Ruim op tijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Hebben ze al gepraat over Engeland - Amerika?? Of ben ik nu te laat/
Idd tot nu toe de leukste uitzending ik vind Prem wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saai? irritant ok, maar saai is het niet.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:12 schreef patrickpsv het volgende:
sinds wanneer leidt Prem het programma?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:10 schreef chufi het volgende:
Prem is altijd kritisch en weet zegt over een hoop van alles en nog wat
quote:
Wat een gladjanus. En dan die Prem ook nog. Nee zal niet de boeken ingaan als de meest geslaagde uitzending ooit.quote:
Dat was ik, hihiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:16 schreef Equites het volgende:
Wel lekkerding die middelste achtergrond zangeres
Tja, hij zal altijd in de schaduw van Danny Vera blijven staanquote:
echt hč ..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef gniffie het volgende:
ik kan nog steeds niet geloven dat we nog iets van 30 dagen vi oranje hebben, het lijkt alsof ik droom
die lult nog steeds door van gisterenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
Zal Iwan dadelijk ook nog komen of heeft die een dagje vrij
Iwan is er niet vandaag, hij is er gewoon niet, hij heeft vrijaf, hij laat zich gewoon niet zien, hij is niet aanwezig vandaagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
Zal Iwan dadelijk ook nog komen of heeft die een dagje vrij
Wel was niet die leuke waar jij ook op verliefd bentquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:22 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt net onder de douche vandaan :p
ik kijk alles, lijkt me ook een aardige wedstrijd, jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef gniffie het volgende:
Wie gaat morgen servie -ghana kijken, lijkt me best een interessante wedstrijd?
Het was wel hetzelfde meisje die in de eerste 2 afleveringen in der witte jurkje steeds achter wilfred genee was te zien, maar vanavond had ze een zwart truitje aan en waren der haartjes net gewassen :pquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel was niet die leuke waar jij ook op verliefd bent
Servië is een sterk team, ze hebben misschien wel de beste verdediging van het WK emt Ivanovic, Vidic, Subotic en Kolarov. Verder lopen er nog goede mensen als Stankovic en Krasic op het middenveld, alleen missen ze een goede keepers en spitsen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef gniffie het volgende:
Wie gaat morgen servie -ghana kijken, lijkt me best een interessante wedstrijd?
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:30 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Het was wel hetzelfde meisje die in de eerste 2 afleveringen in der witte jurkje steeds achter wilfred genee was te zien, maar vanavond had ze een zwart truitje aan en waren der haartjes net gewassen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |