OK, PM maar voor verdere afhandelingquote:
¤11,50quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:43 schreef sjaak-ie het volgende:
Ace Ventura 1 + 2 en A knight's tale: 10 euro incl.
Ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Sorry, ik vind 10 euro echt genoeg.
wedlock en the hitcher voor 7,50 inclusief?quote:
Hahaha, welke wil je nu ?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef LarryBird het volgende:
[..]
wedlock en the hitcher voor 7,50 inclusief?
vaak veranderd terwijl ik door de lijst keek, hehe, maar trespassers lijkt me een schijtfilm... doe maar alleen wedlock en the hitcher.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Hahaha, welke wil je nu ?![]()
Wedlock, Temmink, Trespassers en/of The Hitcher ?
Je hoeft natuurlijk niet te kiezen van mij hoorIk maak dan gewoon een mooi prijsje
![]()
¤13,- voor alle 4 bijvoorbeeld
Trespassers was eerlijk gezegd beter dan ik had gedacht. Maar ik heb natuurlijk wel een zwak voor B-films dus mijn mening is wat gekleurdquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef LarryBird het volgende:
[..]
vaak veranderd terwijl ik door de lijst keek, hehe, maar trespassers lijkt me een schijtfilm... doe maar alleen wedlock en the hitcher.
ik neem aan dat je niet meer horrortitels te koop hebt dan in je lijst?![]()
maniac cop 2, death wish 5, kan eigenlijk niet echt aan meer denken op dit moment... die rutger hauer-films zijn trouwens ook b-films, maar wel goeie...quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Trespassers was eerlijk gezegd beter dan ik had gedacht. Maar ik heb natuurlijk wel een zwak voor B-films dus mijn mening is wat gekleurd![]()
En het ligt er een beetje aan wat je verstaat onder horror? Ik heb natuurlijk maar een fractie van mijn DVD-collectie nu te koop staan. Als er specifieke titels zijn die je nog zoekt kan ik best even voor je kijken of ik hem heb en ook weg wil doen.
Deathwish is natuurlijk geen horrorfilmquote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef LarryBird het volgende:
[..]
maniac cop 2, death wish 5, kan eigenlijk niet echt aan meer denken op dit moment... die rutger hauer-films zijn trouwens ook b-films, maar wel goeie...
nee, ik ken die hauer-films, die andere niet maar geen interesse. ik weet dat death wish geen horror is, maar ik mis alleen het vijfde deel...quote:Op maandag 21 juni 2010 15:36 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Deathwish is natuurlijk geen horrorfilm
Maar al die Deathwish boxen met alle 5 de delen staan te koop bij blokker en Mediamarkt voor ¤10,- zag ik laatst in de folders.
Overigens zijn Lord of illusions en silent hill wel horrorfilms die je misschien nog leuk vind (maar die zal je al wel kennen dan)
Oh, jammer.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef LarryBird het volgende:
[..]
nee, ik ken die hauer-films, die andere niet maar geen interesse. ik weet dat death wish geen horror is, maar ik mis alleen het vijfde deel...
Dank jequote:
¤16,64 en we hebben een dealquote:Op maandag 21 juni 2010 22:08 schreef Sneaf het volgende:
300
Twelve monkeys
Falling down
Master and Commander
15,- euro inclusief?
Oh OK, dan wordt het ¤4,76 voor wedlockquote:
Ja hoor, als het in de OP staat is het nog te koopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:44 schreef Essiejj het volgende:
Ik ben Geïnteresseerd in America history X en The crow. Die zijn er nog neem ik aan?
Fijn, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef Jovatov het volgende:
DVD's in prima staat ontvangen, dank voor de snelle afhandeling
Je hebt PMquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:57 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Okey, deal![]()
Pm je bank gegevens maar naar me toe
Geen probleem.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik hoopte op de '63 versie. Helaas.
Succes met de verkoop!
Dat is wel goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:49 schreef Essiejj het volgende:
10 euro voor The crow en American history X incl?
Sorry maar dat is echt te weinig, zeker omdat het met pakketpost verstuurd zou moeten worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:53 schreef Jimbo het volgende:
Kill bill 1
Kill bill 2
National treasure
National treasure 2 (2 disc CE)
Lord of war
The day after tomorrow
The Mask box (1 & 2)
Ultraviolet
22.50 incl ?
Rotterdam is niet in de buurt hier nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Jimbo het volgende:
hmm jij zat niet in de buurt van Rotterdam toch ? dus ophaal is geen optie.
35 is me veel te duur
25 wil ik nog wel doen maar meer ook niet ook.
Sorry dat vind ik te veel, dan gaat het over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |