Ik heb zo'n persoon 2 huizen naast mij wonen.quote:
quote:
Hij woont er dus met zijn volledige familie he. In 4 huizen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n persoon 2 huizen naast mij wonen.
Serieus je kan zo SBS eropaf sturen om een serie te schieten.
I cannot wait.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik zal morgen nog wel eens een foto posten van het snoepje van de dag, je komt niet meer bij
Staan ze daar nou nog steeds feedback te geven?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
HAHA, ze spelen nu dit op het kruispunt:
Nee, ze kwamen erachter dat een microfoon die bedoelt is om in te zingen niet erg handig is om voor een monitor te leggen die aan staat.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staan ze daar nou nog steeds feedback te geven?
Gisteren danquote:Op zondag 13 juni 2010 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In de 47 minuten van deze nog maagdelijke dag?
Je woont in een wijk die in Probleemwijken zat?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
Nu Droomland van Paul de Leeuw. Gezongen door dronken mensen, op z'n mooist.
Je woont echt in een prachtbuurt of nietquote:Op zondag 13 juni 2010 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
Zal Wolter Kroes met z'n eeuwige pretsmoel ook spelen vanavond? Hij komt tenslotte uit de buurt.![]()
En dat is priiihiiimaaa VVVVVIIIIIIVAAAAAAAAAAAAA HOLLANDIA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik woon vlakbij een kroeg gek. Mooier kan niet. Concert in m'n kamer nu als ik het raam open zet.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je woont echt in een prachtbuurt of niet
En waarom sta je niet in die kroeg mee te zingen met een biertje in je hand?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik woon vlakbij een kroeg gek. Mooier kan niet. Concert in m'n kamer nu als ik het raam open zet.
KOLONIA. KutKroes.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
Zal Wolter Kroes met z'n eeuwige pretsmoel ook spelen vanavond? Hij komt tenslotte uit de buurt.![]()
En dat is priiihiiimaaa VVVVVIIIIIIVAAAAAAAAAAAAA HOLLANDIA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
En waarom sta je niet in die kroeg mee te zingen met een biertje in je hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |