Heeft je bijna-ex al een nieuwe relatie? Indien ja: zorg dat je iets van een bewijsje daarvan in handen krijgt. Dan valt jouw relatie daartegen weg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:27 schreef Chinless het volgende:
iig wachten tot de scheiding er door is. Anders wordt je beschuldigd van vreemdgaan, of ja ontrouw enzo en zal je ex je financieel kunnen plukken.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft je bijna-ex al een nieuwe relatie? Indien ja: zorg dat je iets van een bewijsje daarvan in handen krijgt. Dan valt jouw relatie daartegen weg.
Luister eens hier, vriend...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:32 schreef gerwin1975 het volgende:
nee dat is niet het geval, maar dat vind ik nog niet het ergste, ik ben bang voor de reactie's van mijn familie en vrienden
Ja dat is waar maar wat als het misloopt? dan val je wel terug op je familie en vriendenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Luister eens hier, vriend...
Met wie moet/wil je leven? Met je vriendin of met je familie?
Ja ze heeft veel meegemaakt, en in gedrag en uiterlijk lijkt ze ouder, wat is daar grappig aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
"Ze komt veel ouder over". Hahahahahahahaha.
Dé cliché-opmerking bij dit soort situaties om het voor jezelf te vergoelijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:37 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ja ze heeft veel meegamaakt, en in gedrag en uiterlijk lijkt ze ouder, wat is daar grappig aan?
Oke ik respecteer je mening!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dé cliché-opmerking bij dit soort situaties om het voor jezelf te vergoelijken.
Als je zo denkt kun je beter vrijgezel blijven. Echt. En dat meen ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:34 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar wat als het misloopt? dan val je wel terug op je familie en vrienden
wat een rotopmerking zeg, dank jequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je zo denkt kun je beter vrijgezel blijven. Echt. En dat meen ik.
Het is geen rotopmerking.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:48 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
wat een rotopmerking zeg, dank je
Hoezo> ik weet niet wat jij meegemaakt hebt, nog niet veel zo te horen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:51 schreef raebyddet het volgende:
Rotopmerking of niet, ik vind dat Daffodil31LE wel gelijk heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |