had er over heen gelezenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat dat in de OP staat, vraag ik me af hoe ze hebben kunnen neuken zonder dat ze elkaar ontmoet hebben.

quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:24 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb reden teveel om aan te geven waarom dit geen goed idee is. De meeste zal je zelf ook wel kunnen verzinnen.

Vreemdgaan is al heel lang geen reden meer voor scheiding en ook niet strafbaar.. Het is ook geen reden om een extra hoge alimentatie oid te vragen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:27 schreef Chinless het volgende:
iig wachten tot de scheiding er door is. Anders wordt je beschuldigd van vreemdgaan, of ja ontrouw enzo en zal je ex je financieel kunnen plukken.

Als je 19 bent en je moet een kind in je eentje opvoeden ben je heel wat volwassener dan de gemiddelde 19 jarige hoor. Maar als ik je zie posten dat je bang bent voor reacties van je familie... Als dat nou het enige is wat je tegenhoudt. Denk alleen wel dat het erg raar is voor je kids zo'n jong iemand. Maja tis 2010 hehquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:23 schreef gerwin1975 het volgende:
Hallo,
Ik ben Gerwin, ik ben 2 maand geleden gescheiden, nou ja nog niet officieel, maar alles is in gang gezet
Ik heb 2 kinderen die wonen bij hun moeder, ik zie ze 1 weekend in de 2 weken
nu heb ik onlangs een alleenstaande moeder ontmoet via het internet van 19 jaar, ik ben zelf 34
ik heb daar een beetje moeite mee, het leeftijdsverschil dan, ze komt wel veel ouder over, maar toch.
er zal over gepraat worden, en mijn ex vrouw, waar ik nog steeds op vriendschappelijke voet sta, zal het niet leuk vinden als ik binnen 2 maand met een andere vrouw op de proppen kom.
heeft iemand suggestie's? ik hoor graag wat jullie daarvan vinden, positief of negatief, alles is welkom
Groetjes Gerwin

.
.

Vind ik persoonlijk ook hoor, ik vind je als dertiger dan mentaal zwak als je je zelf laat afglijden naar een tiener. Iets zegt me dat jij een idioot bent als je nog met dat soort meisjes gaat.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |