oe dat lijkt me wel erg lekker!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef pussywillow het volgende:
Volgens mij was het dan het jaar ervoor dat ze tompouce-pudding hadden met roze sausDat was nog lekkerder!
Dit is het 'mona toetje van de maand'topic, niet het 'wat vind jij een lekker toetje'topicquote:Op maandag 4 april 2011 02:27 schreef ausweiss het volgende:
[ http://img132.imageshack.us/i/bild21w.jpg (copy/paste deze link) ]
Overheerlijk Italiaans dessert in luxe glaasje. Verkrijgbaar in de smaken framboos, passievrucht, double chocolate, limoncello en pistache-choco.
Deze zijn erg lekker.
Ik heb de pistache-choco en de limoncello geprobeerd.
Zeker geen slecht toetje.
Je zal met een gezin wat duurder uit zijn tegenover mona.
tompouche pudding klinkt te lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
ik hoop weer op de oranje tompouce puddiing van vorig jaar
nog niks gespot, wel die mandarijnen zooiquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef casper019 het volgende:
volgens mij wachten ze nu extra lang omdat de vieze mandarijnen meuk gewoon niet uit de schappen te krijgen is..
of heeft iemand al wat gespot?
mmm ik hou wel van advocaat dus kan miss wel lekker zijn! Hopelijk wel geen luchtige?? maar een vaste pudding?? of weet je dat niet???quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
paaspudding met slagroom/advocaat smaak volgens de commercial
volgens mij ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij was het luchtige slagroompudding met advocaatsaus
Maar ik was meer verbaasd dat er uberhaupt een commercial voor het toetje van de maand voorbij kwam
Ow, dus dan heb ik het toch goed gehoord toen ik van de week in de keuken stond.quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Maar ik was meer verbaasd dat er uberhaupt een commercial voor het toetje van de maand voorbij kwam
Ik had liever advocaatpudding gehad, had nog luchtig mogen zijn ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Zo'n ding heet een tompoucequote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij ook
had zo op tompouche pudding gehoopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |