quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, stop dat ding maar in je reet.
Het rare is, ik erger me rot aan dat ding, maar ik blaas nu en dan ook op mijn vuvuzela.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Het owrdt weer tijd voor een doelpuntje
quote:
Dat was überhaupt niet mogelijk geweest. George Hagi was een Roemeen die ook vele interlands heeft gesleten voor betreffende country.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Yup Hagi heeft mooie jaren gehad in het Engels elftal
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:56 schreef Ludacriss het volgende:
Veel balbezit voor USA. Hoop dat ze snel de 1-1 kunnen maken.
Ze verdienen het wel. England speelt bagger.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:56 schreef Ludacriss het volgende:
Veel balbezit voor USA. Hoop dat ze snel de 1-1 kunnen maken.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:57 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Dit is hoe een wedstrijd hoort! Gejuich geschreeuw! En soms wat getoeter!
Beste wedstrijd tot nu toe! Doordat er weinig toeters zijn!!
Overigens ik heb iets in elkaar geknutselt. namelijk.
[ afbeelding ]
..........ook ik wist de nationaliteit van hagi......quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was überhaupt niet mogelijk geweest. George Hagi was een Roemeen die ook vele interlands heeft gesleten voor betreffende country.
Was een mooie voetballer, qua erfopvolging geheel in de lijn van spelverdelers als Maradona en als tussenschakel voor de komst van Zidane.²
Flikker nou eens op met je racistisch gezeik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou dit al op de dopinglijst staan?
[ afbeelding ]²
ik moet eerlijk zijn dat ik tot nu toe alle nationale ploegen bagger vond spelen..quote:
quote:
Zo staat het in me poulequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:58 schreef patrickpsv het volgende:
ik teken voor eerst 1-1 en dan uiteindelijk 2-1 voor engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |