En hier verder...quote:Op zondag 13 juni 2010 12:32 schreef Bonzai. het volgende:
Ik ben zelf een kleintje (), en irl zie ik vaak dat dames een ietwat kleinere man verkiezen boven zogenaamde 'lange slungels' van 1.90+.
Maar om de haverklap verschijnt hier een topic waarin alle vrouwen moeten geilen van "ik doe ze niet onder de 1.85" oid.
Maar wat is er in godsnaam mis met een Elijah Wood ofzo? Toch ook een knappe kerel. Maar die zou half fok! dus weigeren vanwege z'n lengte![]()
Vind het maar vreemd...
Oh ja, dit is niet bedoeld als kleine mensen vs. grote mensen bashtopic, dus hou het netjes![]()
Pff, lees het topic eens goed door voordat je denkt dat je weet waar het over gaatquote:Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef D.D.W. het volgende:
In dit topic wordt alleen het ideaal omschreven, een lange man INCL. brede schouders, brede kaaklijn enz enz. een feit is dat je die gasten bijna alleen op tv ziet langskomen, in het echte leven heb je idd in nederland bijna alleen lange kerels, maar maar stront ziet er vaak nog beter uit
Dat dusquote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef D.D.W. het volgende:
ja, een lange man van 185+ (geen centimeter korter!) is superieur aan de kleine man, geeft de vrouw een veilig gevoel en wordt gekenmerkt door macht, status en kracht.
slotje
Ik bleef je niet aanvallen toen bleek dat je met dat 'kleine meisje'-gedoe niets figuurlijks bedoelde. Ik bleef over andere dingen wel vragen stellen, en die waren weldegelijk als vraag en niet als aanval bedoeld.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Uhm jij was degene die bleef aanvallen. Pas op het eind zei ik als grapje dat je dan niet echt een stoere vent was als je er vandoor zou gaan. Blijkbaar heeft het effect gehad, want je bent er nog steeds.
Ik ken genoeg lange mannen die aan de grond zitten. Wat nu?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef D.D.W. het volgende:
ja, een lange man van 185+ (geen centimeter korter!) is superieur aan de kleine man, geeft de vrouw een veilig gevoel en wordt gekenmerkt door macht, status en kracht.
slotje
Daar ging het toch over?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Pff, lees het topic eens goed door voordat je denkt dat je weet waar het over gaat
Je haalt de woorden voorkeur en eis door elkaarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welkom, nog een huilie die niet accepteert dat mensen bepaalde voorkeuren hebben.
Daar gaf ik ook gewoon antwoord op. Wat is je punt nu?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik bleef je niet aanvallen toen bleek dat je met dat 'kleine meisje'-gedoe niets figuurlijks bedoelde. Ik bleef over andere dingen wel vragen stellen, en die waren weldegelijk als vraag en niet als aanval bedoeld.
Andere wel. En als we lang genoeg doorgaan dan draait het toch daarop uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kaaklijnen en brede schouders, etc gehad.
Oh, mooiquote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar gaf ik ook gewoon antwoord op. Wat is je punt nu?
Noem het dan een hele erge grote voorkeur. En hou eens op met bevestiging te vragen over dingen die duidelijk zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:05 schreef Bonzai. het volgende:
En ook dit nog:
[..]
Je haalt de woorden voorkeur en eis door elkaarMaar nu ben ik uiteraard weer aan het zeuren
Ok. Kunnen we het dan hier bij laten?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Noem het dan een hele erge grote voorkeur. En hou eens op met bevestiging te vragen over dingen die duidelijk zijn.
Ik ben de laatste die zal ontkennen dat ik iets tegen een een mooie kaaklijn en brede schouders hebquote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Andere wel. En als we lang genoeg doorgaan dan draait het toch daarop uit.
Hoe lang ben je zelf eigenlijk (sorry als je dat al ergens eerder had gezegd)?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die zal ontkennen dat ik iets tegen een een mooie kaaklijn en brede schouders hebMaar dat staat niet in verhouding tot mijn absolute voorkeur voor lengte.
Ik vind het prima. Heb je inmiddels al je vragen beantwoord gekregen waarom lange mannen aantrekkelijk worden gevonden en kun je daar ook vrede mee hebben en het accepteren?quote:
Ja, dat heb ik idd al 2x vermeld geloof ik. 178 cm.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hoe lang ben je zelf eigenlijk (sorry als je dat al ergens eerder had gezegd)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |