haha ik zing de partij in maar andere meiden zitten in de clips (die niet kunnen zingen). Die meiden heeft Carlito altijd. Dus.. Je hoort alleen mij zingen, verder niksquote:Op zondag 13 juni 2010 12:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
OMG... ik vind het leuk voor je dat je een opdracht hebt hoor FF, maar... OMG![]()
![]()
quote:
Viel tegen hoorquote:
balen zeg! Maar deze is echt wel heel mooi!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Viel tegen hoorVeel te veel gesleutel aan licht en zo
Die idioten hadden alle lampen van achter aan gezet
Helft van foto's zit vol met flare of silhouetten
En het licht was dusdanig beroerd dat er soms weinig tot geen contrast te vinden is in de foto's
Maareh, thnxHet is ook wel een tof plaatje he
Dat is nog eens lachend mijn badje uitkomenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:50 schreef Sunnythesun het volgende:
OMG... ik vind het leuk voor je dat je een opdracht hebt hoor FF, maar... OMG![]()
![]()
Mooiquote:
nouououquote:Op zondag 13 juni 2010 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nog eens lachend mijn badje uitkomen
We zullen zien vanavondquote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MooiCandy
Onze saxofonist heeft in de verte iets weg van David Bowie, maar lang niet zo mooi
Maarrrrrr we hebben dan wel weer Marcel de Groot op gitaar en Animal op drums
sorry dat ik je 4 op een rij verpest hebquote:Op zondag 13 juni 2010 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Whaaaaa FFT je zit tussen mijn 4 op een rij in
Maar een zweed die een mexicaan nadoet en dat muziekje en dansje daar wordt je toch vrolijk van, dat is toch goed?![]()
Ik zing juist een heel depri-protest nummer vanavond
Ships dat hadden we moeten doen jaquote:Op zondag 13 juni 2010 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry dat ik je 4 op een rij verpest hebgelukkig word je er vrolijk van, ik dacht dat je me aan t uitlachen was haha. Waarom zing je dan niet dat liedje met 'burn motherfucker, burn' dies niet triest
Ja dikke duh, 40% heeft strategisch op PvdA gestemd.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:14 schreef LieLie het volgende:
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)peiling__.html?p=1,1
Ja maar er zouden dus alleen maar meer mensen op de PvdA stemmen nu als ze de uitslag geweten hadden.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dikke duh, 40% heeft strategisch op PvdA gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |