Dat onderwijs he, gaat dat beter worden met een rechtse regering? Ik voel al een burnoutje aankomen als ik de posts over wat je allemaal nog moet doen voor je vak. van je leesquote:Op zondag 13 juni 2010 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Remedial teaching, bijspijkeren en ook wel pre-teaching. De andere woensdag moet iemand anders dat gaan doen omdat ik dan wel voor de groep moet omdat mijn duo om de week de woensdag ouderschapsverlof heeft.
Ik zal voornamelijk met de leerlingen die spellingsproblemen/achterstanden hebben de dicteewoordjes eens extra oefenen (vrijdags hebben ze dictee). Rekenkinderen vooral meten/tijd/geld behandelen (wordt niet goed aangeboden in onze methode terwijl het het lastigste onderdeel is voor ze) en hier en daar wellicht wat pre-teaching en extra herhaling in de eerste paar maanden. Begrijpend lezen en luisteren zal de 2e helft van het jaar vooral nadruk krijgen, maar ik begin wel vast met wat zwakkere leerlingen extra teksten aan te bieden.
En dat moet dus allemaal op de woensdag ochtend![]()
Valt mee hoor.. die RT dag gaat me juist heel veel rust geven.. Nu is de RT in handen van mensen die zelf geen groep 7 draaien en constant andere dingen moeten doen ineens en zo.. En waarvoor je naast je eigen werk de rt spullen steeds moet verzorgen.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat onderwijs he, gaat dat beter worden met een rechtse regering? Ik voel al een burnoutje aankomen als ik de posts over wat je allemaal nog moet doen voor je vak. van je lees![]()
Eh nee Son, ook niet mijn smaakquote:Op zondag 13 juni 2010 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind hem stiekem misschien wel de beste die ze tot nu toe gemaakt hebben![]()
Nu deze plaat op:
Melissa
Haal die streep maar weg jaquote:Op zondag 13 juni 2010 03:04 schreef PdeHoog het volgende:
Het was heerlijke muziekIk heb er een filmpje van
Als jij net zo lekker bent zingt als die zangeres, kan er niets misgaan morgenavond
Ja, al gezien, Skunkquote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef cybermans het volgende:
Even skunk anansie op pinkpop aan het terugkijken erg vet
http://pinkpop.vpro.nl/item/49B9F9CDC43F09D12E4385C179A2CA91.html
Vanaf 22:15 2 hele dikke klassiekers!
Ik plons zo in bad met ezelinnemelk gelardeerd met sirene-zeemeerminnengeleiquote:Op zondag 13 juni 2010 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken alle geposte liedjes van vandaag nietBluezz: heb je je keeltje al gesmeerd?
klinkt luxe! Krijg je dan dezelfde stem als Ariel?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, al gezien, Skunk![]()
[..]
Ik plons zo in bad met ezelinnemelk gelardeerd met sirene-zeemeerminnengelei
hmmz kan even geen pic vinden van asterix en obelix bij cleopatra op bezoek die een melkbad neemt (met evt golfer ernaast met een waaier)quote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, al gezien, Skunk![]()
[..]
Ik plons zo in bad met ezelinnemelk gelardeerd met sirene-zeemeerminnengelei
Spaaaaaaaaaaaaaankenquote:
mooi! En lekker uitgeslapen dusquote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
verjaardag was erg leuk en gezellig
TAV heeft het mooie weer gejatquote:Op zondag 13 juni 2010 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Waar is eigenlijk dat hele mooie weer gebleven?
Nou jaaaaaa zeg!quote:
quote:
Hij verstopt het zèlfs voor jou?!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
dan vraag ik me wel af waar hij het gelaten heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |