THAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHA!quote:
Ja ik hoor 't hier ookquote:
Ik vind alleen dat scherm zelf wat ongelukkig staan bij die fietstunnelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik hoor 't hier ook
18 Sept plein heeft ene groot scherm. Iedereen zat er op de grond. Zag er knus uit
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, kijk eens
[ link | afbeelding ]
(klikbaar voor filmpje)
vimeo.com.
Ja beetje wel he? Maar de fietstunnel heeft nog een 2e ingang.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat scherm zelf wat ongelukkig staan bij die fietstunnel
Ach wat een onzin. Ik kan me er best vermaken zo heel af en toequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in de cockring
ben je verbaast? hiv nest daarzo
De blob? Is dat die glazen toestand bij de Admirant?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja beetje wel he? Maar de fietstunnel heeft nog een 2e ingang.
Ik vind het 18Sept plein trouwens wel echt HEEL mooi geworden. En als straks de Blob in werking gaat.... damn
aan het kijken en ruil hem direct in voor Rickyquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Darryl Stephens.
Dan zou je de serie Noah's Arc eens moeten kijkenDie draait helemaal om hem
Als zo de volle zon er op schijnt is het wel enorm heet, volgens mij verzamelt zich alle hitte op dat pleinquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het 18Sept plein trouwens wel echt HEEL mooi geworden. En als straks de Blob in werking gaat.... damn
Ik heb een keer in ehv zo vreselijk hard m'n kop gestoten tegen een of ander suf viaductje oder so etwas bij een fietspad dat ik dacht dat iemand een baksteen keihard tegen m'n kop had gegooidquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als zo de volle zon er op schijnt is het wel enorm heet, volgens mij verzamelt zich alle hitte op dat plein.
Snap ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan het kijken en ruil hem direct in voor Ricky![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De blob? Is dat die glazen toestand bij de Admirant?
heb lachen ja vooral de door rickyquote:
Wowquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klikbaar)
Omglichtjes
!
Eerste minuut is een beetje van "ok wat is het punt", maar daarna. en 2.03
![]()
![]()
.
Altijd leuk als personeel opeens amicaal met je gaat doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Holy fycking christ, mijn nieuwe spijkerbroek zit strak*adem inhou*
Ik moest wle lachen bijd eMen@Work. De verkoper (cute!) herkende me. "Ja jij komt wel vaker hier toch? Tijdje geleden?" Uh, ja half jaar of zo. "Serieus? O... nou dan onthou ik gezichten goed. Lowlands dit jaar?"
En toen had ie een broek gepakt "28/34 he?" Eh doe maar 29/34, ik ben dikker geworden. Kijkt ie me zo lachend aan "Nopu... je bent nog steeds dun hoor" Vervolgens pas ik de 29/34, maar het was een slimfit-joe model (of zoiets) dus ik zeg "Uuuh, heb je ook 30?" Hij lachrn, roept ie KEIhard "Moet je nou inesn DERTIG hebben? DERTIG!!!!??? Jeeezus!" Ja hou gvd je mond nou maar
(En dan toch met de 29 naar huis gaan he)
Ik heb toevallig vandaag het City of Lights boek gekocht van Eindhoven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klikbaar)
Omglichtjes
!
Eerste minuut is een beetje van "ok wat is het punt", maar daarna. en 2.03
![]()
![]()
.
Nou, hij zei dat ie ongeveer ene halve maat uitrekte met dragen. En dat ie in de lengte misschien zou krimpen, maar de breedte valt we mee. Dus dat is dan ff aan kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Altijd leuk als personeel opeens amicaal met je gaat doen![]()
(doe die broek nooit in de was btw!)
Er zijn 2 seizoenen van de serie, en daarna nog een film (Jumping the broom)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb lachen ja vooral de door ricky![]()
Heb de eerste film pilot?? en serie pilot gezien, vanavond de rets maar ff binnen trekken
Waarom doe je dat jezelf aan...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, hij zei dat ie ongeveer ene halve maat uitrekte met dragen. En dat ie in de lengte misschien zou krimpen, maar de breedte valt we mee. Dus dat is dan ff aan kijken.
Heb hem nu aan, met een nieuw shirt (met zo'n koptelefoon om je nek zegmaar)
Tis ff wennen ene broek die strak om mijn spillebeentjes zit. Zelfs mijn skinny jeans zat losser
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, hij zei dat ie ongeveer ene halve maat uitrekte met dragen. En dat ie in de lengte misschien zou krimpen, maar de breedte valt we mee. Dus dat is dan ff aan kijken.
Heb hem nu aan, met een nieuw shirt (met zo'n koptelefoon om je nek zegmaar)
Tis ff wennen ene broek die strak om mijn spillebeentjes zit. Zelfs mijn skinny jeans zat losser
Het gaat al steeds beter. Alleen als je zit dan hangt je huid (of je vet, of wat dan ook) zo op je broeksrand. EEEEEEEEEEEEEW. Blijven staan dusquote:
quote:klinkt cool, zulke shirts zijn leuk ook
Vet shirtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat al steeds beter. Alleen als je zit dan hangt je huid (of je vet, of wat dan ook) zo op je broeksrand. EEEEEEEEEEEEEW. Blijven staan dus
Ik ben niet gewend dat ik ene broek om mijn benen voel. Maar hij zit wel echt als gegoten. (Mag ook wel)
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets een beetje, maar dan wit, en met een V-hals met knoopjes, en XS en dus strak/getailleerd
In de nieuwe STINGquote:
Coole winkel is dat geworden... soort van discotheek eerderquote:
Echt he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coole winkel is dat geworden... soort van discotheek eerder
HEHE tape je in met extra breed ducktape!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat al steeds beter. Alleen als je zit dan hangt je huid (of je vet, of wat dan ook) zo op je broeksrand. EEEEEEEEEEEEEW. Blijven staan dus
Ik ben niet gewend dat ik ene broek om mijn benen voel. Maar hij zit wel echt als gegoten. (Mag ook wel)
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets een beetje, maar dan wit, en met een V-hals met knoopjes, en XS en dus strak/getailleerd
Ciao angelitoquote:
en met een uitgestreken gezicht zekerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
-edit- wel met ontbloot bovenlijf voor het raam, de aandachtshoer![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
hahahahaa
Kom ik thuis, staat R. te strijkenwe worden echt nog een keer een burgelijk koppel
waar blijft die foto nou?quote:-edit- wel met ontbloot bovenlijf voor het raam, de aandachtshoer![]()
nee hij is erg happy, en dan te bedenken dat we naar Den Haag gaan verhuizen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en met een uitgestreken gezicht zeker
geilen op mijn vriendje hequote:
we zijn nog op zoek, het is nog niet zo lang bekend dat ik daar heen zou gaan. Nog ideasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef Peter het volgende:
Waar in Den Haag?
voor ik op quote drukte stond er een foto en nu ineens dat coca cola liedjequote:
Ja, als niemand op mn foto reageert, haal ik m wel wegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor ik op quote drukte stond er een foto en nu ineens dat coca cola liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |