Ben vaak vroeg wakker. Ik had ook een verjaardagquote:Op zondag 13 juni 2010 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zometeen gaan tennissen...
Was iets over 1'en thuis vannacht van de verjaardag van mijn zus en had geen puf meer om de stad in te gaan.... dus het had nog beroerder gekund qua fitheid
En waarom lig jij niet te ronken?
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben vaak vroeg wakker. Ik had ook een verjaardag. In Den Bosch
!
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik las gisteren dat je een verjaardag had dus ik ook zo half denken dat je misschien wel dezelfde verjaardag had (mijn oom en tante vierde het namelijk samen met een ander stel). Maar ik heb niemand kunnen ontdekken die op je leek.
Crisis wat een takkeherriequote:Op zondag 13 juni 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Wakker worden allemaal
Niks mooiers dan goed wakker worden op de zoetsappige klanken van Cavalera Conspiracy
Bartquote:
Ideale middel om uit je REMslaap te komenquote:
Ik ben van alle markten thuis... dit is ookquote:Op zondag 13 juni 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik was al uit de REM-slaap hoor
Even iets anders:.
Ik ook. Oh en ook hoi.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja, ook hoi.
Ik wil de rest van mijn leven met vakantie.
En dan mislukt het uiteraard weer waardoor die mensen na 3 jaar compleet blut met hangende pootjes terugkomen naar Nederlandquote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook. Oh en ook hoi.
Je kunt natuurlijk ook een vakantiehuis kópen en zelf de beheerder worden.Zoals je vaak ziet in Ik Vertrek, dat je dan een Frans kasteel koopt en een B&B begint.
Niet als je het slim doet.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan mislukt het uiteraard weer waardoor die mensen na 3 jaar compleet blut met hangende pootjes terugkomen naar Nederland
Dat zou absoluut wat voor mij zijn!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet als je het slim doet.
Kijk, je moet natuurlijk niet hals over kop naar Frankrijk vertrekken en een pand kopen van een half miljoen omdat je zo verliefd geworden bent op het land, na een vakantie van twee weken. Maar ja, dat doen de meesten uit het programma wel...
Is dat niet wat voor jou??Een saunacomplex beginnen in Finland ofzo..?
Gewoon die hele computerbusiness achter je laten en to-táál wat anders doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |