Volgens mij heeft elke taal wel uitzonderingen en alles. Ik vind het Nederlands mooi omdat je zo kunt varieren met de woordvolgorde in een zin.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Duits is wel okay
Bij Nederlands mis ik soms wat logica in waarom iets is zoals het is
LOL * zie boven* lolquote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij het nederlands is het meestal gewoon zo omdat het zo is![]()
maar dat heb je in alle talen welquote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja sommige dingen hangen echt samen van 'omdat het zo ís'
leg dat maar eens uit aan iemand
jawel heus wel, alleen, als ik naar spaans kijk , of andere romaanse talen zijn die wel goed uitgelegd.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke taal wel uitzonderingen en alles. Ik vind het Nederlands mooi omdat je zo kunt varieren met de woordvolgorde in een zin.
toch is ook nederlands van oorsprong een germaanse taal geloof ik (weet het niet zeker)quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja sommige dingen hangen echt samen van 'omdat het zo ís'
leg dat maar eens uit aan iemand
de vork, de lepel maar het mes?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
waarom kan ik nu geen voorbeeld bedenken verdorie
zat er laatst nog met iemand over te praten
jaquote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
toch is ook nederlands van oorsprong een germaanse taal geloof ik (weet het niet zeker)
sorry, dat was me niet duidelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 22:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jadaar had ik het toch over? *ff teruglees*
ja daar had ik het ook over
ja bijv beeld jaquote:
mannelijk of vrouwelijk is in het spaans een stuk makkelijker jaquote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja bijv beeld ja
dat duidelijke gebrek aan mannelijk en vrouwelijk viel me vroeger zwaar
nu niet meer ofzo, maar paar vriendne die nederlands leren en dan aan mij komen vragen 'zegge.....por que?'
dan doe ik 'ejjmmmmm geen idee leer het maar gewoon aan'
ben jij niet Nederlands dan?quote:
leek even of je een belami/eurocreme catalogus door bladerdequote:Op zondag 13 juni 2010 23:15 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
de enige gelukte foto
stroekie heeft zooo geen vaste hand!
Hij moet ook niet rukken tijdens het fotograferenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:15 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
de enige gelukte foto
we waren op zoek naar mieke's rubberen banden!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
leek even of je een belami/eurocreme catalogus door bladerde
Hübscher kerl ja:-)quote:Op zondag 13 juni 2010 23:15 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
de enige gelukte foto
dat lijkt maar zoquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben heel tolerant, vrijheid blijheid, ik hou niet van "mensen die"-klaagbaak topics, people are allowed to go to hell their own way.
En echt, alle Fok!ers mogen elkaar helemaal sufneuken, prima, maar hou dat dan nog een beetje geheim. Doe de digitale gordijnen dicht, want dit is nog erger dan je ouders betrappen. Getverdemme.
je weet toch dat de helft het hier doet/deed het met elkaar dus niet zo zeurenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben heel tolerant, vrijheid blijheid, ik hou niet van "mensen die"-klaagbaak topics, people are allowed to go to hell their own way.
En echt, alle Fok!ers mogen elkaar helemaal sufneuken, prima, maar hou dat dan nog een beetje geheim. Doe de digitale gordijnen dicht, want dit is nog erger dan je ouders betrappen. Getverdemme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |