Grmbl?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef minutenman het volgende:
ik kan me niet voorstellen wat die keeper nu zegt
Auw?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef minutenman het volgende:
ik kan me niet voorstellen wat die keeper nu zegt
Onzin, gaat voor de bal, gaat ook niet met z'n benen gestrekt door ofzo, houd zn andere been zelfs nog in.quote:
Ene been was duidelijk gestrekt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:01 schreef Groningert het volgende:
[..]
Onzin, gaat voor de bal, gaat ook niet met z'n benen gestrekt door ofzo, houd zn andere been zelfs nog in.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Kwaliteit het volgende:
DAMN die NOS verslaggever is echt irritant
Sporzaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Multikul zal Wilders wel zeggen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:01 schreef Kassabon het volgende:
who the fuck is die taliban-baard in het amerikaanse team?
opzich ideaal wapen voor een terroristische aanslag.. zou hij een oortje hebben direct met bin laajuh?
zdfquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Kwaliteit het volgende:
ach, als je eenmaal die prem gehoord hebt ben je veel gewendquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Ben je blind?quote:
Iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Toch vind ik dat ze veel harder moeten optreden tegen spelers die zo in komen zeilen.
hij heeft anders wel gelijk...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef MafLander het volgende:
Kan die Snoeks niet eens iets minder dramatisch doen?
Erger me elke keer weer dood aan die gast..
Yup, hij had ook een paar ribben kunnen brekenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Toch vind ik dat ze veel harder moeten optreden tegen spelers die zo in komen zeilen.
dikke neus, hij werd echt vol geraakt....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Equites het volgende:
En nou keept ie gewoon weer zonder problemen. Allemaal toneel.
Canvas ook niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik heb die zender niet in HD via UPC
Enkel VRT ÉÉN van de Belgen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |