Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Zo bedoel ik het niet hehe, ik ben wel eens in de coffeeshop geweest terwijl ik geen 18 benquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen coalitie ed.
Dus moet er opnieuw gestemd worden
Foei toch, jij als ToF moeder moet wel het goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb de was nog niet opgehangen heMaar al wel het wasrek klaargezet.
Ja, heb de verrassing voor me kunnen houdenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nath![]()
Heb je de verrassing voor je kunnen houden?
Schrik niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
En en en?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb de verrassing voor me kunnen houden
Hij heeft m net gekregen, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
Dat is echt een lachertje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Foei toch, jij als ToF moeder moet wel het goede voorbeeld geven
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schrik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO!
![]()
Wat lief en leuk![]()
Will do, als hij uitgepraat is met mn oudersquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En en en?
wat vond ie ervanJa, was die kaart + kadootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij vond t superlief
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Krijg je zon brief in huis of je hulp nodig hebt met je 'gokverslaving', zijn ze verplicht vanuit de regeringquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
watdan?
Heb geen duidelijke foto van hem, want de foto's die hij online heeft staan zijn al vrij oud, toen had ie nog een hele bos krullen enzoquote:
Kunnen ze dat niet beter veranderen in 'fokverslaving'?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Krijg je zon brief in huis of je hulp nodig hebt met je 'gokverslaving', zijn ze verplicht vanuit de regering.
Ik denk niet dat danny daar aan gaat beginnen, nog een dag taak voor hem :p.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kunnen ze dat niet beter veranderen in 'fokverslaving'?
Gebeurt me niet altijd hoorquote:
Wat is er mis met nu een foto makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen duidelijke foto van hem, want de foto's die hij online heeft staan zijn al vrij oud, toen had ie nog een hele bos krullen enzo
Idd. Ik wil het vriendje van Nath ook wel zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat is er mis met nu een foto maken?
Dus dat zijn boerensportenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuNet terug van personeelsuitje, we hebben boerensporten gedaan (o.a. hooibalen stapelen, vlot bouwen en ermee varen, trekker rijden, klompenrennen en paaltje mep'n
Mijn team won, uiteraard
[..]
Gebeurt me niet altijd hoor
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat is er mis met nu een foto maken?
Foto komt welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Idd. Ik wil het vriendje van Nath ook wel zien.
Jij stro heldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vroeg de boer nog of je de tegenstander mocht lastigvallen, dat mocht, dus stormde ik op hun hooibaalstapel af en sprong er tegenaan zodat ie omviel
Mooier was dat er 3 mooie vrouwen verdedigden, en die nam ik even mee het hooi inquote:
Joah als je een goede hebt wel, maar juist die worm neemt heel veel alcohol in zich op...quote:
Smerige geilbak.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooier was dat er 3 mooie vrouwen verdedigden, en die nam ik even mee het hooi in
Zegt wie?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar maar jij drinkt toch heul geen bier?
Ik dacht dat jij dat toen zei op de meetquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moet je die worm dan ook inslikken?
Daar is niks smerigs aanquote:
Je hebt gelijk. Bier drink ik niet, Grolsch welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat toen zei op de meet
[..]
nomnomnomnom
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat toen zei op de meet
[..]
nomnomnomnom
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bier drink ik niet, Grolsch wel
Neuh niet echt want die worm is maar zo klein dat je er in totaliteit niet zo veel van merkt...maar als je die worm krijgt, krijg je wel ff in een keer heeel veel alcohol binnenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus als je die worm in de fles laat zitten ben je gewoon genaaid qua alcohol?
pafipo!
[ afbeelding ]
ik wil ook wel gezellig met jou HRB komen drinkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JuistHet is allemaal gistgif.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gewoon lekker rollebollen in het hooi?
nee, biljarten :quote:
]quote:
Shotgun.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Raak mij aan, betast mij, adoreer mij en vereer mij![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Precies op het goeie plekje he?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
]
Niks drvan, Grolsch is beter dan bier!
nee, moet nog een afspraak makenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey MarkoHeb je vandaag nog motorrijles gehad?
* rulerofdeath pakt ratel bij de tieten beetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Raak mij aan, betast mij, adoreer mij en vereer mij![]()
Dit is mijn 26.000e post !!
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath pakt ratel bij de tieten beet
dat moest toch?quote:
Dat magquote:Op zondag 13 juni 2010 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath pakt ratel bij de tieten beet
YEAHquote:Op zondag 13 juni 2010 00:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat magIk ben nu eventjes aandachtshoer.
Oladieeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
daaromquote:
ie ok. doot henig anquote:
alweer lastig?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Godver zodadelijk smijt ik een kat naar beneden!![]()
Slaap lekker Selmaquote:
Dat beest is gewoon geflipt man. Springt tegen de muur en rent overal tegenaan.quote:
gewoon van 't dakterras af laten springenquote:Op zondag 13 juni 2010 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat beest is gewoon geflipt man. Springt tegen de muur en rent overal tegenaan.
En de deur van dakterras is open dus het niet is zo dat ie zich opgesloten ofzo.
Geflipte kutkat
TR in TOF?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
En door die kat deed ik bijna een TRdrukte per ongeluk ergens op
niet te gespannen voor 't een of ander?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek, iets zit echt niet helemaal goed. Kan maar niet rustig worden, m'n hart blijft kloppen alsof ik inspanning lever. Heel raar.
Deed ie dat maar.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon van 't dakterras af laten springen
quote:
Maar de vorige keer was alles toch helemaal goed? Of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek, iets zit echt niet helemaal goed. Kan maar niet rustig worden, m'n hart blijft kloppen alsof ik inspanning lever. Heel raar.
Dat verklaardtdtdtd je slapeloosheid.quote:m'n hart blijft kloppen alsof ik inspanning lever
Psytrance?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:49 schreef rulerofdeath het volgende:
tenzij een of andere gek met een andere optie komt
geef maar een paar youtube dingen, maar die speel ik pas na 'Scorpions - Still loving you'quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
De liefde is hier ver te zoeken.
ik ook van jouquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:49 schreef rulerofdeath het volgende:
tenzij een of andere gek met een andere optie komt
GOAquote:Op zondag 13 juni 2010 01:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Psytrance?
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De liefde is hier ver te zoeken.
quote:
1 |
#1quote:
dimmu-sorgens kammerquote:Op zondag 13 juni 2010 01:54 schreef rulerofdeath het volgende:
als er niet snel suggesties komen, dan komt er dimmu borgir met chosen legacy op te staan
Heb je belang bij een irritant zwart kutmormel?quote:
eerst afluisterenquote:
Hmhm, weken na elkaar is nog erger.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:54 schreef Redbaron het volgende:
Blegh... niet kunnen slapen is ruk
Wie wat waar?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heb je belang bij een irritant zwart kutmormel?Gratis af te halen.
jij kunt rukken en slapen tegelijk?quote:
ff luisteren hoor. Goa vind ik vaak zo vlak. Psytrance heeft meer melodie.quote:
zolang er maar een kut in zit ofniet?quote:
ik vind 'm tot nu toe nogal saaiquote:Op zondag 13 juni 2010 01:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Lang nummer, maar wordt steeds beter ook. Heel relax allemaal.
Post ook ff een URL dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff luisteren hoor. Goa vind ik vaak zo vlak. Psytrance heeft meer melodie.
ja ok...maar ik heb ook niet de beste weken gehad....meestal een uur of 2 slapen, dan klaarwakker en bijna niet meer in slaap komen. En er wel weer vroeg uit moetenquote:Op zondag 13 juni 2010 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmhm, weken na elkaar is nog erger.
die komt na dimmu aan de beurtquote:
nu eerst die u-rekken van jouquote:Op zondag 13 juni 2010 02:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb wel honderd links met goeie muziek.
vast beter dan die zooi van Selmaquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vast beter dan die zooi van Selma, doar val ie zowat bi-j in sloap
OK, ff luisteren.quote:
ik wil nu hakkuh-bar muziekquote:Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee Wouter, die muziek is te druk voor nu.
Dit is een van de meest chille muziek die ik ooit heb gehoord, kan 'm wel tig x achter elkaar luisteren
![]()
![]()
He jakkes ik zie een gitaarquote:
omdat dat zo henig isquote:Op zondag 13 juni 2010 02:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He jakkes ik zie een gitaar
En hoezo val jij in slaap van mijn muziek?
Treinenquote:
een neger aan de hardcore?quote:
een trein jaquote:Op zondag 13 juni 2010 02:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het stomste wat men ooit uitgevonden heeft he?
Echt hequote:Op zondag 13 juni 2010 02:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het stomste wat men ooit uitgevonden heeft he?
wat versta jij onder muziek als er geen gitaren in voorkomen?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he![]()
Vind veel muziek leuk, maar GEEN gitaren gaarne.
wat een kutherrie. hej ook nog iets fatsoenlijks?quote:
En toen sprong er een vonk over..quote:Op zondag 13 juni 2010 02:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he![]()
Vind veel muziek leuk, maar GEEN gitaren gaarne.
wel een kutgrap he?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
grappie he
Het duurt een aantal maanden, maar langzaam maar zeker komen we steeds nader tot elkaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
En toen sprong er een vonk over..![]()
Jij, ik en onze gitarenhaat.
Dat is commerciele kinderhardcore.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat een kutherrie. hej ook nog iets fatsoenlijks?
Socios:quote:Op zondag 13 juni 2010 02:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat versta jij onder muziek als er geen gitaren in voorkomen?
Grind ligt best dicht bij hardcore. en af en toe vind ik hardcore ook wel leuk of grappig om te luisterenquote:Op zondag 13 juni 2010 02:29 schreef Redbaron het volgende:
Hardcore is eigenlijk best simpel![]()
Muziek dat echt met de hand word genaakt is heersch![]()
En ja dat is eigenlijk alles met gitaar/drum
Electronische muziek (house, techno, hardcore etc) wordt ook met de hand gedaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:29 schreef Redbaron het volgende:
Hardcore is eigenlijk best simpel![]()
Muziek dat echt met de hand word genaakt is heersch![]()
En ja dat is eigenlijk alles met gitaar/drum
Dit is mijn favoriete site en luister ik elke dag :quote:Op zondag 13 juni 2010 02:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Grind ligt best dicht bij hardcore. en af en toe vind ik hardcore ook wel leuk of grappig om te luisteren
eerst even krea afluisteren, peuk roken en dan ga ik daar even kijkenquote:Op zondag 13 juni 2010 02:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete site en luister ik elke dag :
www.psychedelik.comDan switch ik van mix naar psy en als ik dat beu ben ga ik naar progressive, en weer terug.
Ambient is saai en sloom.
Er zijn ook nog andere sites waar ik muziek luister, maar psychedelik.com is echt mn favoriet.
Handig. Even een paar gebookmarked in Winamp.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
www.psychedelik.comDan switch ik van mix naar psy en als ik dat beu ben ga ik naar progressive, en weer terug.
Ambient is saai en sloom.
Er zijn ook nog andere sites waar ik muziek luister, maar psychedelik.com is echt mn favoriet.
Krea afluisteren?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerst even krea afluisteren, peuk roken en dan ga ik daar even kijken
nee, Enemy of God \m/quote:
Enemy of Godquote:
Juustemquote:
Lui ding dat je dr bentquote:
sloapertquote:Op zondag 13 juni 2010 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik mn nest in, tis mooi geweest![]()
QFTquote:
Hee lamme donderquote:Op zondag 13 juni 2010 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik mn nest in, tis mooi geweest![]()
SPOILER GEWENSTquote:Op zondag 13 juni 2010 02:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alstublieft, speciaal voor jou Justin
[ afbeelding ]
dikke lik voor jouquote:
ik mag niet meer rijdenquote:
aans was ik zo op oe an veurtquote:
En liet ik je gewoon voor een dichte deur staan.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En liet ik je gewoon voor een dichte deur staan.![]()
Ik ben een mega flirter op i-net en daar blijft het bij Wouter
zie volgende postquote:Op zondag 13 juni 2010 03:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
En nu hoop ik dat ik je post goed heb begrepenHeb geen twents woordenboek bij de hand.
Ik weet wat er staatquote:Op zondag 13 juni 2010 03:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus ak zo op oe an vuer dan dooj mien de duure neet los?
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet wat er staat![]()
'Dus als ik zo op je aan dinges naar je toe rij dan doe je mij de deur niet los?'
En het antwoord is: NEE.![]()
LOL, mb ex zit een tafel verder, en ze rooktquote:
pics van je ex.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
LOL, mb ex zit een tafel verder, en ze rookt, en wat doe ik verdomme tijdens uitgaan op Fok
.
Lieve Wouter, jij hebt al een leuk vriendinnetje.quote:
hej pics?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo terug van bowlen en oldenzaal, mooie vechtpartij
hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lieve Wouter, jij hebt al een leuk vriendinnetje.En ik ben geen stoker in een relatie.
neequote:
eerst tot 12 u gebowld/gepilst/gegeten bij cinestar, toen nog ff naar kameraad in oldenzaal en nog ff naar café geweest daarquote:
Wat vind je nou erger dan? Dat ze daar zit of dat ze rookt?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
LOL, mb ex zit een tafel verder, en ze rookt, en wat doe ik verdomme tijdens uitgaan op Fok
.
mooi bier drink'n dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
eerst tot 12 u gebowld/gepilst/gegeten bij cinestar, toen nog ff naar kameraad in oldenzaal en nog ff naar café geweest daar
jou checkenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat vind je nou erger dan? Dat ze daar zit of dat ze rookt?
En idd, wat doe je in vredesnaam op FOK! tijdens het uitgaan?![]()
![]()
Last van korte lange termijngeheugen?quote:
Niets is erg , meer de verkeerde smiley, en deze turk is traag en kameraad is aangeschoten en verteld iets over trekkers en gras, dan maar mail/Fok en of zo weer polsen/pilsen bij bar gezellig.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat vind je nou erger dan? Dat ze daar zit of dat ze rookt?
En idd, wat doe je in vredesnaam op FOK! tijdens het uitgaan?![]()
![]()
Laat hem lekker lullen, hier in (oor) en daar weer uit (andere oor).quote:Op zondag 13 juni 2010 03:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niets is erg , meer de verkeerde smiley, en deze turk is traag en kameraad is aangeschoten en verteld iets over trekkers en gras, dan maar mail/Fok en of zo weer polsen/pilsen bij bar gezellig.
kats gemistquote:Op zondag 13 juni 2010 03:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd op mn stoel hoor.
No thnx, ik schiet mn Hennessy direct door mn keelgat .quote:
ook een grolsch kanon niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
No thnx, ik schiet mn Hennessy direct door mn keelgat .Geen kanon voor nodig.
Ik hou niet van bier. Heb het ooit met een rietje gedronken omdat ik dacht dat de smaak dan meeviel.quote:
waar hou je wel van dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 04:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik hou niet van bier. Heb het ooit met een rietje gedronken omdat ik dacht dat de smaak dan meeviel.
Niet dus en ik werd er nog goed ziek van ook.
ik heb hier nog wel kanonquote:
Hennessy? paar flessen in een doos toch?quote:
ik wou dat ik het hadquote:Op zondag 13 juni 2010 04:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hennessy? paar flessen in een doos toch?Ik kom eraan Wouter!
Ja goedquote:Op zondag 13 juni 2010 04:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou dat ik het had
samen met jou een keer drinken?
lijkt me ook best gezelligquote:
kusje op?quote:
al jouw lipjes?quote:
ik denk 't nietquote:Op zondag 13 juni 2010 05:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
krijg ik dan een neuqbeurt, als je de verhouding aanhoud?
Ja doeiiiiiii, ik dacht het niet he.quote:
waarop dan wel?quote:Op zondag 13 juni 2010 05:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja doeiiiiiii, ik dacht het niet he.Zoek de lipjes van je meisje maar op.
welke van de zoveel?quote:
Die van onze date bij de oorarts. Ik wist niet dat je zo romantisch was Wouterquote:
Etentje vooraf?quote:Op zondag 13 juni 2010 05:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die van onze date bij de oorarts. Ik wist niet dat je zo romantisch was Wouter
Trusten Wouterquote:Op zondag 13 juni 2010 05:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik rook nog een shaggie en dan ga ik pitten
nu ga ik pittenquote:
Masada zekerquote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop heeft de shoarma boer in oldenzaal gevonden, broodje-donner met puntje o .
Ik vind het serieus andersquote:
Dankje mien jong.quote:
Dankje ouwe.quote:
Dankjequote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef rulerofdeath het volgende:
Gefeliciteerd robin.
Wat zal ik gaan eten?
Op kunstgrasquote:Op zondag 13 juni 2010 14:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeiendag
Net voetbaltoernooi gehad in het polman stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |