quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:12 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop dat ze de halve finale halen, om vervolgens uitgeschakeld te worden door Nederland.
Lijkt me best tof om tussen allemaal Amerikanen in zo'n wedstrijd te bekijkenquote:
Daarom hoop ik er ook heeeeel erg op.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me best tof om tussen allemaal Amerikanen in zo'n wedstrijd te bekijken.
Oh nee, dan durf ik echt niet naar mijn werk te gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:12 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop dat ze de halve finale halen, om vervolgens uitgeschakeld te worden door Nederland.
De VS maakt tot nu toe een betere indruk op me dan Ghana. Ik zie ze wel winnen hoor!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:12 schreef popolon het volgende:
Ben bang dat 't over is na vandaag.
Maar VS - NL bijv. .......
edit foutje.
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mij wel. De amerikanen moeten misschien maar uit de fifa stappen en een eigen sport beginnen. Opdat ze football niet besmeuren met hun afwijkende spelopvatting, die uiteraard weer geënt is op hun sterke punten waarmee ze kunnen scoren.
Wat jij net beschrijft is de Amerikaanse spelopvatting bij uitstek.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mij wel. De amerikanen moeten misschien maar uit de fifa stappen en een eigen sport beginnen. Opdat ze football niet besmeuren met hun afwijkende spelopvatting, die uiteraard weer geënt is op hun sterke punten waarmee ze kunnen scoren. Amerikanen zijn op en top atleten natuurlijk dus fysiek spel is hun terrein wel.
zeg jij dan hoe het wel isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:34 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat jij net beschrijft is de Amerikaanse spelopvatting bij uitstek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |