abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2010 @ 19:29:51 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82753777
Asstrap.
Resistance is futile.
pi_82755298
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:43 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nog los van het feit dat dat in de OP staat, vraag ik me af hoe ze hebben kunnen neuken zonder dat ze elkaar ontmoet hebben.
had er over heen gelezen
pi_82755658
Geduld is het sleutelwoord in deze situatie.

Wacht inderdaad zeker tot de scheiding voorbij is. Niet alleen met 'vertellen' maar ook met relaties in het algemeen. Ik denk niet dat je 2 maanden na een scheiding een realistische inschatting kan maken van je eigen gevoelens; die zullen nu alle kanten uitgaan en misschien niet te vertrouwen zijn.

Ik zeg; wacht een half jaartje voor je je weer in nieuwe relaties stort en dan hoeft leeftijd wat mij betreft geen probleem te zijn; het gaat inderdaad om de klik.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben verblijf ik.
pi_82761034
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:24 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb reden teveel om aan te geven waarom dit geen goed idee is. De meeste zal je zelf ook wel kunnen verzinnen.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:07:08 #105
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82769800
Gewoon doen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 14 juni 2010 @ 08:01:28 #106
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82774350
Ik zou het voorlopig even uit de buurt houden van spiedende kinder- en vrouwenoogjes.

Ontzeg jezelf vooral niets, maar probeer tegelijk je verantwoordelijkheid te nemen naar je kinderen toe (waar ook je relatie met je ex bij hoort).

Maar laat de leeftijd je vooral niet weerhouden van wat je wil.
Intelligent, but fucked up.
pi_82776712
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:27 schreef Chinless het volgende:
iig wachten tot de scheiding er door is. Anders wordt je beschuldigd van vreemdgaan, of ja ontrouw enzo en zal je ex je financieel kunnen plukken.
Vreemdgaan is al heel lang geen reden meer voor scheiding en ook niet strafbaar.. Het is ook geen reden om een extra hoge alimentatie oid te vragen.
Al helemaal niet omdat de scheiding al in gang is gezet..
pi_82776878
Tja, als jullie geestelijk een beetje op hetzelfde 'level' zitten dan zie ik het probleem niet zo.
pi_82777051
Ga ervoor, dit is een vrij land..

Hou er wel rekening mee dat ze waarschijnlijk niet het meest stabiele typje is.
Als dit geen grap is, dan is dat meisje 15 geweest toen ze haar kind kreeg en nu papt ze aan met een oudere man. Waarom?
Waarschijnlijk staat ze problematisch in het leven, dus verwacht er niet teveel van, en ga je al helemaal niet aan haar hechten of je afhankelijk laten maken.
Een soa test is ook niet onverstandig.
pi_82789246
Lastig zeg... Vooral omdat jullie allebei kinderen hebben (anders zou ik zeggen: gewoon doen!) Maar nu betrek je nog 3 mensjes onvrijwillig erbij. Maar aan de andere kant, ook al is de kans klein dat het gaat werken, waarom zou je het niet proberen? Zou het alleen niet meteen van de daken schreeuwen en ook zeker de kinderen erbuiten laten, maar dat was je zelf ook al van plan...

Waarom zou je op dit moment de discussie over wel/niet aangaan met vrienden en familie, terwijl het eigenlijk none of their business is op dit moment? Als het over een paar maanden nog steeds goed werkt, kun je direct hun argumenten de mond snoeren omdat je een stuk beter weet waar je het over hebt..
Sarcasme. Herken het.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:37:21 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82790096
Een vrouwke van 19 heeft toch meestal een veel romantischer wereldbeeld (huisje boompje beesje) dan iemand van 34, maar goed. Woont ze nog thuis?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82791476
@TS: Dat halfbloed kind gaat echt geen temperament krijgen/fietsen stelen als je het gewoon Nederlands/goed opvoedt. Wat een vooroordeel.
pi_82947669
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:23 schreef gerwin1975 het volgende:
Hallo,

Ik ben Gerwin, ik ben 2 maand geleden gescheiden, nou ja nog niet officieel, maar alles is in gang gezet
Ik heb 2 kinderen die wonen bij hun moeder, ik zie ze 1 weekend in de 2 weken
nu heb ik onlangs een alleenstaande moeder ontmoet via het internet van 19 jaar, ik ben zelf 34
ik heb daar een beetje moeite mee, het leeftijdsverschil dan, ze komt wel veel ouder over, maar toch.
er zal over gepraat worden, en mijn ex vrouw, waar ik nog steeds op vriendschappelijke voet sta, zal het niet leuk vinden als ik binnen 2 maand met een andere vrouw op de proppen kom.
heeft iemand suggestie's? ik hoor graag wat jullie daarvan vinden, positief of negatief, alles is welkom

Groetjes Gerwin
Als je 19 bent en je moet een kind in je eentje opvoeden ben je heel wat volwassener dan de gemiddelde 19 jarige hoor. Maar als ik je zie posten dat je bang bent voor reacties van je familie... Als dat nou het enige is wat je tegenhoudt. Denk alleen wel dat het erg raar is voor je kids zo'n jong iemand. Maja tis 2010 heh
pi_82950285
Over vier jaar even terug lezen .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_83048770
Mijn god zeg. Dus je bent net gescheiden, waarom zou je je ongeluk gaan zoeken bij een tienermoeder van 19 met een kind van 4??

Zoek iemand van je eigen leeftijd en ga een beetje lol maken.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:55:22 #116
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_83048875
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:40 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Oke ik respecteer je mening!
Vind ik persoonlijk ook hoor, ik vind je als dertiger dan mentaal zwak als je je zelf laat afglijden naar een tiener. Iets zegt me dat jij een idioot bent als je nog met dat soort meisjes gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')