Volgens PF welquote:
Oh ik had gekeken en zag op PF niets staan over deurverkoop. Vond het al raar want bij Révolt was het wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens PF welEn ik kan altijd nog snel een e-ticket kopen ofzo
Heb alleen geen printer
This post is worthless without quotes.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef mstr het volgende:
Godverdomme zeg, ik lees van een jongen een zin en ik moet hem echt 3x keer lezen voor ik hem snap.
"dag alquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
This post is worthless without quotes.
Ik ga het niet eens proberen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef mstr het volgende:
[..]
"dag alje ben stilletjes en kort omdat ik we eerst heel gesprek houden op msn enzo dat je zegt na ff gewoon niks met <naam> of met mij la bla bla.... nu hoor ik gewoon dat je dan wel met hem wat doet :S"
Ik was blij dat ik het verhaal eromheen wist, dan is het allemaal iets makkelijker te plaatsen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap alleen het eerste deel.
Okequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik het verhaal eromheen wist, dan is het allemaal iets makkelijker te plaatsen.
Uur of 12 meeten op Centraal ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik had gekeken en zag op PF niets staan over deurverkoop. Vond het al raar want bij Révolt was het wel.
Mja ik hoop dat onze cartridge vervangen is.En hoe gaan we het nou allemaal doen?
Ja zo'n tijd had ik ook in gedachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uur of 12 meeten op Centraal ofzo?Beter stuurt die gast voor dan wat terug
Puickquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zo'n tijd had ik ook in gedachten.
Whehe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PuickAch, als het goed is sta ik onder m'n eigen naam op de lijst, dus anders probeer ik dat gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |