien met die Chemical-GRF + New Cargo Old Wagons- GRF ofzo in die laatste zijn ze ombouwbaar.... maar hoe ?
Trein in een depot en dan op icoon 'ombouwen' klikken. Buiten een depot werkt dat niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:51 schreef Willemsuh het volgende:
oke en hoe kan je die standaardwagons ombouwen dan ?
Als de titel van het spel anders is, hoe kan het dan exact hetzelfde spel zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:00 schreef hecoson het volgende:
ik speel transport giant tycoon down under .
lijkt mij exact hetzelfde spel .
maar waar kan ik de gemaakte juwelen verkopen ik denk niet gewoon zo in de stad
mvg bigfreaker
Ik heb me ook aangemeld voor de beta en vandaag de mail gehad dat ik ook de beta kan gaan proberen. Dus zal hem vanavond eens testen. Misschien handig om er uiteindelijk ook een apart topic van de makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Daarom moet je je even aanmelden voor de beta. Kun je feedback insturen.
Die van mij gaan inderdaad na een jaartje of 100 gewoon (varieert tussen de servers) weer op reset, dus je kunt elke een vers spel spelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Peter het volgende:
Ga ik op die van Maarten verder, al lijkt het alsof dat elke nacht ververst oid..
Ik ga ff kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:56 schreef Peter het volgende:
Stationsspreiding 1 tikkie hoger is zeker nu niet mogelijk he? Grootste vliegveld is nu onmogelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |