abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2010 @ 12:37:43 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82737051
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:32 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dat ie zich willens en wetens in de afgrond heeft gestort geloof ik niet helemaal. Dat hangt natuurlijk compleet van wat er nu echt met Natalee is gebeurd. Ik geloof niet dat hij haar vermoord heeft. Ik denk dat er die avond iets heel erg mis is gegaan (alcoholvergiftiging, overdosis of van het balkon gevallen) en dat Joran, al dan niet in overleg met zijn vader, een hele stomme beslissing heeft gemaakt en haar lichaam heeft weggewerkt. Daarna heeft ie inderdaad compleet de verkeerde keuze's gemaakt, maar ik denk dat zo'n avond en het meedragen van zo'n geheim ook wel een flinke impact op je heeft.
Dat heb ik ook lang gedacht.

Maar na de moord op die Flores. Ik weet niet hoor, maar dat komt ook niet uit de lucht vallen denk ik dan. En dan vraag ik me af of die kronkel van het moorden er al niet eerder in zat. . .
pi_82737115
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef fiooon het volgende:

[..]

Het enige wat hij nu nog kan proberen te doen is een belangrijke status te ontwikkelen binnen de gevangenis. Dan heb je nog een beetje een 'leven' in de hel dan als je het zwarte schaap bent.
Kinder en vrouwen moordenaars staan daar in de laagste rangorde .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  Moderator zondag 13 juni 2010 @ 12:40:06 #203
184769 crew  Deisyy
pi_82737124
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:32 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dat ie zich willens en wetens in de afgrond heeft gestort geloof ik niet helemaal. Dat hangt natuurlijk compleet van wat er nu echt met Natalee is gebeurd. Ik geloof niet dat hij haar vermoord heeft. Ik denk dat er die avond iets heel erg mis is gegaan (alcoholvergiftiging, overdosis of van het balkon gevallen) en dat Joran, al dan niet in overleg met zijn vader, een hele stomme beslissing heeft gemaakt en haar lichaam heeft weggewerkt. Daarna heeft ie inderdaad compleet de verkeerde keuze's gemaakt, maar ik denk dat zo'n avond en het meedragen van zo'n geheim ook wel een flinke impact op je heeft.
Volgens mij was Joran het padje al af voordat hij Natalee ook maar gezien heeft. Hij schijnt vroeger ook en hond te hebben vermoord en een zwerver van een brug te hebben gegooid. Ook niet echt normaal
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_82737148
Hier is de gehele bekentenis van Joran te downloaden, in het Spaans helaas.

http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82737161
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:36 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Je hebt een punt. Alleen, op de een of andere manier zie ik Joran niet het mannetje zijn. Zo voelde hij zich toen zijn vader er nog was, die heeft de rotzooi volgens mij opgeruimd. Nu staat hij er alleen voor..
Ja, het zal een lastige klus voor em worden. Hopelijk maakt hij nog wat 'vrienden'.
Wat zou de voertaal daar zijn? Spaans of Engels?
pi_82737169
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Volgens mij was Joran het padje al af voordat hij Natalee ook maar gezien heeft. Hij schijnt vroeger ook en hond te hebben vermoord en een zwerver van een brug te hebben gegooid. Ook niet echt normaal
Nou of dat zo is weet ik niet hoor volgens mij zijn dat fabeltjes
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82737219
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef fiooon het volgende:

[..]

Ja, het zal een lastige klus voor em worden. Hopelijk maakt hij nog wat 'vrienden'.
Een taal die hij niet genoeg zal beheersen om voor zichzelf op te komen. Met coņo alleen kom je niet zo ver.
  zondag 13 juni 2010 @ 12:43:59 #208
3542 Gia
User under construction
pi_82737238
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef johan555 het volgende:

[..]

Kinder en vrouwen moordenaars staan daar in de laagste rangorde .
Ik heb er geen medelijden mee.
pi_82737246
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:40 schreef Felixa het volgende:
Hier is de gehele bekentenis van Joran te downloaden, in het Spaans helaas.

http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.html
Hoe is het mogelijk dat zulke documenten zo gemakkelijk verspreid worden? Erg zorgvuldig zijn ze daar niet.
pi_82737361
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:43 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Een taal die hij niet genoeg zal beheersen om voor zichzelf op te komen. Met coņo alleen kom je niet zo ver.
Hij komt misschien wel een ex leraar Spaans tegen daar in Castro Castro
pi_82737395
Maar even wat anders.... hoe gaan wij dit tempo topics volhouden die 30 jaar?
Joran je wordt bedankt!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_82737402
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:47 schreef fiooon het volgende:

[..]

Hij komt misschien wel een ex leraar Spaans tegen daar in Castro Castro
Hehehe. De papichulo.
  zondag 13 juni 2010 @ 12:50:40 #213
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82737441
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:44 schreef fiooon het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat zulke documenten zo gemakkelijk verspreid worden? Erg zorgvuldig zijn ze daar niet.
Gewoon betalen, gok ik
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que maņana O+
pi_82737506
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef Injetta het volgende:
Maar even wat anders.... hoe gaan wij dit tempo topics volhouden die 30 jaar?
Joran je wordt bedankt!
Ik blijf in iedergeval de komende 30 jaar iedere dag in dit Joran topic posten.
Wieweet veranderd de situatie in Castro Castro ook nog wel en krijgt Joran een internet aansluiting en kan hij ons joinen en vertellen over het wel en wee in Castro Castro.
pi_82737561
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Hehehe. De papichulo.
Hij kan zijn studie in iedergeval verspreiden over ongeveer 35 jaar.
pi_82737638
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef fiooon het volgende:

[..]

Spaans is de voertaal en dat schijnt hij vloeiend te kunnen.

Ga niet naar een bewaker met een andere taal want je kan de schijt krijgen.
  zondag 13 juni 2010 @ 12:58:14 #217
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82737668
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef fiooon het volgende:

[..]

Hij kan zijn studie in iedergeval verspreiden over ongeveer 35 jaar.
Lijken verbergen voor gevorderden?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 13 juni 2010 @ 13:03:55 #218
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82737854
Nou hij komt er daar in elk geval niet beter uit dan dat ie er in is gegaan.
pi_82737942
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Lijken verbergen voor gevorderden?
nee die heeft hij al gehaald, zijn examen was met natalee... hij volgt nu de studie hoe maak ik van mijn sterretje een rondje
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_82737961
Als het ff tegen zit is hij 57 jaartjes als ie vrijkomt. Geen geld meer om een vlucht te betalen dus zal hij in de arme wijk rond de Castro Castro gevangenis moeten blijven wonen.
pi_82738013
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee die heeft hij al gehaald, zijn examen was met natalee... hij volgt nu de studie hoe maak ik van mijn sterretje een rondje
Heeft dat boek van die studie een bruine kaft?
pi_82738081
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:09 schreef fiooon het volgende:

[..]

Heeft dat boek van die studie een bruine kaft?
ja
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_82738152
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:03 schreef Marrije het volgende:
Nou hij komt er daar in elk geval niet beter uit dan dat ie er in is gegaan.
Ik denk dat iedereen die uit zo'n soort gevangenis komt of levensgevaarlijk is of volkomen gebroken.
Indien levensgevaarlijk heb je het probleem gewoon nog een keer, indien gebroken eindig je
waarschijnlijk als bedelaar en val je alsnog binnen de kortste keren neer dood van de honger
of ziekte...

Ik zou bijna zeggen .... voer dan de doodstraf maar weer in dan weet je zeker dan ''ze'' nooit meer
vrijkomen.

Het probleem met de doodstraf is alleen dat je dan nooit meer iets terug kunt draaien als iemand
jaren later onterecht veroordeeld blijkt te zijn.

dus tja...
pi_82738203
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jij bent stoer !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')