abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 juni 2010 @ 20:16:16 #276
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82755792
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:13 schreef DeBassist het volgende:
Samenvatting: TS is onzeker over zn lengte...
Standaardreactie in dit soort topics. Net zoals 'TS is gefrustreerd'. Ja, wat moet ik daar dan op gaan zeggen. Ik stelde gewoon een vraag. En jullie doen overigens minstens zo brutaal tegen mij als ik tegen jullie doe.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82755860
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Standaardreactie in dit soort topics. Net zoals 'TS is gefrustreerd'. Ja, wat moet ik daar dan op gaan zeggen. Ik stelde gewoon een vraag. En jullie doen overigens minstens zo brutaal tegen mij als ik tegen jullie doe.
Waar zijn wij brutaal dan?
  zondag 13 juni 2010 @ 20:18:41 #278
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82755902
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Standaardreactie in dit soort topics. Net zoals 'TS is gefrustreerd'. Ja, wat moet ik daar dan op gaan zeggen. Ik stelde gewoon een vraag. En jullie doen overigens minstens zo brutaal tegen mij als ik tegen jullie doe.
we zeggen niet wat jij wil horen. Dat is iets heel anders
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 13 juni 2010 @ 20:19:46 #279
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82755934
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:17 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Waar zijn wij brutaal dan?
Ik krijg hier anders behoorlijk wat shit over me heen.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82755973
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Standaardreactie in dit soort topics. Net zoals 'TS is gefrustreerd'. Ja, wat moet ik daar dan op gaan zeggen. Ik stelde gewoon een vraag. En jullie doen overigens minstens zo brutaal tegen mij als ik tegen jullie doe.
Ik doe niet brutaal. Ik geef nog netjes antwoord op je vragen ook. Jij wil alleen maar lezen wat in jouw hoofd zit en staat niet open voor wat er daadwerkelijk bedoeld wordt. Daarbij komt het inderdaad over alsof je baalt dat er zo gegeild wordt op lange mannen. Als je daadwerkelijk onzeker bent over je lengte, open dan niet een topic met een aanvalspost, maar zet er dan neer wat er daadwerkelijk in je omgaat. Dan krijg je tenminste reacties als: oh maar kleine mannen is niets mis mee hoor!!

Daarbij stel je niet 'gewoon' een vraag, maar maak je de ene aanname naar de andere, waardoor je kunt verwachten dat die in je gezicht terug geworpen zullen worden.
pi_82756014
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:19 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik krijg hier anders behoorlijk wat shit over me heen.
Tja wat wil je. Het is net alsof jij ons krampachtig probeert te overtuigen dat een voetbal toch echt vierkant is.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:27:14 #282
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82756337
Ik opende niet met een aanvalspost. Die 'lange slungels' is wat ik in het echt wel eens hoor, maar waar men hier blijkbaar op geilt. Ik heb me in dit topic verder voortdurend respectvol opgesteld tegenover lange mannen.

En ja, dat ik gefrustreerd overkom is natuurlijk wel te begrijpen. Als een lelijkerd zegt dat ie tegen sex voor het huwelijk is, gaan jullie natuurlijk ook massaal zeggen dat dit is omdat ie te lelijk is om seks te hebben. Terwijl die beste kerel dit misschien gewoon oprecht is. Zo stelde ik gewoon een vraag en, zoals ik wel vaker doe in mijn topics, probeer ik het een beetje levende te houden door in te gaan op reacties.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82756497
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Bonzai. het volgende:
Ik opende niet met een aanvalspost. Die 'lange slungels' is wat ik in het echt wel eens hoor, maar waar men hier blijkbaar op geilt. Dat is niet mijn mening. Ik heb me in dit topic voortdurend respectvol opgesteld tegenover lange mannen.

En ja, dat ik gefrustreerd overkom is natuurlijk wel te begrijpen. Als een lelijkerd zegt dat ie tegen sex voor het huwelijk is, gaan jullie natuurlijk ook massaal zeggen dat dit is omdat ie te lelijk is om seks te hebben. Terwijl die beste kerel dit misschien gewoon oprecht is. Zo stelde ik gewoon een vraag en, zoals ik wel vaker doe in mijn topics, probeer ik het een beetje levende te houden door in te gaan op reacties.
Niet elke lange man is een lange slungel en waarom is het begrijpelijk om gefrustreerd te zijn over iets waar je toch geen invloed op hebt?

Daarbij ben je misschien niet respectloos geweest naar lange mannen, maar zeker wel naar mij, of vrouwen in het algemeen die een duidelijke voorkeur voor lange mannen hebben.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:33:28 #284
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82756701
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Daarbij ben je misschien niet respectloos geweest naar lange mannen, maar zeker wel naar mij, of vrouwen in het algemeen die een duidelijke voorkeur naar lange mannen hebben.
Kwam soms misschien hard en onrespectvol over, maar was meestal gewoon als simpele vraag bedoelt. En als jij conclusies gaat trekken over mij, dan zul je er ook tegen moeten kunnen dat ik dat doe over jou. Toch? Wellicht zijn beide conclusies waardeloos...
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82756706
Je probeert jouw gedachtegang te projecten op andere ondanks dat wij duidelijk aangeven we het daar niet mee eens te zijn. En je blijft maar doorgaan.

Maar nogmaals. Balen dat je niet zo lang bent. Maar het is veel erger dat je er zo mee zit. Probeer het te accepteren en ga verder met je leven. Zoek een niet al te groot meisje die hier geen probleem van maakt, die past toch het beste bij jou.
pi_82756769
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Kwam soms misschien hard en onrespectvol over, maar was meestal gewoon als simpele vraag bedoelt. En als jij conclusies gaat trekken over mij, dan zul je er ook tegen moeten kunnen dat ik dat doe over jou. Toch? Wellicht zijn beide conclusies waardeloos...
Ik vind mijn conclusies niet waardeloos en met je vorige post bevestig je dit ook. Sorry
pi_82756893
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:19 schreef Bonzai. het volgende:
Ik krijg hier anders behoorlijk wat shit over me heen.
Tja, als je niet tegen kritiek kunt, dan kun je beter geen topics meer openen op openbare fora.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:37:51 #288
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82756983
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Fortitude het volgende:
Je probeert jouw gedachtegang te projecten op andere ondanks dat wij duidelijk aangeven we het daar niet mee eens te zijn. En je blijft maar doorgaan.

Niet waar, toen zij wat meer uitleg gaf, concludeerde ik dat zij in haar geval misschien wel gelijk had. Ik drong mijn gedachtegang niet meer verder op. Overigens was dat niet per se mijn gedachtegang, maar iets dat in de psychologie al wel vaker aangetoond is.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82757233
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Niet waar, toen zij wat meer uitleg gaf, concludeerde ik dat zij in haar geval misschien wel gelijk had. Ik drong mijn gedachtegang niet meer verder op. Overigens was dat niet per se mijn gedachtegang, maar iets dat in de psychologie al wel vaker aangetoond is.
Waar in godsnaam staat beschreven dat vrouwen die op een langere man vallen dat doen omdat ze een vaderfiguur zoeken? Dat is lulkoek van de bovenste plank!

Het is gewoon evolutie dat vrouwen een man zoeken die hen bescherming kan bieden.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:44:04 #290
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82757491
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik vind mijn conclusies niet waardeloos en met je vorige post bevestig je dit ook. Sorry
Je concludeerde aan de hand van een paar reacties op een anoniem forum dat ik wellicht maar een slappeling ben. Dat mag je gerust posten hoor, maar dan mag je ook verwachten dat de bal teruggekaatst wordt.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zondag 13 juni 2010 @ 20:45:34 #291
267146 D.D.W.
Big guy
pi_82757595
wat zijn hier sommige mensen triest en geobsedeerd, doet me een beetje denken aan de site celebheights.com, zitten ook mensen 24/7 te discussieren over lichaamslengte
Why stay small, if you can grow big..
pi_82757692
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef D.D.W. het volgende:
wat zijn hier sommige mensen triest en geobsedeerd, doet me een beetje denken aan de site celebheights.com, zitten ook mensen 24/7 te discussieren over lichaamslengte
Moet jij zeggen. Met al je zeiktopics.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:47:54 #293
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82757704
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Waar in godsnaam staat beschreven dat vrouwen die op een langere man vallen dat doen omdat ze een vaderfiguur zoeken? Dat is lulkoek van de bovenste plank!
Hmm, je haalt het denk ik een beetje uit z'n context. Ik dacht dat dat 'kleine meisje'-gedoe van je ook enigszins figuurlijk bedoeld was. Maar blijkbaar niet, en dat gaf ik dan ook gewoon toe.

Ik heb nooit iets gezegd in de trend van: "je valt op grote kerels, dus je zoekt een tweede papa". Maar ik begrijp je reactie.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82757718
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef D.D.W. het volgende:
wat zijn hier sommige mensen triest en geobsedeerd, doet me een beetje denken aan de site celebheights.com, zitten ook mensen 24/7 te discussieren over lichaamslengte
Wat doe jij in vredesnaam op zo'n site man
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  zondag 13 juni 2010 @ 20:49:30 #295
267146 D.D.W.
Big guy
pi_82757804
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef mahlah het volgende:

[..]

Wat doe jij in vredesnaam op zo'n site man
Wie zegt dat ik erop zit?
Why stay small, if you can grow big..
  zondag 13 juni 2010 @ 20:50:32 #296
267146 D.D.W.
Big guy
pi_82757892
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Moet jij zeggen. Met al je zeiktopics.
Die topics doen vaak niet onder voor die shit wat ik hier dagelijks op fok zie rondkomen
Why stay small, if you can grow big..
pi_82757962
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Je concludeerde aan de hand van een paar reacties op een anoniem forum dat ik wellicht maar een slappeling ben. Dat mag je gerust posten hoor, maar dan mag je ook verwachten dat de bal teruggekaatst wordt.
Uhm jij was degene die bleef aanvallen. Pas op het eind zei ik als grapje dat je dan niet echt een stoere vent was als je er vandoor zou gaan. Blijkbaar heeft het effect gehad, want je bent er nog steeds.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:51:54 #298
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82757982
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Die topics doen vaak niet onder voor die shit wat ik hier dagelijks op fok zie rondkomen
wie zegt dat dat geen zeiktopics zijn ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82758100
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef D.D.W. het volgende:
wat zijn hier sommige mensen triest en geobsedeerd, doet me een beetje denken aan de site celebheights.com, zitten ook mensen 24/7 te discussieren over lichaamslengte
Welkom, nog een huilie die niet accepteert dat mensen bepaalde voorkeuren hebben. Ik ken die site niet eens waar je het over hebt, maar blijkbaar maakt het je onzeker, dus misschien moet je er niet meer op kijken
  zondag 13 juni 2010 @ 20:54:39 #300
267146 D.D.W.
Big guy
pi_82758212
In dit topic wordt alleen het ideaal omschreven, een lange man INCL. brede schouders, brede kaaklijn enz enz. een feit is dat je die gasten bijna alleen op tv ziet langskomen, in het echte leven heb je idd in nederland bijna alleen lange kerels, maar maar stront ziet er vaak nog beter uit
Why stay small, if you can grow big..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')