Terwijl je dan eigenlijk moet denken... 'Mensen maken ook fouten...'quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat zal hij zich kut voelen nu, je hebt echt het idee dan dat je het voor heel je land verknalt volgens mij
De Engelsen hebben denk ik het wereldrecord tegelijkertijd schelden verbroken op dat momentquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat zal hij zich kut voelen nu, je hebt echt het idee dan dat je het voor heel je land verknalt volgens mij
Waarom gebruik jij altijd diequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Green heeft een hoofdje dat net zo teder is en lijkt op dat van van der Sar. Maar qua keepen mag hij er alleen maar van dromen om zijn klasse te benaderen.²
Absoluut. Vooral dat middenveld ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb erg veel verstand van de MLS en Donovan is een goede voetballer
Let ook op het recentelijk toegevoegde "stress" streepje op zijn voorhoofd, hij heeft het zwaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Green heeft een hoofdje dat net zo teder is en lijkt op dat van van der Sar. Maar qua keepen mag hij er alleen maar van dromen om zijn klasse te benaderen.²
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan ik in de Amerikaanse league gaan spelen? Ook als je wat minder goed bent?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb erg veel verstand van de MLS en Donovan is een goede voetballer
Ja toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef Toad het volgende:
Goed. Zitten die analytici naar dezelfde wedstrijd te kijken? Of zorgen ze ook voor de drankjes?
Ik ben inderdaad ook niet echt overtuigd. Ik wil dat ze V/d Sar invliegenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja en onze keeper zit in de EredivisieIk heb vertrouwen in hem, maar zijn 1e WK en hij staat tegen net wat grotere jongens dan die je in de Eredivisie tegenkomt he. Ook de druk is vele malen hoger. Dus ik weet bijna wel zeker dat ie een paar fouten gaat maken.
Dat doe ik al een jaar of 10. Geeft extra cachet aan mijn posts.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd die-smiley?
Ik krijg er alleen maar de kriebels van.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik al een jaar of 10. Geeft extra cachet aan mijn posts.²
nee iemand die duits voetbal waardeert heeft geen verstand van het spelletjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Kan ik in de Amerikaanse league gaan spelen? Ook als je wat minder goed bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |