een 25pk is wel de max voor de vegaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef roflcat het volgende:
Hoi,
Sorry, 'k heb het heel druk gehad, maar,,
De boot is af, ik zal er binnenkort nog ff wat plaatjes van opzetten.
Ook heb ik al 2 keer gevaren, 't is leuk, maar schiet niet op
Nog even een dikke autoradio en 4 Pioneer speakers (a 240W) erin gezet
Misschien komt er van de zomer ook nog wel een filmpje op
Tja, het zijn inderdaad dure dingen, maar volgens mij ben je best handig, dus je zou eventueel een wat oudere motor zelf op kunnen knappen.. ben je een stuk goedkoper uit!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:23 schreef roflcat het volgende:
Klopt, het maakt ook een verschrikkelijke herrie
Maar, het nadeel is dat een 8PK Yamaha zomaar 1000 euro kost, wat ik wel een boel geld vind
En, ik hoef ook niet écht hard te gaan, 20KM/U is zat, maar dat haal ik zelf niet eens
dan koop je toch een oudere? ik heb nog een opknapper 9,5pk evenrude liggen uit 1968quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:23 schreef roflcat het volgende:
Klopt, het maakt ook een verschrikkelijke herrie
Maar, het nadeel is dat een 8PK Yamaha zomaar 1000 euro kost, wat ik wel een boel geld vind
En, ik hoef ook niet écht hard te gaan, 20KM/U is zat, maar dat haal ik zelf niet eens
zonder registratie teken is dit helemaal niet verplicht en kunnen ze niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:55 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja, het zijn inderdaad dure dingen, maar volgens mij ben je best handig, dus je zou eventueel een wat oudere motor zelf op kunnen knappen.. ben je een stuk goedkoper uit!
En 20kmh haal je al snel met zo'n bootje hoor, zeker als je 14 jaar bent zal je snel de aandacht van de politie trekken, zorg in iedergeval dat je wat ''veiligheids'' spullen aan boord hebt zoals een brandblusser en dat soort zaken.
Hoe minder ze te zeiken hebben hoe beter
pas als je vaarbewijs nodig hebt zijn deze spullen verplichtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef roflcat het volgende:
Oké, bedankt
'K ga kijken of ik die nog ergens heb liggen. (EHBO kist, en brandblusser zowieso, maar zwemvesten...)
maar waar laat je op dat bootje (ik had de zelfde met kenteken) de reddingsvesten voor 4 personen? (of je moet van die hele dure kopen die klein opgevouwen zijn.)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Resistor het volgende:
En ook zonder vaarbewijs zijn die dingen verrekte handig om bij je te hebben
Haha, ik houd het lekker bij 15 liter benzine, mijn 4PK'tje slurpt niet zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef T42 het volgende:
[..]
maar waar laat je op dat bootje (ik had de zelfde met kenteken) de reddingsvesten voor 4 personen? (of je moet van die hele dure kopen die klein opgevouwen zijn.)
cheap ass blusser had ik wel altijd bij.
verder vond ik een anker + 60/80 liter brenzine nuttiger om meetenemendat is dan 2 personen minder op de boot
had in de neus 22litertank voor de motor en op de achterbank lagen de legerjerrykannen + koelboxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef roflcat het volgende:
[..]
Haha, ik houd het lekker bij 15 liter benzine, mijn 4PK'tje slurpt niet zo:P
met trailer gooi je hem overal in het water hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Tha_Flash het volgende:
@ ts : waar laat je je boot te water of ligt hij in de jachthaven van Lisse ?
Dat begrijp ik dat je met een trailer de boot bijna overal in het water kan laten, maar ik woon in het zelfde dorp als TS en ben benieuwd waar hij dat doet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:06 schreef T42 het volgende:
[..]
met trailer gooi je hem overal in het water hoordeed ik ook.
ik zit te wachten tot ik mijn bootje kan gaan testen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |