Heb je een goeie proxy dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet met een NL adres, en een tijdje terug kon je zelfs de website niet eens openen in NL. Heb me toen aangemeld via een proxy, en het adres van de MAC in NY.
Het is policy van RIM, dus ik neem aan van wel. vraag 't anders gewoon na in de KPN-/Hi-winkel.quote:
Er werd gezegd dat 't een nieuwe telefoon zou zijn, maar ik denk dat 't gewoon een refurbished telefoon isquote:
Dat ga ik vanavond ook doen, dacht dat iemand het misschien al meegemaakt hadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is policy van RIM, dus ik neem aan van wel. vraag 't anders gewoon na in de KPN-/Hi-winkel.
[..]
http://www.hidemyass.com/proxy/quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:03 schreef Green1 het volgende:
[..]
Heb je een goeie proxy dan?
Godver godver godver: POST access and interactive content are available only to paid Proxify subscribers.![]()
Ja, die heb ik dus al geprobeerd, maar die verstuurd dat formulier niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:41 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
http://www.hidemyass.com/proxy/
Niet de snelste, maar werkt hier best goed.
Maak me verdorie niet jaloers!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Sinds zaterdag in het bezit van de Blackberry Bold 9700.
Wat geeft ie precies als fout?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Alphamusic het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn Hotmail email op mijn Blackberry kan instellen als email? Als ik op email instellen klik vraag hij om een Blackberry Enterprise iets en dat heb ik dus niet ^^ En ik ben totaal niet handig, dus uitleg in dummie-formaat svp
Wat doe je met de 8520?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:54 schreef Syb.ren het volgende:
Ik stap vrijdag over van een 8520 naar een 9700
Eerst tijdelijk uitlenen aan mijn broer, zijn Blackberry wordt nu gerepareerd, en dan... geen idee?quote:
Ja, je moet je aanmelden op de BB site van je provider. Die staan in de OP.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Alphamusic het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn Hotmail email op mijn Blackberry kan instellen als email? Als ik op email instellen klik vraag hij om een Blackberry Enterprise iets en dat heb ik dus niet ^^ En ik ben totaal niet handig, dus uitleg in dummie-formaat svp
Join de BB groepquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Sinds zaterdag in het bezit van de Blackberry Bold 9700.
¤25.95 per maand niet te doen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar ik zit een beetje krap financieel gezien zeg maar.
Graciaa.quote:
Voda ook met de 9700, eerste jaar iig voor 22.25quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
¤25.95 per maand niet te doen?
Hi heeft op dit moment een hele prettige aanbieding.
[..]
Graciaa.
Ik bedoelde op Blackberry Messenger :pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
¤25.95 per maand niet te doen?
Hi heeft op dit moment een hele prettige aanbieding.
[..]
Graciaa.
Inderdaad ik ook, meest stabiel en het snelste netwerk, ook met de FUP ( die er niet echt is, alleen met excessief vebruik ) geen problemen!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als je een abo neemt, zou ik voor vodafone gaan
Waarom?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als je een abo neemt, zou ik voor vodafone gaan
Heeft KPN geen echt FUP net zoals Hi? Bij Hi is de limiet 250MB en dat is een harde limiet, ik weet niet hoe het bij KPN zal zitten?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zit er namelijk aan te denken om mijn volgende abbo bij KPN af te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |