Dat. En dat het in de andere steden echt niet veel hipper en spectaculairder is merk ik nuquote:Op zondag 13 juni 2010 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, het zal ook wel zijn dat jij heel erg gewend bent aan Ehv. en dat je je er daardoor al veel meer thuis voelt
Op een rijtje in de Stranoquote:
quote:
Is dit net als de tip van G_E om te pijpen met spa iets om je seksleven op te kalefateren?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
O, en op straat hebben we met een Joegoslavische man het gehad over jonge bosknoflook en condoomsOOK leuk
Ik heb het niet gehad over opkalefateren, dat is er van gemaakt door personen zonder seksleven.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit net als de tip van G_E om te pijpen met spa iets om je seksleven op te kalefateren?
Nou ja je bent gewoon ronduit van het veld geveegd!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens verloren met tennis: 5-7 5-7.... maar tegen een duo dat ruim 1,5 meer heeft in de ranking geen schande
Ow maar dan is 5-7 lang zo slecht toch niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens verloren met tennis: 5-7 5-7.... maar tegen een duo dat ruim 1,5 meer heeft in de ranking geen schande
Hebben we gedaan... maar bij toernooien trek je dan niet urenlang door... als je competitie speelt is dat toch wat andersquote:Op zondag 13 juni 2010 15:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja je bent gewoon ronduit van het veld geveegd!
Doe je geen drankje daarna en alles?
Nee we speelden best goed ookquote:Op zondag 13 juni 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar dan is 5-7 lang zo slecht toch niet?
quote:
Jah. Maar niet eens afgesprokenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie nou gewoon een mini-meet gehad in Rotjeknor?
Met vlaai en koffie?quote:En Erik en ik zaten zielig op verjaardagen in Den Bosch... wel weer Brabant dan
Nee gewoon ranja met een rietjequote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Maar niet eens afgesproken
Kwam toevallig zo uit dat we ineens allemaal in R'dam waren! *LOL*
[..]
Met vlaai en koffie?
Niet eens dezelfde verjaardag!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie nou gewoon een mini-meet gehad in Rotjeknor?
En Erik en ik zaten zielig op verjaardagen in Den Bosch... wel weer Brabant dan
Nee want dan was het tien keer toffer geweest dan 35 Fokkers in een gaykroeg in Rotterdam... of all placesquote:
Omdat zoveel mensen dom zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:07 schreef Bartjebart het volgende:
En waarom schrijven zoveel mensen het woord 'sowieso' verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |