Doe is normaal kankerkneus.quote:
Ja ik snap dat niet hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ja hier ook. Ik keek elke maandagavond naar Earth, en nu zie ik dat ze de laatste aflevering gewoon niet meer uitzenden
Ik ben blij dat je die troep niet meer kan kijken, dan leer je misschien weer fatsoenlijk te praten.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder en ik moet het zijn pixie!
Beter ga je eerst ff sesamstraat kijken enzo
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
eens moet het zijn pixie!
Beter ga je eerst ff sesamstraat kijken enzo
Gaan we vanavond nog geile neuksex hebben?quote:
Grappigquote:Op zondag 13 juni 2010 18:46 schreef KissXSis het volgende:
Ik wil je moeder wel vervangen. Kunnen we elkaar borstvoeding geven. Of ik jou, zoals het een substitutie moeder betaamt.
iemand die aanbiedt je borstvoeding te geven of overtollige melk bij je af te nemen, the old-fashioned wayquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef KissXSis het volgende:
[..]
iemand die aanbiedt je borstvoeding te geven of overtollige melk bij je af te nemen, the old-fashioned way
Gaat je geen moer aanquote:
Ahh oke, dat geeft jou gelijk geen recht om het van andere mensen te vragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:46 schreef KissXSis het volgende:
Ik wil je moeder wel vervangen. Kunnen we elkaar borstvoeding geven. Of ik jou, zoals het een substitutie moeder betaamt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:45 schreef kassleutel het volgende:
TS opent een topic in KLB en verwacht dan serieuze reacties en gaat stoer doen met kanker
Tevens:Topics maken en geen serieuze reacties krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |