Geen idee, maar die vent heeft er al met z'n dikke vingers aangezeten dus dat maakt nu ook niks meer uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef cumcumber het volgende:
Waarom werd de laptop niet gecontroleerd op vingerafdrukken?
Dit was toch de reden dat hij haar koud heeft gemaakt?
...misschien zat d'r tampon verkeerd?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef plonsplons het volgende:
[..]
kind kan misschien alleen zo lopen , weet jij veel iedereen zijn loopje
Haha ik ben dus niet de enige die nog (een beetje) twijfelt. En een eerlijk proces kan hij helemaal wel vergeten. Alle ogen zijn gericht op Peru en ze willen hem achter slot & grendel hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
precies dat soort dingen zit mij ook niet lekker...
en die laptop hebben die gasten al ''zonder handschoenen'' aan alle kanten aangeraakt dus
als er al sporen waren zijn die misschien allang verdwenen, of er juist weer opgezet.
Volgens mij is het in dat land heeeeeel gemakkelijk om iemand om te kopen, dus nogmaals
als ze Joran erin wil luizen dan gaat dat zeker lukken..
het gaat om ARUBA en dat is weer nederlandquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar Peru wil wellicht wel een betere verhouding met de US.
Voor zover ik ben bijgelezen zijn er geen nieuwe feiten of andere wetenswaardigheden te meldenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef Stali het volgende:
. Wil iemand alstublieft zo vriendelijk zijn om een samenvatting te geven?
quote:Daarna zou hij haar portemonnee hebben leeggehaald en in haar jeep zijn weggereden. Het ging om geld ter waarde van bijna 250 euro en twee creditcards.
Ze had maandverband in met bloedresidu, geen tampon. Maar wellicht zat dat maandverband niet goedquote:
Dat is dan niet nieuw in ieder geval. Hij heeft al talloze verklaringen afgelegd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef MargrietV het volgende:
Wie zegt ik wil overplaatsing naar Aruba en ik zal de plaats waar Nathalee ligt, bekent in feite dat hij aan een misdaad meegedaan heeft,nl. verdwijnen van iemand.
8100 euro de meningen zijn daarover verdeeldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor zover ik ben bijgelezen zijn er geen nieuwe feiten of andere wetenswaardigheden te melden
Ja, Joran had een vette buit van bijna 250 euro en betaalde vervolgens 1500 aan taxichauffeurs die wisten dat men hem zocht vanwege de dood van een meisje in zijn hotelkamer.
[..]
Je weet toch waar het slachtoffer vandaan kwam?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:20 schreef plonsplons het volgende:
[..]
het gaat om ARUBA en dat is weer nederland
Bijna ¤ 250quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
8100 euro de meningen zijn daarover verdeeld
Ik ben zo blij met een mening als die van jou. Pff, loop hier al anderhalf topic mijn twijfels uit te "vechten", haha. Nogmaals, ik denk wel dat hij haar vermoord heeft, maar ik denk ook dat hij in de val is gelopen, die helaas wel eindigede met de dood van een jong meisje...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
precies dat soort dingen zit mij ook niet lekker...
en die laptop hebben die gasten al ''zonder handschoenen'' aan alle kanten aangeraakt dus
als er al sporen waren zijn die misschien allang verdwenen, of er juist weer opgezet.
Volgens mij is het in dat land heeeeeel gemakkelijk om iemand om te kopen, dus nogmaals
als ze Joran erin wil luizen dan gaat dat zeker lukken..
Je bent een engel. Dank je wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor zover ik ben bijgelezen zijn er geen nieuwe feiten of andere wetenswaardigheden te melden
Ja, Joran had een vette buit van bijna 250 euro en betaalde vervolgens 1500 aan taxichauffeurs die wisten dat men hem zocht vanwege de dood van een meisje in zijn hotelkamer.
[..]
voor samenvatting kan je tv of krant lezen, hier gaat het heel snel. vergeet de andere delen gewoon en doe mee met welke open is, je komt er zo weer in. ( net als bij elke goede soapquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Jemig. Ben een dagje weg geweest..
Ik snap er niets van en weet nu niet precies welke topics ik gemist heb. Wil iemand alstublieft zo vriendelijk zijn om een samenvatting te geven?
Eigenlijk durf ik dit niet meer te vragen want werd met tien minuten online vanmorgen gewoon keihard genegeerd..
Als je dat zou willen doen: tofquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak wel even een wikipagina, want dat geklooi met de OP steeds is ook niks als je snel een nieuw topic wil openen
Die wonen op dezelfde gang en verblijven dus naast Joran.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent een engel. Dank je wel.
Ik begreep even geen donder van die burgemeester en huurmoordenaar post.
Ik denk dat de meeste moordslachtoffers mannen zijn? En ik denk ook, dat het feit dat een buitenlander een peruaanse vermoord heeft echt wel meespeelt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef Nadine26 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, is hoe realistisch alle doemscenario's zijn over Jorans gevangenisavontuur. Hij zou verkracht en vermoord worden, diep gehaat, enzovoort. Maar waarom eigenlijk? Zijn mede-gevangenen hebben voor het overgrote deel toch precies hetzelfde gedaan? Ik kan me hun morele verontwaardiging niet zo goed voorstellen. Bij een moord gaat het vaak om een vrouw. Om een Peruaanse vrouw, in dit geval, want de Castro-Castro gevangenis staat in Lima. Dat heeft Joran nu ook op zijn geweten.
Moord is minder erg dan verkrachting, in de gevangenishiėrarchie. Kindermoord of - verkrachting is het allerlaagste - maar daaraan heeft Joran zich niet schuldig gemaakt. Dus? Is het alleen het feit dat hij, grote blanke Nederlander, een Peruaanse heeft vermoord? Ik denk dat het gros zijn mede-gevangenen zich wel met die misdaad kan identificeren![]()
Nieuwe feiten e.d zouden eigenlijk gewoon in de openingspost moeten zodat je niet eerst 3 delen slowchat hoeft door te spitten als je een uurtje weg bent geweestquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:24 schreef plonsplons het volgende:
[..]
voor samenvatting kan je tv of krant lezen, hier gaat het heel snel. vergeet de andere delen gewoon en doe mee met welke open is, je komt er zo weer in. ( net als bij elke goede soap)
Hij zit in een eigen cel in een apart gedeelte van de gevangenis. Vlakbij hem zouden ook een huurmoordenaar een en burgemeester die voor fraude is veroordeeld zitten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent een engel. Dank je wel.
Ik begreep even geen donder van die burgemeester en huurmoordenaar post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |