quote:Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef L0t.. het volgende:Ohh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze dan
Die vent in het midden op die tweede foto lijkt op mijn neef
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik dacht dat er gescoord was.quote:
Der untergang?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:25 schreef Japsnars het volgende:
Bluray film gedownload, blijkt ie Duits te zijn!
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:25 schreef Japsnars het volgende:
Bluray film gedownload, blijkt ie Duits te zijn!
mensen die denkenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik haat alle wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn
Dit jaar wint iedereen zonder enig voetbalverstand de poulesquote:Op zondag 13 juni 2010 17:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik haat alle wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn
Heb ik jou wel eens verteld hoeveel ik van je houquote:
Adventurelandquote:
Die domme negers gaan aanvallen als een dolle omdat ze een man meer hebben en uit een vieze counter komt dan papapapantelic papapantelic.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef Potloodvis het volgende:
KOM MAAR GHANA LEKKER 1-0 ALLE VRIENDJES EN VRIENDINNETJES HIER STIL ZET DE BASSIE&ADRIAAN-TUNE MAAR EROP DEZE MATCH IS VOOR MIJ!
Ik vond die vorige ook goed, maar okequote:
agreedquote:
zonder Jovanovic zijn ze nergensquote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die domme negers gaan aanvallen als een dolle omdat ze een man meer hebben en uit een vieze counter komt dan papapapantelic papapantelic.
We zullen zien. Moge de beste winnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die domme negers gaan aanvallen als een dolle omdat ze een man meer hebben en uit een vieze counter komt dan papapapantelic papapantelic.
Waarom goed, als het ook beter kanquote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond die vorige ook goed, maar oke
Niet goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |